רז ביובית

צילום תרמי לאיתור נזילות

תקלות בצנרת או בביוב הן מסוג התקלות שאנחנו מאוד לא נהנים להיתקל בהן, מדובר בתקלות שמשבשות לנו את אורח החיים, תקלות שגורמות לנו להפסיד זמן יקר ולרוב מדובר בתקלות שמאלצות אותנו להוציא סכומים לא מבוטלים. צילום תרמי לאיתור נזילות זו הדרך החדשנית והמתקדמת ביותר כיום להבין תוך זמן קצר מאיפה הנזילה מה שיוביל לפתרון מהיר ויעיל של התקלה.

איתור נזילות ללא הרס

בצילום תרמי לאיתור נזילות המצלמה נכנסת לתוך המערכת, מזהה את הסדק או החור ולאחר מכן קל מאוד לתקן את החלק השבור או הבלוי ללא צורך בפירוק כל המערכת. בעזרת השיטה החדשנית ניתן לחסוך זמן יקר וכמובן לחסוך בעלויות המטורפות.

מאתר נזילות שמגיע לביתכם ופותר את הבעיה תוך שעה לא יוכל לגבות מכם את אותו הסכום במידה והתיקון נערך 4 או 5 שעות ובעזרת המצלמה התרמית הוא יוכל לאבחן את התקלה בזמן מועט הרבה יותר מאשר בשיטות הישנות.

צילום תרמי לאיתור נזילות זה ההבדל בין תקלה בצנרת או בביוב שהורסת לכם את היום ומשבשת לכם את החיים לבין תקלה שאולי קצת תרגיז או תעצבן אתכם אבל תיפתר בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר.

איתור נזילות עם צילום תרמי
איתור נזילות עם צילום תרמי

איתור נזילות עם צילום תרמי – איך זה עובד?

בצילום תרמי לאיתור נזילות המצלמה התרמית נכנסת לתוך המערכת, לתוך הביוב ולתוך הצנרת ובעזרת טכנולוגיה מתקדמת מצליחה לזהות את מקור התקלה.

המצלמה היא למעשה מעין מכשור חדשני שמאתר את הכשל המקומי ומאפשר לאיש המקצוע לתקן רק את החלק השבור או הסדוק מבלי לפרק את כל המערכת.

תיקון צנרת ביוב לאחר האיתור

לאחר שביצענו צילום תרמי לאיתור נזילות וגילינו כשלים של פיצוצי צנרת בביוב שגורמים לנזילות מים, נבצע לאחר מכן חידוש צנרת ללא הרס. זה יקרה לרוב לאחר שימוש במשאבת לחץ שגורמת למים החדשים לשטוף לחלוטין את המים העכורים או את השורשים בביוב שנכנסו במערכת.

מחדירים בלון מיוחד שמתנפח בתוך המערכת שעליו שמים קודם לכן חומרי איטום. הבלון מתנפח ויוצר למעשה צינור פנימי חדש בעזרת חומר האיטום שנמרח קודם לכן.

בעזרת לחץ מתאים הצינור החדש מחליף את הצינור הישן ומתחבר בצורה מושלמת לכל יתר חלקי המערכת וגורם לה לעבוד בצורה תקינה יותר ולאורך זמן ממושך יותר.

איתור נזילות עם צילום תרמי זו דרך מושלמת לאבחן תקלות וכמו שהקדמה הגיעה לעולם הרפואה, הנדל"ן ומוצרי החשמל גם עולם האינסטלציה יכול להתגאות בדרך חדישה לאיתור תקלות.

מאתר נזילות מומחה
מאתר נזילות מומחה

האם התקלות תלויות בנו?

את התקלות הנגרמות ניתן לחלק לשניים: תקלות שתלויות בנו ותקלות שאינן קשורות במעשה אדם. התקלות שאינן קשורות בנו הן שורשים שחודרים למערכת, מים מלוכלכים או מי גשם שחודרים למערכת ומערכות ישנות שמתבלות עם הזמן.

תקלות שכן תלויות בנו הן תקלות שנגרמות מאי השקעה במערכת או חוסר בבדיקות תקופתיות, השלכת פסולת לאסלה שיוצרת סתימה וטיפול לקוי בצנרת או במערכת הביוב והמים.

לא משנה אם התקלה נגמרה באשמתנו או שלא בעזרת איתור נזילות עם צילום טרמי תוכלו לשים את התקלה מאחוריכם ולהמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם. העולם מתקדם, השיטות משתכללות וכל התחום משתפר ומשתדרג.

איך לבחור מאתר נזילות מומחה?

כיום, כל אינסטלטור שני קורא לעצמו מומחה לאיתור נזילות במצלמה טרמית, לצערנו התחום עמוס בחאפרים כאלה שקוראים לעצמם "מקצוענים" והתוצאות ידועות. לכן, לפני שאתם קוראים לאינסטלטור מאתר נזילות עם מצלמה טרמית.

בדקו עליו קודם לכן, בקשו המלצות, בצעו סקר מחירים ונסו להבין עם איזה מצלמה תרמית ומכשור הוא יגיע. זכרו, מדובר על בדיקה שאינה זולה יחסית, ולרוב מדובר על מחיר איתור של 850-1300 ₪ כך שכדאי ורצוי לבדוק קודם מי עומד מולכם.

המאמר באדיבות חברת תרמו פרו אינסטלציה המומחית בתחום האינסטלציה בכלל ובאיתור נזילות במצלמה טרמית בפרט. להזמנת שירותי איתור נזילות מים היכנסו לאתר החברה והזמינו.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן