רז ביובית

פתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון

תוכן עניינים

✔️ פתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון במחיר אטרקטיבי!

✅ מומחים בפתיחת סתימות במקלחת ברמת השרון.

✔️ שירות מקצועי ואדיב עם אחריות.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לפתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

המידע המקצועי על פתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון

אין מי שלא ראה בחייו סתימה באמבטיה הולכת וצוברת תאוצה. זה מתחיל במעט מים עומדים שממשיכים הלאה לביוב בתוך זמן קצר ובמקרים אחרים מדובר במים שיכולים לעמוד שעות רבות בלי לזוז לשום מקום. סתימה מהסוג הזה עלולה להפוך לאירוע דרמטי במידה כזו שמביאה בסופו של דבר לפיצוץ בצנרת במידה ולא מטפלים בה כראוי.

פתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון בפרט ועוד פתיחת סתימה במקלחת, זו משימה שצריך להפקיד בידיים הנכונות. אני, 'רז ביובית' קבלן ביוב מורשה, בעל עשרים שנה ניסיון במקצוע. מבטיח לתת לכם תושבי הרמת השרון את השירות הטוב והמקצועי ביותר שיאפשר לכם לחזור לשגרת חיים תקינה במהירות הגבוהה ביותר חייגו עכשיו 050-6833701 ונשמח לעזור.

 

למה חשוב כל כך לפתור כל תקלה וכל סתימה באמבטיה

מערכת האינסטלציה שלנו בבית היא לא משהו שאנחנו מקדישים לו יותר מדי תשומת לב. הרי בסופו של יום, זה גם לא ממש מעניין אותנו מה נמצא מאחורי הקיר, העיקר הוא שהדברים יעבדו. אבל, האמת היא כי סתימה במקלחת היא לא רק קבוצה של שערות שמתישהו תמצאו עבורה זמן ותוציאו אותה, מערכת האינסטלציה בנויה מצינורות שמידת הספיקה שלהם מוגדרת בהגדרות היצרן. כלומר, אי אפשר לצפות שלצינור ייכנסו גורמים זרים, שערות, מוצרים שומניים וכל דבר שעלול לסתום את הצינור ולחשוב שמים מלוכלכים ימשיכו לזרום בטבעיות בתוך המערכת.

במידה ולא פותחים סתימה במקלחת, סתימה באמבטיה או סתימה בביוב בכל נקודה אחרת בבית, הצינור לא יצליח להכיל יותר את כמות המים שתיכנס ויקרו אחד משני דברים, במידה ומדובר על פתיחת סתימה באמבטיה ברמת השרון, המים פשוט יעלו בסופו של דבר על גדותיהם ויציפו את החדר. במידה ומדובר על מקלחת או על נקודה בה זרם חזק של מים ייצא בפעם אחת, עלול להיווצר פשוט פיצוץ בצינור שכמובן יוביל לנזילה ולשורה של כשלים ומפגעים קשים יותר.

מה קורה במידה ומנסים ליישם פתיחת סתימה באמבטיה בהרצליה באמצעים ביתיים

בדרך כלל, התגובה הראשונה של מי שמגלה כי יש לו סתימה במקלחת או באמבטיה בהרצליה היא לנסות לפתור את הבעיה בעצמו, במידה והוא לא מתעצל ורוצה לפתור את הדברים באופן ענייני וממוקד. הרי בשביל מה לקרוא עבור שירותי אינסטלציה בהרצליה אם יש לנו חומרים ביתיים שיכולים לתת את המענה הטוב ביותר לכך?

בהתחלה, מנסה הלקוח לפתוח את פתח הביוב ממנו יש גישה למה שמתרחש בתוך הביוב, בדרך כלל מדובר במכסה שממוקם קרוב לאמבטיה או למקלחת ודרכו ניתן להגיע לנקודה בה אפשר למשוך את החומרים שלא צריכים להיות בביוב של המקלחת או האמבטיה.

בהתחלה הניסיון הוא למשוך את כל אותם חומרים בעזרת כפפה או שקית, במידה ובאמת מדובר על סתימה קלה, בדרך כלל מוציאים את החומרים שמפריעים למים להמשיך לזרום והתקלה נפתרת במידה רבה. אבל לעתים הפעולה הזו לא פותרת את התקלה ואז אנחנו רואים שורה של פעולות שלא תמיד הן הפתרון עבור אותה סתימה במקלחת בהרצליה.

 

כמה מילים על חומר לפתיחת סתימות במקלחת ובאמבטיה

בשלב הבא הרבה אנשים יפנו לחומרים שמשחררים סתימות, בין היתר, סודה קאוסטית וחומרים דומים לה ששוטפים את השוק השקם וערב. מצד אחד מדובר על תרופת קסם של ממש, רק שמים מעט מהחומר והנה, כבר נפתחה אותה סתימה במקלחת או סתימה באמבטיה. אבל מתי עצרתם לשאול את עצמכם מה החומר הזה עושה?

תפקידו של החומר הוא להמיס חומרים שומניים ואחרים שנתקעו בתוך הצינור ולא מאפשרים למים להמשיך לזרום. משום שמרבית החומרים שנתקעים בביוב הם חומרים שומניים, שאריות של מוצרי היגיינה, שיערות וכיוצא באלו, המסה של החומרים נשמעת כמו הפתרון הטוב ביותר.

על פניו זה נשמע כמו רעיון נהדר, הנה, במקום שהלקוח ישאל את עצמו איך לפתוח סתימה במקלחת בהרצליה, אפשר להשתמש באיזה חומר פילאי שפשוט יעלים את כל מה שמפריע למים לעבור באופן חלק תוך זמן קצר. אלא שהחומר הזה גם פוגע בצינור במידה כזו שזו עלולה להפוך לבעיה שרק תלך ותחמיר לאורך הזמן.

אגב העיקרון הזה נכון גם כאשר אתם יוצאים למסע בשם פתיחת סתימה במקלחת סודה לשתייה וגם כאשר אתם משתמשים בחומרים שעלולים בסופו של דבר רק להחמיר את המצב בצורה משמעותית.

 

השלב הבא בתהליך של פתיחת סתימה במקלחת בהרצליה בעצמך – הפומפה

פומפה היא מהכלים הפופולריים עבור פתיחת סתימה במקלחת בהרצליה, פתיחת סתימה באמבטיה, פתיחת סתימה בביוב וכן הלאה. לרבים מאיתנו הדימוי הראשון שעולה בראש כאשר הוא חושב על פתיחת סתימה בביוב היא כמובן של פתיחת הסתימה על ידי פומפה. אלא שאיך נאמר, אולי פומפה יכולה לתת מענה באופן נקודתי, אבל האם היא הכלי הטוב ביותר עבור פתיחת סתימות קשות ? ככל הנראה התשובה לכך היא לא.

פומפה אמנם מכשיר יעיל ומשתמש בטכניקה שאנחנו, אלו שעובדים בתחום, משתמשים בה גם כן בצורה קצת אחרת, הפומפה מייצרת וואקום. אם תיזכרו בשיעורי המדעים שהיו לכם באחת הכיתות ביסודי או סתם במידה ואתם זוכרים את אותו 'טריק' קטן מהילדות שלכם בה מניחים קשית בכוס של מים או כל כוס שתייה אחרת. מכסים את הקש בעזרת האצבע, שולפים את הקש ומגלים שהקשית הביאה בתוכה חלק קטן מהחומר הנוזלי שהיה בתוך הכוס.

לתופעה הזו שילדים קוראים לה 'קסם' יש שם מדעי, קוראים לזה וואקום. וואקום זה אוויר דחוס במידה כזו שמאפשרת העלאה של מים או של חומרים אחרים. באופן הזה, ניתן, על ידי פמפום קצר בפומפה העשויה עץ או גומי על פי רוב, למשוך את הנוזלים שתקועים בתוך מערכת הביוב ביחד עם החומרים שהביאו לסתימה של הביוב. לאחר מספר פמפומים כאלו פותחים שוב את זרם המים ומבררים האם המים ממשיכים לזרום בקלות. במידה וכן, התהליך של פתיחת סתימה במקלחת, פתיחת סתימה באמבטיה וכן הלאה, עברה בהצלחה.

אלא שפעמים רבות זה לא מספיק ומדובר בסתימה גדולה יותר ממה שנדמה.

 

איך לפתוח סתימה באמבטיה במקרים קיצוניים?

לעיתים, פתיחת סתימה באמבטיה בהרצליה נדמית כמו משהו נקודתי שקורה רק בבית שלכם, אבל זה לא תמיד ככה. שווה לשאול את השכנים מה קורה אצלם. לעתים, במידה ומדובר על תופעה נרחבת התשובה למקור הסתימה באמבטיה בהרצליה ממוקם בחלק בו מערכת הניקוז הופכת מכזו שמנקזת את הבית שלכם בלבד ועוברת לזו שמנקזת את המים המלוכלכים מכל מי שגר לצידכם. במקרים כאלו הפתיחה של הסתימה במקור הביוב הכללי לא יכולה להיעשות על ידי פומפה פשוטה בלבד או בעזרת קצת סודה לשתייה, במקרה הזה צריך להשתמש בכלים שמיועדים עבור פתיחה של סתימה כזו גדולה ומשמעותית שמשפיעה על כולם.

במקרה הזה פתיחת סתימות ביוב בהרצליה תיעשה בעזרת ביובית מקצועית. עבור מי שלא מכיר את המושג נציין כי מדובר על מאין כלי רכב שבתוכו ממוקם כמו שואב ענק. הכלי הזה מאפשר לנו ליצור וואקום במידה כזו שיכול לשלוף את החומרים שתוקעים את מערכת הביוב המרכזית בצורה טובה.

כמובן שלא כל אחד יכול לעשות את העבודה הזו וצריך לקרוא עבור שירותי אינסטלציה של אינסטלטור ביוב מורשה. כאמור, יכול להיות שלא מדובר על המקרה שלכם אבל תמיד שווה לבדוק רגע האם עוד שכנים סובלים מאותה הבעיה כדי להיות בטוחים האם באמת כל מה שאתם צריכים זו פתיחת סתימה במקלחת בהרצליה באופן נקודתי? או שאולי כדאי לחשוב על פיתרון בהיקף רחב יותר.

 

קריאה בזמן עבור שירותי אינסטלציה בהרצליה תמנע הגעה של אינסטלטור 24 שעות

אנחנו, אלו שעובדים בעולם האינסטלציה יודעים היטב כי חלק מהעבודה שלנו היא להיות אינסטלטור 24 שעות בהרצליה. אין ברירה. תקלות לא מעדכנות לפני שהן מתרחשות ולכן, אנחנו תמיד מעמידים את השירותים שלנו פתוחים עבורכם כדי להבטיח מעל לכל צל של ספק כי אכן תקבלו שירות של אינסטלטור 24 שעות בהרצליה בזמן. 

אבל האמת היא כי אם תנהגו באחריות, אתם תוכלו לעבוד עם אינסטלטור ביוב מורשה ומקצועי לכתחילה, כאשר הבעיה קטנה וניתן לטפל בה באמצעים פשוטים, הרבה לפני שהתקלה עולה על גדותיה והופכת לבעיה של ממש.

 

איך תזהו סתימה שמתחילה להיווצר? בכמה דרכים פשוטות:

  1. כאשר המים לא יורדים בחור הניקוז: הסימן המובהק לכך שהגיע הזמן לבצע פתיחת סתימה במקלחת, פתיחת סתימה באמבטיה או פתיחת סתימה במקלחון, תלוי מה יש לכם בבית.
  2. ריח רע עלול להיות כתוצאה מסתימה שממוקמת עמוק יותר ואתם לא יכולים לראות אותה: לעתים התקלה ממוקמת עמוק מדי. כלומר, אי שם בתחתית הביוב, קרוב אולי למקום החיבור שלו עם המערכות המרכזיות ואולי לפני, יש סתימה, של חפץ או שומן שהצליחו לעבור בכל התעלות ובסופו של דבר החליטו להתיישב דווקא שם. ריח רע הוא  בדרך כלל עדות לנוזלים שהצטברו בנקודה הזו והחלו לעלות מעלה עם כמות נכבדת של פסולת מסוגים שונים.

 

יש מי שאוהבים להדחיק את העובדה כי יש ריח של ביוב בכניסה לבניין או בשירותים, אבל בתור אינסטלטור ביוב מקצועי, הרשו לי להגיד לכם כי זו בדיוק הדרך להגיע לתקלה רחבת מימדים שתדרוש מכם להשקיע זמן וכסף רב בתיקון מורכב שניתן היה לפתור בקלות בשלבים מוקדמים יותר.

 

למה תמיד טוב להיעזר באינסטלטור לפתיחת סתימות באמבטיה בהרצליה

באינטרנט יש לא מעט מדריכים המלמדים איך לפתוח סתימה במקלחת בעצמך, אבל בסופו של יום אינסטלטור ביוב מקצועי יכול לתת לכם שירותי אינסטלציה בהרצליה שיפתרו את הבעיה מהשורש ועל ידי כך יחסכו נזק לרכוש ולא מעט כסף. מעבר לכך, שירותים של אינסטלטור 24 שעות הם בדרך כלל מטבע הדברים יקרים יותר משירותים של אינסטלטור ביוב פשוט. הדרך למנוע את ההתייקרות של השירות היא פשוט על ידי קריאה בזמן לאיש המקצוע שיפתור את הבעיה בשלבים המוקדמים שלה.

 

ציוד מקצועי לפתיחת סתימות באמבטיה ובמקלחת

לאינסטלטור ביוב מקצועי יש את הציוד המתאים לפתירה של בעיות שונות בניגוד לרבים מכם שאין להם את הציוד הזה בבית. ספירלה חשמלית לדוגמה יכולה להגיע לנקודות עמוקות יותר שאי אפשר להגיע אליהן באופן ידני, איש מקצוע יכול להביא ביובית במקרים חמורים, 'זחל' הוא גם כן מהכלים שמאפשרים לאיש המקצוע להגיע עד לשורש עניין עוד.

כלומר, שירותי אינסטלציה בהרצליה יכולים ברגע הראשון אולי להיראות יקרים יותר מרכישה של חומר לפתיחת סתימות במקלחת ובאמבטיה, אבל בסופו של דבר, אנחנו יודעים כי זה משתלם הרבה יותר.

 

דברו איתנו – 24 שעות בהרצליה ובפריסה ארצית

אני, 'רז ביובית' נמצא כאן עבורכם עם ידע מקצועי ומכשירים מתקדמים שיאפשרו להגיע לשורש העניין ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד. אל תהססו ואל תזניחו את הבעיה, זה הזמן שלכם ליצור קשר ולהתקשר אלינו 050-6833701 למוקד שלנו בהרצליה במהירות ולראות כיצד הבעיה נפתרת בקלות ובמיומנות לטובתכם.

בוודאי, אחד מהשירותים העיקריים שלנו הוא פתיחת סתימות בכלל ופתיחת סתימה באמבטיה בפרט. להצעת מחיר ופרטים נוספים היכנסו לאתר.

פתיחת סתימה באמבטיה יכולה להתבצע בעזרת כמה פתרונות שונים חלקם ביתיים וחלקם מקצועיים הדורשים הזמנת בעל מקצועי מומחה לעניין. כל התשובות במאמר שלפניכם.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

איזורי שירות נוספים

Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן