רז ביובית

פתיחת סתימת ביוב בחצר

לעיתים, בייחוד כאשר אנחנו מדברים על סתימת ביוב בחצר, אנחנו מדברים על מקרים בהם אם לא נטפל בדברים במהירות וביעילות, בסופו של דבר נמצא את עצמנו בבעיה רצינית בה נצטרך לטפל לפני שיהיה מאוחר מדי.

סתימות ביוב בחצר הבית – אל תחכו עם זה

לכל אחד יש את הרשימה הזו של הדברים אותם הוא הבטיח שיעשה אבל הוא לא עושה אותם בסוף. זו יכולה להיות קניה גדולה של כמה פרטים חיוניים עבור הבית, זה יכול להיות הסידור של המחסן. הרבה פעמים מדובר על משימות שאם איש לא יטפל בהן לא יקרה אסון גדול.

סתימת ביוב בחצר לא יכולה להיות עוד סעיף ברשימת המטלות שאתם לא מבצעים על בסיס שוטף. מדובר על סתימת ביוב שללא מתן מענה ראוי אליה אתם עלולים למצוא את החצר שלכם מוצפת במי ביוב, בלי צנרת ניקוז איכותית ובמקרים חמורים, פיצוץ של קו הביוב פשוט עלול להשבית את המערכת עבור כל בני הבית.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות לרז ביובית

מחכים למענה מהיר, איכותי, משתלם ומקצועי? יש לכם עם מי לדבר, רז ביובית הוא איש המקצוע שיעזור לכם למצוא את המענה שאתם צריכים ולקבל את הגינה שלכם חזרה נטולת תקלות. לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות למי שבזכות חמש עשרה שנות ניסיון כבר עזר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ.

באיזה מקרים נוצרת סתימת ביוב בחצר?

במידה ויש לכם בית קרקע, המערכת של הביוב בחצר נועדה עבור שני דברים. בראש ובראשונה הרבה פעמים מעבירים את קו הביוב שלוקח את הביוב מהמערכות השונות בבית אל עבר המערכת המרכזית של העירייה או הרשות המוניציפלית, דרך החצר. בהמשך, הרבה פעמים הנקודה בה זורם הביוב מאפשר לנו ליצור נקודה אליה אנחנו יכולים להביא את המים שהצטברו בחצר ולאפשר להם להמשיך לזרום אל תוך המערכת כדי לנקז את המים שעלולים להצטבר בגינה.

סתימה בביוב בחצר יכולה להיגרם או משום שיש תקלה במערכת הביוב שנוצרה בעקבות מה שזרקו בבית אל תוך המערכת ופשוט סותם אותה או משום שעלים מהחצר, שורשים בביוב, אבנים קטנות או כל עצם אחר, נכנס מהחוץ וסותם את המערכת ולא מאפשר לה להמשיך לזרום כמו שצריך אל עבר מערכות הביוב.

בכל מקרה, כך או אחרת, מדובר על מה שחשוב מאוד לפתור אותו ולתת לו את המענה בזמן כדי שחלילה היווצרות הסתימה לא תגרור אחריה את הצורך בפתיחת סתימות קשות ומורכבות יותר לפיתרון.

פתיחת סתימת ביוב בחצר
פתיחת סתימת ביוב בחצר

מדוע אסור לדחות את התיקון של התקלה?

סתימה בביוב בחצר יכולה להביא לעליה של מפלס מי הביוב מה שכמובן יביא הרבה ריח רע ולעיתים גם מחלות. במקרים אחרים, סתימה בביוב בחצר היא מה שיגרום לכך שמים שיורדים בחצר ועלולים להביא להצפה שלה לא יזוזו לשום מקום וכך תיווצר ביצה במקרה הטוב ובמקרה הרע, מדובר על מים שפשוט יזרמו אל תוך הבית מה שעלול להוביל גם כן לשורה ארוכה של נזקים לרכוש.

בדיוק בגלל זה מדובר על מה שחשוב מאוד לטפל בו במהירות כדי שלא תמצאו את עצמכם כשכבר מאוחר מדי. מה גם שסתימה כזו לאורך זמן עלולה להוביל לפיצוץ בצינור. אין צורך לומר כי החלפה של צינור ביוב מחדש הוא מה שעולה הרבה יותר כסף מאשר תיקון נקודתי.

איך מבצעים פתיחת סתימת ביוב בחצר?

ביובית היא הכלי שמאפשר לנו לפתור את התקלה בצורה הטובה ביותר. ביובית היא מכשיר טכנולוגי מתקדם שמאפשר לנו שאיבה של תכולת הצינור בלחץ חזק או פתיחת סתימות בלחץ מים מה שפשוט מאפשר לנו להוציא את כל החלקים ואת כל העצמים שסותמים את הצינור בצורה הטובה ביותר. לא פעם אנחנו גם נזרים כמות גבוהה של מים בלחץ גבוה אל תוך הצינור כדי לנקות אותו על מנת שנוכל להבטיח כי המערכת חוזרת לתפקוד מלא.

מה המחיר של פתיחת סתימת ביוב בחצר?

הטווח של המחירים הוא בין 500-2500 שקלים בהתאם לחומרת המקרה כמו למשל במקרה של פתיחת סתימות שורשים בביוב המחיר יהיה גבוה יותר מאשר פתיחת סתימה באסלה. כאמור, מדובר על מה שלא כדאי לדחות את הטיפול בו כדי לקבל מענה מקצועי במחירים משתלמים יותר.

זה הזמן שלכם לקבל שירות מקצועי מאינסטלטור ביובית!

כמו שאמרנו, מדובר על מה שלא כדאי לדחות את הטיפול בו. לכל שאלה ולכל בירור וכמובן, עבור שירותי ביובית במחירים משתלמים, אתם מוזמנים לפנות לרז ביובית.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן