רז ביובית

ביובית בבת ים

אם אתם מחפשים ביובית בבת ים 24 שעות, אם הביוב עלה, יש הצפה, אתם צריכים מי שיבואו לשאוב את הסתימה מצינורות הביוב וינקה את השורשים שיצרו את הבעיה, ביובית בבת ים יכולה להיות בדרך אליכם כבר עכשיו. 'רז ביובית', מספקים שירותי ביובית בבת ים כבר למעלה מ-15 שנה. בזכות צוות של אינסטלטורים ביובית, עם הרבה ניסיון וידע מקצועי, אנחנו זוכים לתת שירות מעולה לקהל הלקוחות שלנו, בכל פעם מחדש.

✔️ ביובית בבת ים 24 שעות!

✅ מומחים בכל סוגי הסתימות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לביובית בבת ים:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

ביובית בבת ים היא פתרון מצוין לבעיות ביוב

אם אתם לא מגיעים מהתחום, אתם וודאי שואלים את עצמכם, למה יש כזו התלהבות סביב ביובית בבת ים. הסיבה היא, כי מדובר על כלי יעיל ואפקטיבי, כזה שיכול לתת מזור לבעיות שאנחנו לא יכולים לפתור בשום דרך אחרת.

חשוב לנו לציין, אינסטלטור ביובית הוא גם מה שנקרא, 'אינסטלטור רגיל'. כלומר, אם יש איזו תקלה בצנרת, הוא איש המקצוע הנכון לשאול אותו מה לעשות ולנסות למצוא בעזרתו פתרון לבעיה הקיימת. אבל, בנוסף, אינסטלטור ביובית הוא מי שיכול לפתור תקלות נוספות. כאלו שאי אפשר לפתור בכלים ידניים.

טיפול בתקלות ביוב וסתימות חוזרות ונשנות

כאשר אנחנו מדברים על מערכת האינסטלציה, מערכת ביוב, היא למעשה מורכבת משורה ארוכה של חלקים, צינורות, המחוברים זה לזה, כדי שבסוף, ניתן יהיה לנקז את המים המלוכלכים מהכיור ומהאמבטיה, להעביר אותם לאגן ניקוז מסודר ולהמשך טיפול. סתימה בצנרת ביוב, עלול להוביל להידרדרות ולהיווצרות בעיות נוספות.

למשל, סתימת ביוב בבניין, היא הרבה פעמים תוצר פסולת שהגיע מכמה דירות ולא רק מדירה אחת. ביוב עולה, הוא תוצר של סתימה שלא טופלה בזמן, פיצוץ של צינור הוא גם כן תוצאה של תקלה שהייתה קטנה בהתחלה והפכה מורכבת יותר. כאשר הכלים הידניים לא מאפשרים לנו לפעול בקלות ולתקן את הבעיה, הפתרון הוא להביא שירותי ביובית בבת ים, כדי לתקן את הטעון שיפור.

ביובית בבת ים
ביובית בבת ים

איך ביובית בבת ים פועלת?

אם עדיין לא ראיתם איך נראית משאית ביובית, אנחנו מדברים על משאית, אליה מחובר מיכל גדול ובסופו צינור ומשאבה. 

התפקיד של המשאבה הוא ליצור לחץ אוויר שיאפשר שני סוגים של פעולות: או החדרה של אוויר לתוך הצינור, שיאפשר לשאוב את הפסולת שנותרה בצינורות הביוב, מכל מיני סיבות עליהן עוד נדבר.

הפעולה השניה, להכניס מים לצינור. כלומר, לבצע שטיפת צנרת ביוב. שירותי ביובית בבת ים יכולים לתת מענה לעוד מקרים. אבל הטכניקה היא אותה הטכניקה תמיד. הכוח הרב שהמכשיר מפעיל, עוזר לנו פעמיים. גם כאשר צריך לשאוב סתימה גדולה יחסית וכדי לבצע פתיחת סתימות ביוב אפקטיבית.

גם במידה ואנחנו רוצים לבצע פתיחת ביוב סתום בנקודה אליה אנחנו לא יכולים להגיע בכלים ידניים, למשל, כאשר מדובר על סתימה בביוב של בניין רב קומות. 

לפעמים אין לנו גישה נוחה למקום הבעיה, במקום לפרק את הקירות של הבניין, אפשר פשוט להיעזר במכשיר המתקדם, ביובית פתיחת סתימות, הוא כלי אפקטיבי ויעיל במידה רבה.

שירותי ביובית בכל רחבי שכונות העיר בבת ים

אנו מספקים מענה של שירותי ביוב בכל רחבי העיר ובכל השכונות. כמעט בכל יום ביובית מטעמנו נמצאת בבת ים ומספקת מענה ללקוחותינו במגוון בעיות ביוב. חלק מהשכונות הנפוצות שהיינו בהם:

  • רמת יוסף
  • רמת הנשיא
  • שיכון ותיקים
  • שיכון עמידר
  • קריית באבוב

מקרים נפוצים בהם סיוע של ביובית בבת ים משנה את התמונה

שירותי ביובית בבת ים לא ניתנים בכל מקרה. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה המצב בשטח, באילו נסיבות אנחנו פועלים והאם המכשיר דרוש במקרה הזה. בגדול, יש כמה מקרים נפוצים בהם נשתמש בביובית בבת ים:

שירותי ביובית בבת ים לפתיחת סתימות ביוב

עכשיו אולי הזמן הטוב להגיד, סתימה יכולה להיות פסולת שנכנסה למערכת הביוב, שומן שמצטבר בצידי הצינור וסותם אותו לאט, שורשים בצנרת ביוב יכולים גם הם לעשות נזק רציני. 

ביובית בבת ים יכולה לעזור לנו לשאוב את הפסולת ואת העצמים הזרים שמובילים להתפתחות הסתימה בצנרת הביוב. אנחנו מדברים בעיקר על פתיחת סתימות קשות, כלומר, פתיחת ביוב סתום שאי אפשר לפתוח באופן פשוט.

ביובית פתיחת סתימות לבור הניקוז בבניין

כאשר הסתימה ממוקמת בבור הניקוז של הבניין, אין לנו ברירה אלא להשתמש במכשור מאסיבי כדי לשאוב את כל כמות הפסולת שהתנקזה לנקודה הזו.

שירותי ביובית בבת ים לשטיפת קווי ביוב

זה לא תמיד מספיק לפתוח את הסתימה בלבד. הרבה פעמים, חשוב לנקות את הצינור, באמצעות מים, כדי לנקות אותו מכל הלכלוך שהצטבר. 

שטיפת קווי ביוב יכולים להפוך לשטיפה של צינורות המרזב, גם במקרה הזה, לחץ המים מנקה את הצינור וגם, מסייע בפתיחה של הסתימה המורכבת.

שירותי ביובית בבת ים לשאיבת ביוב

עצם זר שסותם את הביוב, הופך להיות טריגר למי ביוב שעולים מעל לפני השטח, פשוט משום שאין להם לאן להמשיך ולזרום ולבסוף נצטרך שאיבת ביוב. המשאבה שבסוף המערכת, עוזרת לנקז את המים המלוכלכים בצורה טובה ומקצועית.

שירותי ביובית בבת ים עבור שאיבת מים

מישור החוף ידוע בתור מקום מועד להצפות. לפעמים, כל מה שצריך זה ביובית חירום שתאסוף את המים שהצטברו וגרמו להרבה נזק.

חברת ביובית בבת ים
חברת ביובית בבת ים

כמה עולה להזמין ביובית בבת ים?

מחיר של שירותי ביובית בבת ים משתנים בהתאם לנסיבות. טווח המחירים הוא בין 590-2,500 ₪. אנחנו מדברים רק על הפעולות הנעשות בעזרת הביובית. אם תרצו להיעזר בצוות המוכשר, באותו קבלן ביוב, כדי להבין מה היה המקור לתקלה והאם אפשר לתקן את הדרוש תיקון.

למה אנחנו מדגישים את הנקודה הזו? משום שתקלה לא מתרחשת בלי שום סיבה נראית לעין. לעיתים הבעיה היא ביוב שהותקן לא נכון, עבודה לא מוצלחת של הקבלן, למשל במקרה של פתיחת סתימת בטון בביוב וכן הלאה. 

אם אתם לא רוצים לחזור ולבקש שירות של ביובית חירום, כי אתם מגעים הביתה מאוחר ומבינים שעוד פעם יש סתימה, הצפה וכן הלאה, תמיד עדיף לבקש מאנשי המקצוע שיערכו בדיקה מקיפה.

המחיר של שירותי ביובית בבת ים יכולים לכלול טיפול מקיף יותר. הרבה פעמים המחיר יעלה כאשר המיקום של התקלה רחוק מהנקודה בה אפשר להחנות את הביובית. 

מחיר שאיבת בור ביוב בבניין יהיה שונה מאשר שאיבה של צנרת בבית פרטי, לפעמים צריך להביא דווקא ביובית נמוכה כי השאיבה היא בחניון של רכבים ולא כל רכב יכול להיכנס.

חשוב שתמסרו את הפרטים המלאים על הבעיה שלכם כדי שאנשי המקצוע ידעו מה צריך לעשות ויתנו לכם הצעת מחיר רלוונטית למקרה שלכם. 

מחירון ביובית בבת יםמחיר (לפני מע"מ)
שאיבת ביוב בבת ים590-1300 ₪
חיתוך שורשים בביוב בבת ים750-1600 ₪
צילום צנרת ביוב בבת ים590-1300 ₪
שחרור סתימות ביוב בבת ים870-1650 ₪

שירותי ביובית חירום מסביב לשעון – רז ביובית

תקלות במערכת האינסטלציה יכולות לעורר רגשות רבים ואמוציות. אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל הכלים. חשוב לנו לציין כי אנחנו עוברים בכל השכונות בבת ים, ללא כל הבדל בין אזור אחד לשני. העומדים לרשותינו. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו ולקבל את המענה המלא לכל בעיה.

חברת 'רז ביובית', מעסיקה אנשי אינסטלטורים לביוב מנוסים בלבד. לאורך 15 שנה אנחנו שמנו לנו למטרה להביא את הכלים החדשים ביותר בעולם האינסטלציה והביוב, כדי להצליח ולתת את המענה הטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו.

אם אתם רוצים לקבל שירות אמין, יעיל ובמחירים משתלמים, זה הזמן שלכם לדבר איתנו. הנציגים שלנו כבר מחכים לכם על הקו והם ישמחו לעזור, להקשיב לכם ולמלא אחר הדרישות שלכם בקפדנות. אנחנו כאן למענכם.

בהחלט! אנו מודעים לכך שבעיות צנרת מורכבות מצריכות מענה מקצועי ומהיר גם לאחר שעות הפעילות. לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר שלנו.

במקרים של סתימות קשות בעומק הביוב ובמקרי הצפות תצטרכו שירותי ביובית שבעזרתה ניתן לפתוח סתימות עקשניות במיוחד, פירטנו איך עושים זאת במאמר, היכנסו עכשיו.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (26 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן