רז ביובית

שאיבת בור שומן

✔️שאיבת בור שומן – הגעה מהיום להיום!

✅ מומחים בשאיבות בורות ביוב

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשאיבת בור שומן חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

שאיבת בור שומן – שירות מקצועי וחדשני במחיר אטרקטיבי

מעוניינים להזמין שאיבת בור שומן? אנחנו מגיעים עוד היום עם ביובית וציוד חדיש. חברת רז ביובית פחות מדברת ויותר עושה! שאיבות בור שומן מתבצעות באופן יומיומי ומגיעים גם לאזור שלכם. למה כדאי לכם להתקשר דווקא אלינו? דרכנו תקבלו שירות מצוות מקצועי, אמין ומומלץ.

המחירים שלנו נוחים, הזמינות גבוהה והמקצועיות ברמה אחת מעל כולם. שאיבות בור שומן ושאר עבודות שאיבה ואינסטלציה הן המקצוע שלנו. חייגו עכשיו ותיהנו משירות מקצועי במחירים זולים! אל תסגרו עם חברה אחרת בלי לשמוע מה אנחנו מציעים.

מהם בורות שומן ומתי הם נדרשים?

עבודות שאיבת בור שומן מתבצעות אל מול לקוחות עסקיים ומוסדיים. מערכת הביוב אינה מסוגלת לקלוט פסולת נוזלית שומנית כך שחל איסור על הזרמת שומנים אל מערכת הביוב. פסולת שומנית שזורמת אל מערכת הביוב גורמת לנזק בלתי הפיך, השומנים מצטברים בדפנות של הצינורות וגורמים במהרה לסתימות קשות.

נוצר מצב בו בעלי עסקים בתחום המסעדנות והתעשייה החלו צוברים פסולת שומנית ללא יכולת לפנות אותה. בכדי לפתור את הבעיה, אותם בעלי עסקים קבלו אישור להקים בורות שומן בתוכם נאגרת אותה פסולת שומנית.

בורות שומן אוגרים תוצרי לוואי של שמנים ושמנים. הפסולת השומנית שנאגרת בבור מורחקת מצנרת הביוב ואינה מסכנת אותה. שאיבות בור שומן נדרשות אחת לתקופה בכדי למנוע מהבור לעלות על גדותיו.

ביובית מבצעת שאיבת בור שומן בקלות כאשר כל הפסולת השומנים נשאבת אל תוך מיכל מתאים ומפונה מהאזור אל אתר פסולת מורשה. לאחר ששאבנו את כל תכולת הבור נבצע שטיפה בלחץ מים אדיר. שאיבת בור שומן מסתיימת כאשר הבור שלכם ריק מתכולה, נקי ומוכן לשימוש חוזר.

מי חייב להקים בור שומן ולהזמין שאיבות בור שומן?

המשרד להגנת הסביבה אוסר על כלל העסקים הזרמת שמנים אל צנרת הביוב. חשוב להבהיר שהביובית מפנה את הפסולת השומנית אל אתרי שפכים מוסדרים וחוקיים. שאיבת בור שומן שאינה מסתיימת בפינוי של הפסולת אל אתר שפכים מסודרת עלולה לסבך אתכם בצרות.

שומנים מהווים גורם מזהם סביבתי נפוץ שמכביד מאוד על מערכת טיהור השפכים ומערכות ביוב. מתוך מטרה לצמצם את כמות השומנים שמוזרמים אל הביוב ואל מערכות טיהור, המשרד לאיכות הסביבה מחייב עסקים שמייצרים באופן קבוע פסולת שומנית בהקמת בורות שומן, הפרדה בין נוזל לבין פסולת ותיאום שאיבות בור שומן בהתאם לצורך.

שאיבת מפריד שומנים - מה קורה עם הפסולת?

אגירת פסולת שומנית בתוך בורות מהווה למעשה הליך של הפרדת שומנים. הבור מפריד בין השומנים לבין הנוזלים כאשר המטרה היא הפרדה בין הפסולת השומנית שאינה ניתנת להזרמה אל תוך מערכת הביוב לבין הנוזלים אותם כן אפשר להזרים לצנרת. בור הפרדת שומנים הוא כלי עזר חיוני בעבור תעשיינים ובעלי מסעדות.

השמן נאגר בבור בעוד הפסולת הנוזלית נספגת באדמה או מוזרמת אל צנרת הביוב. כאשר הבור השומן כבר כמעט מלא מתואמת שאיבת בורות שומן עם ביובית. שימו לב, שאיבת בור שומן אינה מחייבת שאיבה מלאה של כל השפכים אלא רק שאיבה של הפסולת השומנית.

כיצד מבצעים נכון שאיבת בור שומן?

ריקון בורות שומן דורש ביובית או ציוד שאיבה מתאים. מחירים של שאיבת בור שומן נקבעים בהתאם למורכבות של העבודה, כמות התכולה וההרכב. הקימו מראש את בור השומן במיקום נוח לגישה ותבטיחו לעצמכם שאיבות בור שומן במחירים זולים. כדאי תמיד לתת עדיפות לחברות מקצועיות שמציגות המלצות ושולחות אליכם קבלן ביוב מורשה עם ביובית חדישה.

שאיבת בור שומן מתחילה בהצבת הביובית בסמוך לבור ומיקום נכון של צינור השאיבה. כעת, נפעיל את עצמת השאיבה של הביובית ונשאב במהרה את תכולת הבור במלואה.

ביובית לשאיבת בורות שומן שואבת את כל תכולת הבור אל תוך מיכל גדול ואטום. הביובית נושאת באופן קבוע מיכל אחד לאגירת שפכים ומיכל שני עם מים לשטיפה.

מיד כאשר שאיבת תכולת הבור הושלמה נפעיל את פונקציית השטיפה ונשלח אל הבור זרם מים אדיר. שאיבת בורות שומן מסתיימת כאשר בור השומן ריק לחלוטין, נקי ומוכן לשימוש.

ניקוי בורות שומן - מה הצורך?

מעבר לצורך להזמין שאיבת בור שומן בשביל למנוע מהתכולה להציף את הקרקע, שאיבות בור שומן נדרשות גם למניעת ריחות רעים. שומנים שמוחזקים בבור זמן רב מפזרים ריח רע באזור כולו. אם לא תבצעו שאיבת בור שומן על בסיס קבוע את עלולים להתמודד עם הצפת פסולת שומנית וריחות רעים במתחם כולו. בכדי לחסוך לעצמכם צרות יש לתאם שאיבת בור שומן עם ביובית שמתאימה למשימה.

איזו ביובית מבצעת שאיבות בור שומן?

אם חשבתם עד היום שרכבי ביובית מיועדים רק לפתיחת סתימות צנרת ושטיפת קווי ביוב – הגיע הזמן שתגלו שיש לביובית גם תפקידים נוספים. ביובית לשאיבת בורות שומן מהווה משאבה ניידת רבת עצמה. שאיבת בורות שומן דורשת משאיבת ביובית בעלת משאבות יניקה חזקות שמסוגלות לשאוב את כל תכולת הבור.

דרישה נוספת מביובית שמבצעת עבודות שאיבת בור שומן היא מכלים גדולים עם קיבולת מספקת. ריקון בורות שומן מחייב הגעה למקום עם ביובית מתאימה שנושאת מכל גדול וריק מתכולה.

השלכת הפסולת השומנית לאתרי פסולת מורשים

הזרמת פסולת שומנית אל צנרת ביוב אסורה בהחלט בכל חלקי הארץ. הזמנת שאיבת בור שומן אצל קבלן ביוב מורשה פוטרת אתכם מדאגה לטיפול נכון וחוקי בפסולת השומנית. כל תכולת הבור נשאבת אל תוך מכל האגירה ומפונה מהאזור אל אתר פסולת ייעודי.

חברות האינסטלציה המובילות מכירות היטב את תקנות החוק ומקפידות לפנות במהרה את תכולת בורות השומן לאתרים המתאימים. אתרי פינוי וטיהור שפכים נקבעים על ידי המשרד להגנת הסביבה כאשר האישור ניתן על ידי משרד הבריאות. שאיבת בור שומן מחייבת פינוי של הפסולת השומנית אל אתרים מורשים.

מתי צריך ביובית נמוכה?

שאיבת בור שומן שממוקם באזור מורכב לגישה דורשת היערכות מתאימה. אם הבור שלכם ממוקם בחניון או במתחם תת קרקעי עם תקרה נמוכה יש לציין זאת מראש. שאיבות בור שומן באזורים עם מעברים צרים או תקרה נמוכה מתאפשרות עם ביובית נמוכה שמיועדת למשימות כאלו בדיוק.

ציינו מראש את הצורך בביובית נמוכה בכדי לאפשר לצוות להיערך בהתאם. חוששים מהמחיר? שאיבת בור שומן עם ביובית נמוכה היא לא עסק יקר! צרו קשר ואנחנו נמצא בעבורכם את הפתרון המתאים במחיר הטוב ביותר.

ביצוע של ניקוי בור שומן בעזרת ביובית

אותה ביובית שמבצעת שאיבות בור שומן מסוגלת גם להשלים את המשימה עם ניקוי יסודי של הבור כולו. על מנת למנוע ריחות לא נעימים כדאי לסיים כל שאיבת בור שומן עם שטיפה. כיום כאשר השטיפה עם הביובית כה פשוטה ומהירה – אין סיבה שלא לעשות זאת. אותו הצוות ששואב את תכולת הבור מפעיל באותה ביובית בדיוק פונקציה של שטיפה.

הביובית נושאת שני מכלים: מכל לאגירת שפכים ומכל מים לשטיפה. בעזרת צינור מים ומשאבה שמזרימה מים בלחץ אדיר הבור כולו נשטף ומנוקה משאריות של שומן ולכלוך. שאיבת בור שומן שמסתיימת בשטיפה מבטיחה לכם המשך שימוש יעיל ונטול ריחות לא נעימים.

איך נקבע מחיר שאיבת בור שומן?

בורות שומן דורשים שאיבה קבועה אחת לחודש או חודשיים כך שעליכם לבחור בחברה מקצועית ואמינה שמציעה מחירים הוגנים. השירות הטוב ביותר בתחום חיוני להבטחת עבודה שוטפת ותקינה שלכם. אל תתפשרו על פחות מהשירות הטוב ביותר, ציוד מתקדם, מענה אדיב, עמידה בזמנים ומחירים הוגנים.

מחיר של שאיבת בור שומן נקבע בהתאם למורכבות של העבודה, הגישה למקום, צורך בביובית מיוחדת, הכמות של השפכים וסוגם. השוני בין העבודות יצר מצב בו לכל שאיבת בור שומן מחיר אחר, אך דרכנו כל המחירים אטרקטיביים.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים שאיבות בור שומן?

התקשרות ארוכת טווח עם חברה אמינה בתחום תבטיח לכם מחיר אטרקטיבי קבוע. הזמינו שאיבת בור שומן מול חברת אינסטלציה אמינה ומקצועית שיש לה אישור שפכים וציוד מתקדם עם דגש על ביובית. שאיבות בור שומן דורשות ניסיון כך שלא נרצה להתפשר על פחות מהטוב ביותר. החברות המובילות בתחום מקפידות על פינוי השפכים אל אתרי פסולת ייעודיים בהתאם לחוק.

הפרדת השומנים מבין הפסולת הנוזלית

בור הפרדת שומנים כולל לרוב גם פסולת שומנית וגם נוזלים שאינם שומניים. הפרדת השומנים מתבססת על היכולת של השמן לצוף מעל המים. כאשר הפסולת השומנית שוהה בבור מספיק זמן המים שוקעים והשומן צף. משאבה ששואבת את השומנים מותקנת בחלק העליון של הבור לטובת העברת השומנים אל בור שומן.

לאחר שהשומן נשאב מהבור ונותרים בו רק מי שפכים ניתן להזרים אותם אל מערכת הביוב הראשית. שימו לב שעליכם להקפיד על ריקון בורות שומן ושפכים בהתאם לחוק. גם כאשר מדובר בשפכים נטולי פסולת שומנית חשוב לוודא שאכן ניתן להזרים אותם אל מערכת הביוב הרגילה.

טיפול נכון ותחזוקה רציפה של בורות שומן ומפריד שומנים

תחזוקה נכונה של בורות שומן ושפכים הכרחית למניעת ריחות לא נעימים, הקפדה על סביבת עבודה בטיחותית ושמירה על איכות הסביבה. שאיבת בורות שומן היא מקצוע לכל דבר כך שלא נמהר לקבל החלטות או לבצע כל פעולה מבלי להתייעץ תחילה עם קבלן ביוב מנוסה.

שאיבת מפריד שומנים מתבצעת בצורה אפקטיבית רק לאחר שהפסולת השומנית שהתה בבור מספיק זמן. אם לא נמתין עד להיפרדות הטבעית של השומן מהנוזלים אנו עלולים להזרים אל הצנרת פסולת שומנית ולגרום כך לסתימה מורכבת.

מתי כדאי להזמין שאיבת בור שומן ומפריד שומנים?

שאיבת בורות שומן מתחלקת לשני חלקים: ריקון מפריד שומנים והזרמת השפכים שאינם שומניים אל מערכת הביוב. השפכים שנכנסים אל הבור כוללים גם מים וגם פסולת שומנית כך שההפרדה הכרחית לטיפול נכון. נדע שהגיע הרגע להפעיל את המשאבה ולהעביר את השומנים אל בור השומן כאשר השמן צף על פני המים.

במידה ולא תבצעו שאיבת בור שומן במועד הנדרש השומן עלול לחדור אל הצנרת ולגרום לסתימות.  ביובית לשאיבת בורות שומן כדאי להזמין אחת לשבועיים או אחת לחודש.

תדירות שאיבת בור שומן נקבעת בהתאם להיקף הזרמת הפסולת את הבור וגודלו. לאחר מספר חודשים של שימוש תדעו לתכנן נכון את לוח הזמנים. בסוף כל שאיבת בור שומן נתאם את הגעת הצוות בחודש הבא לטובת שאיבה נוספת.

טיפול ופינוי בורות שומן מבצעים רק עם רז ביובית!

ניסיון רב מאפשר לנו להעניק לכם שירות ברמה אחת מעל כולם. הצוות של רז ביובית מכיר היטב את העבודה ואינו מבזבז אפילו רגע אחד. אנחנו מברכים אתכם לשלום, בוחנים את התנאים בשטח ואת הבורות, ממקמים נכון את הביובית, מבצעים שאיבה מהירה, שוטפים את הבור באמצעות לחץ מים חזק ומאפשרים לכם לחזור במהרה לעבודה.

שאיבת בור שומן שמסתיימת בניקוי של הבור וצינורות הכניסה מצמצמת את הסיכויים לסתימות ושאר תקלות אינסטלציה. עם רז ביובית אתם מקבלים שירות מקצועי, חכם, יעיל וחדשני במחיר שווה לכל כיס. המשאבות חזקות, חדישות ומהירות. חייגו עכשיו להזמנת שאיבות בור שומן ושאר בורות ספיגה.

בהחלט, חלק מהשירות שלנו הוא לבצע שאיבת בורות שומן במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

עלות ניקוי בור שומן נקבעת על פי הפרמטרים השונים שפירטנו במאמר, היכנסו וקראו בעצמכם.

לרשותינו ביובית לשאיבת בור שומן שיודעת לשאוב את כל תכולת הבור ולהפריד בין סוגי הפסולת השונים, כל זאת ועוד תוכלו לקרוא באתר.

ברור! אין זאת שאלה בכלל!  אנו מחזיקים באישורים הנדרשים לפינוי פסולת שומן לאתרים מורשים וחוקיים בלבד!

בדיוק בשביל זה כתבנו עבורכם את המאמר אנו ממליצים לכם להיכנס ולבדוק בדיוק מתי תצטרכו להזמין את השירות המבוקש.

בהחלט כן! אנו זמינים עבור כל לקוח באשר הוא ושמחים לתת שירות מקצועי ואדיב במחירים הוגנים

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (23 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן