רז ביובית

פתיחת סתימות שורשים בביוב

קיימים מקרים בהם שורשים נכנסים אל תוך מערכת הביוב מה שמוביל להיווצרות של סתימות מה שמצריך פתיחת סתימות שורשים בביוב כדי שמערכת האינסטלציה תוכל לפעול בצורה טובה ותקינה. שכן אם המערכות לא יפעלו על הצד הטוב ביותר, התוצאה תהיה הופעה של מיני תקלות שילכו וידרדרו עם הזמן.

פתיחת סתימת שורשים בביוב – מתי יש לבצע פתיחת סתימה מהסוג הזה?

הצינורות שלנו, אלו שתפקידם זה להעביר את המים המלוכלכים הלאה, אלו צינורות שנוצרו על מנת שיכילו כמות מסוימת של מים וכדי שיצליחו להעביר את אלו אל אגני ניקוז מסודרים. לא צריכים להיות אינסטלטורים גדולים כדי להבין שכאשר עצם זר נכנס למערכת ולא מאפשר למים לזרום באופן תקין, התוצאה בסופו של דבר היא הצטברות של מים לאורך הצנרת אותם צריך להעביר הלאה גם כשלא תמיד ברור איך.

העצמים הזרים הללו יכולים להיות מורכבים משאריות של מזון ושומן שירדו במורד הביוב, מה שקורה הרבה פעמים במטבחים. אלו יכולים להיות גם סתם שאריות של זבל שבסופו של דבר נתקע במערכת ומוביל לסתימה של הביוב. אבל, קיימים מקרים בהם מה שסותם את המערכת אלו שורשים סוררים שנכנסו אל הביוב. אז אנחנו צריכים לבצע פתיחת סתימות שורשים בביוב.

אז איך מבצעים פתיחת סתימת שורשים בביוב?

כאשר מדובר על פתיחת סתימות שורשים בביוב אנחנו מדברים על שני שלבים לאורך תהליך הביצוע. בשלב הראשון אנחנו רוצים להוציא את השורשים ולדאוג לכך שאלו לא יחזרו אל תוך המערכת. כלומר, המטרה הראשונה היא לגדוע את השורשים הללו בראש ובראשונה. בשלב השני, אנחנו מדברים על שימוש במשאבה של ביובית, מכשיר מיוחד עליו נדבר עוד בהרחבה בהמשך.

הביובית מאפשרת לנו להוציא בלחץ גבוה את המים כמו גם את החלקים של השורשים באמצעות דיזה להסרת שורשים, מה שכמובן פותח את צנרת הביוב. לאחר מכן אנחנו נבצע ניקוי של הצינור על ידי הזרמה של מים אל תוך המערכת בחזרה.

אם הייתה הצפה של מי ביוב כלפי מעלה או הצפה אפילו של מים נקיים שפשוט לא ירדו אל תוך הביוב שמשמש גם בתור פתח ניקוז, גם את המים הללו נשאב באמצעות משאבה מתקדמת שתיתן לנו את המענה ותאפשר לנו לנקות את השטח בצורה הטובה והיעילה ביותר בסופו של דבר.

 

פתיחת סתימת שורשים בביוב מחיר
פתיחת סתימת שורשים בביוב

פתיחת סתימת שורשים בביוב מחיר

אם אתם מה המחיר לפתיחת סתימות שורשים בביוב, נאמר שלרוב הפתרון מתבצע באמצעות ביובית, אתם וודאי תוהים במה מדובר. בגדול, מדובר על משאבה ניידת עם מיכל גדול שמחוברת לרוב למשאית בה נוהג בדרך כלל אינסטלטור ביובית. חשוב שהמערכת תהיה איכותית כמו גם שמי שנעזר בה יודע בדיוק איך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לא פעם ולא פעמיים כבר ראינו איך ביצוע לא מקצועי של ניקוי שורשים בביוב הוביל לשורה של תקלות ועוגמת נפש. שירותי ביובית עולים בדרך כלל בין 500-1500 ₪  בהתאם לכל מקרה. מחיר ביובית במצבי חירום וקריאה מעכשיו לעכשיו או שלא בשעות הפעילות המקובלות מן הסתם תעלה גבוה יותר. כאשר מדובר על פתיחת סתימות שורשים בביוב המחיר יהיה גבוה יותר משום שמדובר על עבודה הרבה יותר מורכבת. כך שהמחיר יהיה בערך סביב 1000-1500 ₪ ולעיתים אפילו יותר.

למחירים משתלמים ולעבודה מצוינת הזמינו חברת ביוב מקצועית

'רז ביובית' הוא מי שאתם יכולים לקרוא לו במידה ושורשים פוגעים במערכת הביוב שלכם ויוצרים סתימה בביוב. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, לספר מה קרה ומיד תקבלו שירות מעולה ומקצועי שיעזור לכם לעבור את התקלה הזו בשלום ובצורה הטובה ביותר. לכל סיוע בתחום, אתם יכולים לפנות ולקבל מחירים שווים לכל כיס ועבודה המגובה בחמש עשרה שנות ניסיון.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן