רז ביובית

שאיבת ביוב בפתח תקווה

אם אתם מחפשים שירות של שאיבת ביוב בפתח תקווה, אנחנו מניחים כי אתם נמצאים בתחושה של לחץ גדול. תקלות במערכת הביוב יכולות לעורר הרבה מאוד אי נעימות. לכן, חברת 'רז ביובית', ממתינה רק לכם. אנחנו מגיעים לתת לכם שירות, מלווים ב-15 שנות וותק במקצוע ובשורה של אינסטלטורים מומחים, המעוניינים לתת לכם שירות מעולה, מההתחלה ועד הסוף.

✔️ שאיבת ביוב בפתח תקווה במחיר אטרקטיבי!

✅ מומחים בשאיבת ביוב והצפות בפתח תקווה.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשאיבות ביוב בפתח תקווה:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

מתי נזדקק לשאיבת ביוב בפתח תקווה?

אם תשאלו קבלן ביוב, הוא יגיד לכם מיד, שאיבת ביוב בפתח תקווה היא לא תמיד ההגדרה של אותה פעולה. כלומר, שאיבת ביוב בפתח תקווה יכולה להיעשות בשני מקרים. הראשון, במידה ויש סתימה בבור הניקוז או בצינורות הביוב, אפשר לערוך תהליך של שאיבת ביוב בפתח תקווה וכך, לפתוח את הסתימה ולשחרר את המערכת.

ישנם מקרים, למשל, של ביוב עולה, אז שאיבת ביוב בפתח תקווה תכלול גם שאיבה של המים המלוכלכים שעלו מעל לפני הקרקע. יתרה מכך, שירותי ביוב מתייחסים לא רק למתן מענה נקודתי, של שאיבת ביוב בפתח תקווה, אלא, מסתכלים על התמונה הגדולה.

המטרה של בעלי המקצוע היא להבין מה היו הגורמים להיווצרות התקלה, מה אפשר לעשות כדי למנוע אותה ואיך לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

איך שאיבת ביובית תורמת לתהליך של פתיחת סתימות ביוב?

משאית שאיבת ביוב או בשמה השני, ביובית. היא משאית אליה מחברים מיכל גדול ממנו יוצא צינור ארוך. בסוף הצינור יש משאבה. המשאבה, מפעילה לחץ אוויר ולמעשה, אוספת, דרך הצינור, את המים המלוכלכים והפסולת שהובילה לסתימה, אל בטן המשאית, אל המיכל המיוחד שהותקן עליה.

מפעיל ביובית מורשה מוביל לאחר מכן, את אותה המשאית ומנקז את המים המלוכלכים בתוספת הפסולת, בבורות הניקוז המיועדים לכך. שירותי ביובית הם בדרך כלל, הפתרון היחיד, לבעיה מורכבת. במידה והתקלה בצנרת מסתכמת בסתימה פשוטה, אליה אפשר להגיע בכלים ידניים בשביל לשחרר את המערכת, לא נבחר להביא את משאית הביובית בעלת היכולות המתקדמות.

אבל, שאיבת בור ביוב, שאיבת בור שומן, ניקוי קווי ביוב ועוד, אלו לא פעולות פשוטות והן דורשות שימוש באמצעים מתקדמים יותר

שאיבות ביוב בפתח תקווה
שאיבות ביוב בפתח תקווה

איך בנויה ביובית לשאיבת ביוב?

כאמור, אנחנו לא מדברים על כלי ידני, אלא על כלי רכב של ממש, אשר אליו מחוברת מערכת הביובית. למה אנחנו מדגישים זאת? משום שבמידה ואתם מזמינים שאיבת ביוב בפתח תקווה, אתם צריכים לקחת בחשבון כי על מנת לבצע את העבודה, על אנשי המקצוע למצוא מקום להחנות בו את הרכב. הם צריכים שתהיה גישה ממקום החניה, עד לבור אותו צריך לשאוב.

בדרך כלל, לא אמורה להיות בעיה מיוחדת. אבל, אם אתם מתגוררים ברחוב צר, אם אתם יכולים להעיד על בעיה זו או אחרת, חשוב להעביר את המידע, כדי שניתן יהיה לבצע שאיבת ביוב בפתח תקווה במהירות ובקלות, בלי להתמודד עם אתגרים לא צפויים לחינם.

כמה עולה שאיבת ביוב בפתח תקווה?

הזמנת חברת שאיבת ביוב בפתח תקווה מחיר שנע בין 650-1,500 שקלים. טווח המחיר תלוי במידת המורכבות של המקרה והאם הלקוח צריך שירותי ביובית בפתח תקווה נלווים על מנת לתקן את התקלה. בכל אופן, ההמלצה שלנו היא לפנות לנציגי השירות, להציג להם את המקרה ולקבל הצעת מחיר רלוונטית.

מחירון שאיבת ביוב בפתח תקווהמחיר (לפני מע"מ)
שאיבת ביוב בפתח תקווה650-1500 ₪
שאיבת בור ביוב בפתח תקווה650-1650 ₪
שאיבת בור ספיגה בפתח תקווה700-1550 ₪
שאיבת בור שומן בפתח תקווה700-1750 ₪
שאיבת ביוב בפתח תקווה
שאיבת ביוב בפתח תקווה

באילו שכונות ניתן שירות שאיבת ביוב בפתח תקווה?

שאיבת ביוב בפתח תקווה הוא שירות שאנחנו נותנים בכל אחת מהשכונות בעיר. יתרה מכך, כאמור, לקוח המזמין שירות של שאיבת ביוב בפתח תקווה, בדרך כלל מבין שהתקלה דורשת התערבות מיידית ואפקטיבית. לכן, אנחנו מחזיקים גם ביובית חירום. משאית ביובית 24 שעות ביממה, המיועדת לכם.

כך שאם הסתימה, מובילה להידרדרות במצב ולסיטואציה שאי אפשר לסבול אותה, חשוב לנו להיות מי שיכולים לספק לכם את המענה המתאים בזמן אמת. בין היתר, אנחנו מגיעים לשכונות הבאות בפתח תקווה:

  • אם המושבות
  • הדר גנים-עמישב
  • כפר אברהם
  • כפר גנים
  • מחנה יהודה (פתח תקווה)
  • נווה גן (פתח תקווה)
  • נווה עוז
  • עין גנים
  • קריית מטלון
  • רמת ורבר

שאיבת ביוב בפתח תקווה היא גם שאיבת הצפות ביוב

אמרנו זאת בקצרה, אבל אנחנו מרגישים מחויבים להרחיב על הנושא, שאיבת ביוב בפתח תקווה היא משהו שחייבים לעשות באופן מיידי, ללא דיחוי. מערכת הביוב מורכבת משורה ארוכה של צינורות המחוברים זה לזה, מספיקה תקלה אחת בצינור זה או אחר והבעיה מתגלגלת אחורה, אל שאר החלקים של המערכת.

המטרה של הצנרת היא לאסוף את מי הביוב המלוכלכים מכל דירה ולהוביל אותה אל הצינורות של הבניין ובהמשך, לבור הניקוז של השכונה ושל העיר אחר כך. אגב, הרבה פעמים, אם לקוח מנסה לפתוח שוב ושוב סתימת ביוב חוזרת, יכול להיות שהבעיה היא בור ניקוז סתום שצריך לשחרר אותו. שאיבת בורות ביוב בשלב מאוחר מדי, יוביל בהמשך לעליה של מי הביוב כלפי מעלה.

זה הרי הגיוני, אם המים לא יכולים להמשיך בצינור למטה, הם פשוט ימשיכו להיערם ולהגיע אל מעל לפני השטח. אנחנו לא צריכים להגיד לכם עד כמה מקרה כזה הוא לא נעים ומסב נזק רב. לכן, שאיבת ביוב בפתח תקווה היא מה שצריך להתייחס אליו ולבקש אותו, כבר בשלבים הראשונים של היווצרות התקלה.

אבל, אל דאגה. גם אם הביוב עלה, אפשר להיעזר במשאבה של הביובית ולשאוב את המים המלוכלכים במהירות. אגב, הדבר נכון גם במקרה של הצפת מי גשמים. שאיבת ביוב בפתח תקווה היא מונח שמשמש אותנו כדי לתת מענה רחב היקף בשורה ארוכה של נושאים.

חברת ביובית בפתח תקווה
חברת ביובית בפתח תקווה

למה צריך לשמור ביובית נמוכה עבור שאיבת ביוב?

לא תמיד שאיבת בורות ביוב בפתח תקווה מתבצעת בנקודה נוחה, אליה אפשר להגיע בלי בעיה עם המשאית. ישנם מקרים בהם צריך להביא כלים יוצאי דופן בשביל לעשות שאיבת מים ממרתף למשל וכיוצא באלו. אנחנו מזכירים זאת, פשוט כדי שאתם, בתור הלקוחות, תדעו למסור את המידע המדויק.

כך נדע לדאוג ולסייע לכם באמצעות כלים מתקדמים שיתנו את המענה המדויק לצרכים שלכם. אל תחששו להגיד יותר מדי או למסור 'מידע מיותר'. מבחינתנו, כל פריט מידע הוא חיוני כדי שאנחנו נצליח לספק לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר בתחום של שאיבת ביוב.

מה הגורמים להתפתחות סתימות בביוב שבעקבותיהם הביוב עולה?

פתיחת סתימות ביוב יכולה להתבצע במקרה של חדירת שורשים בביוב, מה שקורה לא פעם. היא יכולה להתרחש בעקבות חדירה של פסולת או בטון בביוב. לעיתים, מדובר על תהליך טבעי של הצטברות שומן, כזה שנשאר בתוך הצינור, בעקבות שימוש בנוזל לשטיפת כלים לדוגמה ותכשירים נוספים.

כך או אחרת, אנחנו מתייחסים באותה הרצינות לתהליך של שאיבת ביוב בפתח תקווה ומתאימים את השירות בהתאם לצרכים.

חברת 'רז ביובית', הראשונים לתת שירות

לא רק שאיבת ביוב בפתח תקווה, אלא מתן מענה רחב ומקיף, הנוגע לכל הפרטים בצנרת שלכם, זה מה שאנחנו מציעים. מחפשים שירות מקצועי של שאיבת ביוב? פנו אלינו, רז ביובית.

מה היה לנו עד עכשיו?

בוודאי, אנו מבצעים את כל סוגי שאיבות הביוב: שאיבת הצפות, שירותי ביובית, שאיבת מפריד שומן, שאיבת בור ספיגה, בורות שומן ועוד.

מחיר שאיבת ביוב נקבע לפני כמה פרמטרים שונים כגון הרכב החומר, מיקום הביוב ועוד, פירטנו זאת במאמר היכנסו עכשיו וקראו.

ישנם מקרים שונים שתצטרכו שירות של שאיבת ביוב: הצפות חוזרות, בעיות צנרת, סתימת ביוב, ניקוז לא תקין ועוד. 

Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן