רז ביובית

צילום צנרת ביוב

✔️ שירותי צילום צנרת ביוב!

✅ מבצעים צילום ותיקון קווי ביוב.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להזמנת צילום צנרת ביוב:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

צילום צנרת ביוב – תיקוני צנרת בשיטת אל הרס

טיפול נכון ומקצועי בצנרת עתיד לחסוך לכם הרבה זמן וכסף. אנחנו נסביר כאן מה בדיוק אתם צריכים לעשות בשביל למנוע את הסתימה הבאה, לוודא שלא יהיו אצלכם הצפות ביוב ולהיות רגועים בידיעה שהצנרת שלכם מטופלת נכון.

חברת רז ביובית נעזרת באופן יומיומי בציוד צילום צנרת ביוב ובשיטות עבודה חדישות עם דגש על טכניקת אל הרס. יש לנו את היכולת להראות לכם מה בדיוק קורה אצלכם בצנרת, מה גרם לסתימה והיכן היא ממוקמת. עבודות אינסטלציה פשוטות ומורכבות מתבצעות ללא גרימת נזק מיותר למבנה (טכניקת אל הרס), בהגעה מהירה  ובמחירים הכי טובים. התקשרו עכשיו ותקבלו מענה סבלני, אדיב ומקצועי.

מה גורם לסתימה אצלכם בצנרת?

בעבר אינסטלטורים נאלצו לבסס חלק ניכר מעבודתם על ניחושים. היו מקרים רבים בהם קירות נשברו ואריחי רצפה נעקרו ממקומם ללא צורך. האינסטלטורים נאלצו לפרק אריחי ריצוף רק בשביל לנסות לאתר את מיקום הנזילה.

כיום ברוב המבנים צנרת כבר לא מותקנת מתחת לאריחי הריצוף, והאינסטלטורים משתמשים בציוד חדיש שמאפשר להם לבצע תיקונים מרחוק ולשלוח מצלמה אל תוך הצנרת שלכם. צילום צנרת ביוב מגלה לכם מה אתם צריכים לעשות בשביל למנוע את הסתימה הבאה.

איך נוצרות סתימות?

צנרת ביוב חדשה או ישנה אינה יודעת איך להתמודד עם פסולת שאינה אורגנית (מתפרקת מעצמה). במקרים בהם מדובר בחלקיקים קטנים של פסולת הם נשטפים אל הצנרת הראשית. הבעיות מתעוררות כאשר הפסולת נדבקת לדופן של הצינור ומצטברת שם עד לשלב בו נוצרת חסימה מלאה. סתימות ביוב מתפתחות בחלקן באופן הדרגתי ובחלקן באופן מידי.

צילום צנרת משמש לאיתור הסתימה ואבחון הגורם לה. בעזרת ציוד צילום צנרת ביוב אנחנו יודעים היום שהגורמים לרוב הסתימות הם מגבונים שמושלכים לאסלה, מוצרי היגיינה שמושלכים לאסלה, חדירת שורשים לצנרת, אבנים שנשטפות אל הצנרת.

איך להימנע מסתימות בביוב?

הדרך היחידה בה תצליחו למנוע את הסתימה הבאה ולחסוך לעצמכם כסף היא עבודה עם חברת אינסטלציה שמשתמשת בציוד צילום צנרת ביוב. אם לא תדעו מה גרם לסתימה לא תוכלו לבצע את השינויים הדרושים.

תחזוקה שוטפת של הצנרת הכרחית למניעת סתימות. עליכם להימנע מהשלכת פסולת שאינה נמסה או מתכלה אל הצנרת. אין להשליך מגבונים אל האסלה ובכיור יש להקפיד לנקות את הלכלוך שמצטבר לאחר שטיפת הכלים. שומנים נרחיק מהצנרת היות והם עשויים להידבק לדפנות ולגרום בהדרגה לסתימה.

מה זה צילום צנרת ביוב?

אם יש אצלכם בבית או בבניין תקלת צנרת ואתם נדרשים לשלם לא מעט בעבור התיקון, מגיע לכם לדעת מה בדיוק גורם לתקלה ומהו היקף הנזק שנגרם לצנרת. צילום צנרת ביוב נועד לאפשר לנו לאבחן נכון את מצב הצנרת, לדעת מה בדיוק קורה בתוכה ולבחור בפתרון הנכון ביותר.

עם צילום צנרת ביוב מתקבלות החלטות חכמות יותר, התיקונים הופכים יעילים יותר ולא נגרם נזק מיותר למבנה. צילום צנרת ביוב מתבצע בעזרת רובוט לצילום צנרת ובאמצעות מצלמות טרמיות.

צילום צנרת ביוב מתבסס על החדרת ציוד אופטי לצנרת. האינסטלטור שמפעיל את המצלמה מניע אותה בתוך הצנרת ומקבל תמונה של המתרחש בה. קיימים כמה סוגים של מצלמות צנרת כאשר לא כל המצלמות מסוגלות להגיע אל עומק הצנרת.

מתי כדאי להזמין צילום צנרת ביוב?

אם ביוב עולה אצלכם בחצר תרצו להזמין מיד ביובית לשאיבת השפכים ושטיפה יסודית. מומחים לצילום צנרת יודעים ששאיבת ההצפה אינה מספיקה לטיפול בבעיה. שטיפת הצנרת עם ביובית תפתח את הסתימה אך לא תגלה לנו מה גרם לה או האם קיימים פיצוצים בצינורות.

המיקום של הצנרת מגביל את הגישה שלנו כך שהדרך היחידה בה נוכל לגלות מה בדיוק קורה בצנרת ומה מצבה הוא צילום צנרת ביוב. כדאי להזמין צילום צנרת ביוב במקרים הבאים:

  1. איתור נזילות בצנרת ביתית או בצנרת של הבניין
  2. איתור מוקדם של סדקים בצנרת ישנה
  3. זיהוי הגורם לסתימה (מומלץ במקרים של סתימות חוזרות וסתימות שורשים)
  4. קביעת המיקום של הסתימה
  5. פתיחת סתימות (עבודה משותפת של ציוד צילום צנרת ביוב ורובוט פתיחת סתימות)
  6. מרזבים סתומים
  7. צילום קווי ביוב לטופס 4
  8. איתור תוואי צנרת

אם האינסטלטור שלכם אינו יודע לומר לכם מה גרם לסתימה, היכן היא ממוקמת ובעיקר, מה עליכם לעשות בשביל למנוע את חזרתה – הגיע הזמן להתקדם אל שירותי אינסטלציה מודרניים. אל תתפשרו על פחות מחברת אינסטלציה שמציעה צילום צנרת ביוב, משתמשת במצלמות טרמיות ומצלמות רובוטיות, עובדת בשיטת אל הרס ומציעה שירותי ביובית במחירים נוחים.

איך מצלמים צנרת ביוב?

על מנת לקבל תמונה מלאה של המתרחש בצנרת עלינו להתגבר על התנאים הבעייתיים שמאפיינים את צנרת הביוב. המיקום של הצנרת אינו מאפשר גישה נוחה עם ציוד צילום רגיל ודורש ציוד צילום צנרת ביוב.

חשוב להדגיש גם את החשכה ששוררת בצנרת ודורשת שימוש בציוד צילום צנרת ביוב שנושא עליו גוף תאורה. מצלמה יעילה היא כזו שמסוגלת לנוח בתוך הצנרת ללא קושי, לצלם בהיקף של 360 מעלות ולהאיר את הצנרת.

כיצד מתבצעת העבודה?

צילום צינור ביוב מתבצע על ידי אינסטלטורים שמתמחים בתחום ומחזיקים ציוד צילום צנרת ביוב באופן קבוע. על האינסטלטור להכיר את הציוד ולדעת כיצד משתמשים בו נכון. צילום קווי ביוב מתבצע היום כחלק בלתי נפרד משגרת העבודה.

שירותי צילום צנרת ביוב  מאפשרים אבחון מוקדם של סדקים בצנרת בנקודות עמוקות בהם סימני הנזילות אינם ניכרים. מצלמת סיב אופטי לביוב מגלה לנו מה גרם לסתימה, מי אחראי לטפל בה, כיצד כדאי לשחרר אותה ואיך למנוע את חזרתה.

איך צילום צנרת ביוב חוסך לכם כסף?

אינסטלטור ביוב שנעזר באופן קבוע בציוד צילום צנרת מים מסוגל לאתר בשלב מוקדם נזקים בביוב.  איתור סדקים בצנרת לפני שהם גורמים לפיצוצים או מאפשרים חדירת שורשים וחול לצנרת חוסך לכם תיקונים יקרים. כל תיקון צנרת ביוב שמתבסס על צילום צינורות ביוב יהיה נכון יותר ומדויק.

אתם תדעו מה עליכם לעשות בשביל למנוע סתימה חוזרת, תבצעו את השינויים הדרושים ותחסכו לעצמכם ביקורים חוזרים של האינסטלטור. כאשר בוחנים את הדברים לטווח הארוך, עלות צילום צנרת ביוב מתגלה כצעד נכון מבחינה כלכלית (הבחירה הזולה).

איך מבצעים צילום צנרת ביוב עם סיב אופטי?

המבנה הצר והמאורך של הסיב האופטי מאפשר כניסה מהירה ופשוטה אל כל מערכת ביוב. גם כאשר הקוטר של הצינורות נמוך הסיב האופטי יצליח לנוע בצנרת. הסיב האופטי משמש באופן קבוע לאיתור תקלות ביוב בצנרת ביתית. המצלמה מורכבת מסיב דמוי חוט פלסטיק שבקצה שלו מותקנת מצלמה קטנה בתוספת גוף תאורה. הסיב מאיר את פנים הצנרת ומצלם את המתרחש. בקצה השני של הסיב מותקן בקר עם מסך באמצעותו האינסטלטור מתבונן במתרחש בצנרת ומנווט את הרובוט.

צילום צנרת ביוב עם סיב אופטי מתבצע ברזולוציה גבוהה כך שניתן לזהות היטב תקלות ומפגעים. חשוב לציין שהאיכות של המצלמה משפיעה על התוצאות.

צילום צנרת ביוב עם רובוט

עבודה עם רובוט לצילום קווי ביוב  מתבססת על הטכנולוגיה החדישה ביותר. תפעול נכון של רובוט מאפשר הגעה אל כל נקודה בקו הביוב עם אופציה של צילום צנרת ביוב בעומק האדמה. המידות הגדולות של הרובוט (בהשוואה לסי האופטי) הופכות אותו רלוונטי רק בעבור קווי ביוב עם צינורות בקוטר גבוה. ההפעלה של הרובוט מתבצעת בעזרת כבל דחיפה או הנעה עצמית.

הרובוט נושא על עצמו מערכות צילום ותאורה שמספקות תמונות באיכות גבוה עם אופציה של צילום ב-360 מעלות ותצלומי תקריב. פירוק הגלגלים של הרובוט ושינוי הזווית של המצלמה מאפשרים לעתים שימוש ברובוט גם בקווי ביוב עם קוטר נמוך.

איזו טכניקת צילום צנרת ביוב נחשבת לטובה ביותר?

לא ניתן לקבוע  איזו שיטה טובה יותר היות ולכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה. יש לבחור ציוד צילום צנרת ביוב בהתאם לסוג התקלה ולתנאים בשטח (הקוטר של מערכת הביוב). עבודה עם סיב אופטי מתאימה לצינורות בקוטר של 2-6 צול (אפשרי גם יותר).

רובוט אידאלי בעבור מערכת ביוב בקוטר גדול יותר בה יש צורך בניתוח מרחבי או צילומי תקריב. בעבור כל תקלה נבחר את ציוד הצילום המתאים ביותר במטרה לפתור את התקלה במלואה ולמנוע את חזרתה.

איך פותרים בעיות כרוניות במערכת הביוב

ישנם לא מעט מקרים בהם מופיעות במערכת ביוב סתימות חוזרות עקב מבנה לא נכון או חדירת שורשים. ביוב עולה בחצר אחת לחודש יחד עם ריחות לא נעימים. אם גם אצלכם קיימת בעיה דומה – הגיע הזמן שתדעו שיש פתרון.

איתור מדויק של הגורם לבעיה הוא הדרך בה תפתרו את הבעיה אחת ולתמיד. חברת אינסטלציה מקצועית תתעקש על צילום צנרת ביוב בכל מקרה של תקלה חוזרת או סתימות חוזרות.

מיפוי של מערכת הביוב עם צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב נדרש לעתים גם לטובת מיפוי ורישום של כל ההסתעפויות והפתחים במערכת הביוב. הצוות מחדיר את ציוד הצילום אל מערכת הביוב ומקבל כך תמונה מלאה של התוואי כולו ומצב הצנרת.

צילום צנרת ביוב לטופס 4 – מתי זה נדרש?

טופס 4 הוא חלק בלתי נפרד מתהליך בנייה של מבנה חדש. על מנת לקבל אישור סופי לאכלוס של המבנה יש להגיש טופס 4 בו מוצגים כל הנתונים של המבנה. מבחינת צנרת אתם נדרשים לכלול בטופס 4 אישור לתקינות של מערכת הביוב והמים. צילום קווי ביוב לטופס 4 מוכיח שהמערכת אכן תקינה לטובת קבלת אישור אכלוס מהיר.

כמה עולה להזמין צילום צנרת ביוב?

עלות צילום קווי ביוב נקבעת בהתאם למורכבות של העבודה, מועד ההזמנה והתנאים בשטח. אם בעזרת ציוד הצילום החדיש ניתן לבצע תיקון צנרת ללא הרס ההשקעה בו כדאית. בעלות של כמה מאות שקלים תצליחו לחסוך לעצמכם תיקונים של אלפי שקלים.

פתיחת סתימות בביוב בליווי צילום צנרת ביוב תהיה גם כן נכונה יותר מבחינה כלכלית. בעזרת צילום ביוב ושטיפה של ביובית הצנרת חוזרת להיות כמו חדשה ולכם אין יותר תקלות.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים צילום צנרת ביוב?

האיכות של ציוד הצילום והניסיון של המפעיל משמעותיים לקביעת התוצאות. צילום צנרת ביוב מחיר זול שמתבסס על ציוד מיושן אינו משתלם. ככל שהציוד יותר חדיש כך הרזולוציה עולה והתוצאות משתפרות בהתאם.

הטכנולוגיה החדישה מאפשרת היום תיקון צנרת ללא חפירה וללא נזק מיותר למבנה. אל תאפשרו חפירה, שבירת קירות או עקירת אריחים מבלי לבחון אופציה של תיקון בשיטת אל הרס החדישה.

חברת רז ביובית מספקת את כל שירותי האינסטלציה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. הצוות מורכב מקבלני ביוב מנוסים, מוסמכים ואדיבים שמכירים היטב את הטכנולוגיה החדשה ומשתמשים בה בכל יום. עבודות צילום קו ביוב מחיר אטרקטיבי ללא פשרות איכות זה רז ביובית. חייגו עכשיו ותגלו חברת אינסטלציה ברמה אחת מעל כולם.

אנו מספקים שירותי צילום צנרת ביוב בפריסה ארצית לקווי ביוב בעזרת מכשור מתקדם כדוג' מצלמות סיב אופטי לביוב. לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר שלנו.

עלות העבודה נקבעת לפי מס' משתנים אשר פירטנו אותם באתר על מנת שתוכלו לקבל ההערכה על גובה המחיר. היכנסו לאתר ובדקו אם אתם זקוקים לשירות הנ"ל ומה המחיר.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (24 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן