רז ביובית

קבלן ביוב – מה הצורך והתפקיד?

מערכות הביוב הפרטיות ומערכות הביוב העירוניות הינן מערכות מסובכות אשר דורשות טיפול מקצועי ואיכותי המתבצע על ידי קבלן ביוב מורשה. מערכות הביוב נועדו על מנת למנוע מן השפכים לזרום בצורה חופשית בסביבה, ולהן על בריאותם ועל איכות החיים של התושבים.

מה הצורך בקבלן ביוב?

מערכות הביוב, בין אם מדובר במערכת ביוב פרטית ובין אם מדובר במערכת ביוב עירונית, נדרשות להתקנה, תחזוקה או החלפה, אשר מתבצעות באמצעות קבלן ביוב מורשה. קבלן ביוב מורשה הינו בעל הידע, היכולת והניסיון המקצועי על מנת לתת מענה למגוון רחב של בעיות או תקלות בתשתיות הביוב, באופן האיכותי ביותר, תוך שמירה על איכות הסביבה ובריאותם של התושבים.

מי אחראי על מערכת הביוב?

מערכות ביוב אשר אינן מתוחזקות ואינן מטופלת בצורה מקצועית, עלולות לגרום למפגע סביבתי ותברואתי. עבודה עם מערכות ביוב ושפכים, נדרשת לעמוד בתקנים אשר נקבעו במשרד הבריאות, וזאת על מנת לדאוג לשמירה על בריאותם של התושבים.

מערכת הביוב העירונית נמצאת תחת תחום אחריותה של העירייה או הרשות המקומית. לצורך ביצוע של עבודות התקנת קווי ביוב, החלפה של קווי ביוב, פתיחת סתימות ביוב ותחזוקה שוטפת מתקשרת העירייה או הרשות המקומית עם קבלן ביוב מורשה לצורך ביצוע העבודה.

מערכת הביוב הפרטית, זו הנמצאת בבתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים או אזורים מסחריים, הינם תחת אחריותם של בעלי הנכס. מתפקידם של בעלי הנכס לשמור ולתחזק את מערכת הביוב הפרטית, וזאת ניתן לעשות באמצעות קבלן ביוב מורשה, בעל הידע, היכולת והניסיון להעניק מגוון רחב של פתרונות ועבודות לתשתית הביוב הפרטית.

קבלני ביוב
קבלני ביוב

השירותים הניתנים על ידי קבלן ביוב

קבלן ביוב מעניק מגוון רחב של שירותים למערכת הביוב, החל מהתקנה של מערכת ביוב חדשה ועד לתיקון של מערכות ביוב פגומות, החלפה של מערכת ביוב או טיפול בנזקים אשר נגרמו למערכת הביוב. עבודות בתשתיות הביוב נעשות על ידי קבלן ביוב באמצעים מתקדמים וייעודים.

התקנה של מערכת ביוב

על מנת להתקין מערכת ביוב חדשה, בין אם מדובר במערכת ביוב פרטית ובין אם מדובר במערכת ביוב עירונית, יש צורך בקבלן ביוב, אשר יכין את השטח ויתקין את קווי הביוב החדשים.

תחזוקה של מערכת ביוב

תקלות במערכת הביוב הינן עניין שבשגרה, וזאת בשל פסולת אשר חודרת אל מערכת הביוב וגורמת לסתימה, נזילה או פיצוץ, תשתיות ביוב ישנות אשר מתבלות עם השנים ודורשות תיקון מקומי ואפילו חדירה של שורשי עצים אל תוך מערכת הביוב העלולה לגרום אף היא לסתימה או פיצוץ. תחזוקה של מערכת ביוב נעשית על ידי קבלן ביוב מורשה, אשר בבעלותו הכלים המקצועיים, הידע והניסיון לתת מענה איכותי למגוון של תקלות במערכת הביוב.

החלפה של מערכת ביוב

מערכות ביוב ישנות, בעיקר כאלו אשר נמצאות בבתים ישנים, ועשויות מצינורות ברזל לסוגיהן, דורשות החלפה, בין אם בשל שיפוץ של הדירה ובין אם בשל נזילה של הביוב, חורים או חלודה בקווי הביוב. ביכולתו של קבלן ביוב לבצע החלפה של קווי ביוב ישנים לתשתיות ביוב חדשניות העשויות מחומרים חדישים ועמידים לאורך זמן.

שאיבת ביוב

פעמים רבות אנו עלולים להיתקל בהצפה של ביוב באזור מקומי, וזאת בשל תקלה במערכת הביוב או חדירה של מי גשמים רבים אל מערכת הביוב הגורמת להצפה. שאיבת ביוב נעשית באמצעות מכליות ייעודיות או באמצעות ביובית, אותן מספק קבלן ביוב מורשה, אשר רשאי לשאוב את הביוב מאותה נקודה ולשנע אותו אל אתר מורשה.

אם אתם מחפשים קבלן ביוב מורשה ומקצועי שיודע לספק את כל השירותים שדיברנו עליהם, פנו אלינו ונשמח לעזור. רז ביובית הינה חברה לשירותי ביוב המובילה בישראל ונותנת מענה למאות לקוחות מידי חודש.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן