רז ביובית

ניקוי מרזבים בגני תקווה

תוכן עניינים

✔️ ניקוי מרזבים בגני תקווה באופן מקצועי!

✅ מומחים בשטיפת ופתיחת סתימות מרזבים לפני החורף.

✔️ שירות לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לניקוי מרזבים בגני תקווה חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

ניקוי מרזבים בגני תקווה – הגעה תוך 20 דקות!

חברת רז ביובית גאה להציע שירות ניקוי מרזבים בגני תקווה בתוספת כל סוגי עבודות האינסטלציה. האפשרות לקבל מענה מקיף במקום אחד חוסכת לכם זמן וכסף. ניקוי מרזבים בגני תקווה מתבצע בבתים פרטיים, בנייני מגורים, בתי עסק ומוסדות בכל רחבי העיר. 

צוות מקצועי ומנוסה פותר בקלות כל תקלה, פותח סתימות מורכבות עם ביובית ומאתר את הגורמים לבעיה. אם תדעו מה בדיוק גרם לסתימה במרזב שלכם – תצליחו למנוע את חזרתה. חייגו עכשיו 050-6833701 לשירות מהיר, מקצועי ואדיב במחירים הכי טובים.

בשביל מה צריך לנקות את המרזבים?

ניקוי מרזבים בגני תקווה נדרש על מנת להבטיח זרימת תקינה של מים. באופן טבעי, לכלוך מצטבר עם הזמן בתוך המרזבים וגורם בהדרגה לסתימה. מרזב סתום שאינו מאפשר מעבר של מים גורם להצטברות של הרבה מים על הגג. כל עוד המרזב סתום המים אינם מתנקזים מטה ואתם עלולים למצוא את עצמכם עם נזקי רטיבות. מה עושים? הפתרון הוא ניקוי מרזבים בגני תקווה עם ביובית.

 

מה אנחנו מציעים?

  • מחירים מיוחדים לניקוי מרזבים והכנתם לחורף
  • פתיחת סתימות מרזב בגני תקווה בכל שכונות העיר מהיום להיום
  • טיפול מקצועי ויעיל בסתימות מרזבים
  • צילום מרזבים
  • ניקוי פתחי מרזבים ושטיפה של המרזב והגג
  • שאיבת הצפות
 

איך מבצעים נכון ניקוי מרזבים בגני תקווה?

טיפול במרזבים מתבצע ידנית או באמצעות ציוד מתקדם. טכניקת העבודה הנכונה ביותר נבחרת בהתאם לתנאים בשטח. יהיו מקרים בהם נצליח לפתוח את הסתימה עם ניקוי ידני של הפתח התחתון, ויהיו מקרים בהם יהיה צורך בשטיפה עוצמתית של ביובית או בציוד צילום מרזב לאבחון מדויק של הגורמים לבעיה.

ניקוי מרזבים ידני – מה צריך לעשות?

שטיפת מרזבים מתחילה בגריפת הלכלוך שהצטבר בחלק התחתון של המרזב. צוות מקצועי מנקה את הפסולת שבסביבת המרזב ובתוכו. כעת כאשר פתח המרזב נקי נעביר דרכו זרם מים בכדי לוודא שאין סתימות נוספות. הניקוי יושלם רק כאשר נהיה בטוחים שאין כל סתימה במרזב וניקוז המים מתבצע בצורה תקינה. כדאי לבצע ניקוי מרזבים בגני תקווה בכל המבנים לקראת תחילת עונת הגשמים.

 

האם כדאי לנקות את המרזב לבד?

ניקוי מרזבים בגני תקווה או בכל אזור אחר בארץ דורש עבודה בגובה. המשמעות של הדבר היא סביבת עבודה מסוכנת. בהעדר ניסיון וציוד בטיחות מתאים עבודה בגובה מהווה סכנה משמעותית. יש להימנע מכל עלייה לא הכרחית אל גג המבנה. בין אם מדובר בגג רעפים ובין אם מדובר בגג שטוח – ניקוי מרזבים בגני תקווה הוא עסק למקצוענים.

 

פתיחת סתימת מרזב בגני תקווה עם קפיץ

מרזב סתום אפשר לפתוח ולנקות גם באמצעות קפיץ ייעודי שמשמש את עובדי האינסטלציה לפתיחת סתימות. הקפיץ מוכנס אח המרזב בעוד איש מקצוע דוחף אותו במעלה המרזב באיטיות. התנועה העדינה הכרחית למניעת נזק למרזב או לקפיץ. ניקוי מרזבים בגני תקווה עם קפיץ מצליח לשחרר סתימות קלות שנגרמות  מעלים יבשים, ענפים, אבק ולשלשת ציפורים. פתיחת מרזב מלאה דורשת שימוש בקפיץ ארוך בכדי להגיע אל עומק המרזב. גם כאן נשלים כל ניקוי מרזבים בגני תקווה עם שטיפה בזרם מים חזק.

 

מדוע חשוב להזמין ניקוי מרזבים בגני תקווה באופן קבוע?

עשו לעצמכם הרגל להזמין ניקוי מרזבים בגני תקווה באופן קבוע. פתיחת סתימה במרזב הכרחית גם כאשר אין באופק גשמים. כל עוד המרזב שלכם מלוכלך וסתום, ניקוז של מים אינו מתאפשר. שטיפת מרזבים בגני תקווה או בכל אזור אחר בארץ נדרשת לטובת מניעת נזקים למבנה, הגנה על הגג, הרחקת מזיקים מהגג, מניעת היווצרות של סדקים במבנה, חיסכון בעלויות. תחזוקה נכונה של מערכות הניקוז והאינסטלציה תמנע נזקים למבנה בחלקו הפנימי והחיצוני.

 

סכנות של מרזב סתום עם עלים

שטיפת מרזבים בגני תקווה נחוצה בראש ובראשונה על מנת לאפשר ניקוז תקין של מי גשם. אגירת מי גשמים על גג המבנה מהווה סכנה לנפש ולרכוש. המרזב הוא למעשה פתח הניקוז של הגג. הוא הותקן מתוך מטרה להגן על המבנה מפני רטיבות. כל עוד המרזב סתום הוא אינו מסוגל לבצע את תפקידו. שירותי ניקוי מרזבים חיוניים גם להרחקת מזיקים מסביבת המגורים שלכם. מרזב סתום מהווה גורם במשיכה בעבור חרקים, עכברים וציפורים. אם יש לכם בעיה קבועה של מזיקים כדאי לוודא שהמקור הוא לא המרזב.

 

מדוע חשוב להזמין שטיפת מרזב בגני תקווה בסוף הקיץ?

ניקוי מרזבים לקראת החורף הכרחי להבטחת זרימה תקינה וישירה של מי הגשמים במרזב. הגשמים הראשונים שמגיעים בסתיו מגלים מי היה חכם מספיק בשביל להזמין מראש שטיפת מרזב ומי דחה שוב ושוב את המשימה. עשו לעצמכם הרגל להזמין שטיפת מרזב בגני תקווה יחד עם שטיפת צנרת ביוב ותהיו רגועים בידיעה שהמבנה שלכם מוכן לקראת החורף.

 

2 סוגים של מרזבים (חשוב לדעת!)

המרזבים שמותקנים היום במבנים בישראל מתחלקים ל-2 קבוצות : מרזבים פנימיים ומרזבים חיצוניים. הדגמים הפנימיים מותקנים מאחורי קיר מעטפת הבניין או בתוך מבנה מאורך עשוי אלומיניום או עץ. שטיפת מרזב פנימי הכרחית היות וסתימות עלולות לגרום לנזקי רטיבות בתוך הבית. מרזב חיצוני הוא מבנה עשוי לרוב פח שמותקן לאורך המבנה בחלקו החיצוני. עלי שלכת, אבק, חול, לשלשת יונים וכל לכלוך אחר שמתעופף ברוח מצטברים במרזב וגורמים בהדרגה לסתימה. את המרזב החיצוני אפשר לראות בעין בעוד הפנימי נסתר.

 

איך ניקוי מרזבים בגני תקווה חוסך לכם כסף?

מניעת נזקי רטיבות למבנה וסדקים ביסודות הבית תחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. כל רגע נתון בו המרזב אינו מבצע את תפקידו מעמיד את המבנה שלכם בסיכון. מים שנאגרים על הגג עלולים להישפך אל אזור שאינו מתאים לאגירת נוזלים ולגרום כך להיווצרות של סדקים. אם תקפידו להזמין באופן קבוע ניקוי מרזבים בגני תקווה תצליחו לשמור על מרזב נקי ותקין. הקדימו תרופה למכה ואל תאפשרו למרזב שלכם להיסתם.

 

כמה עולה להזמין שטיפת מרזבים בגני תקווה?

מחיר של ניקוי מרזב נקבע על פי גודל המרזב (מחיר לפי מטר) ומושפע מתנאי הגישה ודרישה לעבודה בגובה רב. חוששים ממחירים יקרים? חברות אינסטלציה אמינות קובעות תמיד לעבודות ניקוי מרזבים מחיר הוגן. לרוב, התעריף יהיה 50-150 ₪ למטר אורך כאשר הדרישה הממוצעת היא לניקוי של כ-7 מטר. מחיר ניקוי מרזבים בגני תקווה יהיה לרוב ב-750 שקלים. קחו בחשבון שכאשר מדובר בעבודת ניקוי מרזבים בבית משותף – הסכום אותו כל דייר מתבקש לשלם זעום.

 

כמה עולה להזמין תיקון למרזב?

ממש כמו עבודות ניקוי מרזבים בגני תקווה כך גם המחירים של התיקונים מושפעים מהמורכבות של העבודה, סוג המרזב ודרישה לעבודה בגובה רב. התמחור של העבודה מתייחס לשיפועים, זוויות, גובה הגג, צורת המרזב ופריסתו. במקרים בהם מדובר במרזב רקוב יש להחליף את החלק הפגום בחדש. כיום, חומר הגלם המומלץ ביותר בעבור מרזבים הוא אלומיניום מגלוון שאינו מחליד, עמיד בפני לשלשת יונים ואינו רגיש ללחות.

ישנם לא מעט גורמים שמשפיעים על מחירי שטיפת מרזבים בגני תקווה כך שכדאי לייצור קשר לקבלת הצעת מחיר עדכנית. אם טרם בקרנו אצלכם נרצה לקבל פרטים אודות המבנה לטובת מתן הערכת מחיר. אם הזמנתם כבר בעבר ניקוי מרזבים בגני תקווה אתם מכירים את המחירים שלנו. ציינו שאתם לקוחות קבועים ונשרת אתכם בהתאם. לקוחות קבועים וחדשים נהנים ממחירים משתלמים במיוחד.

מתי צריך להזמין ביובית בגני תקווה?

שטיפת מרזב בגני תקווה במבנים מורכבים לגישה תתבצע בצורה הטובה ביותר עם ביובית. היכולת של הביובית לשאוב לכלוך ולהזרים מים בלחץ אדיר נותנת מענה מדויק לסתימות מרזבים. גם כאשר מדובר בסתימה מורכבת שממוקמת בחלק העליון של המרזב, ביובית לשטיפה מרזבים תצליח לפתור את הבעיה בקלות.

 

מה עושים כאשר המרזב נסתם שוב ושוב?

בעיה של סתימות חוזרות דורשת אבחון מדויק. נצליח למנוע את הסתימה הבאה רק כאשר נדע מה בדיוק גורם לה. צילום מרזבים נדרש באותם מקרים בהם מופיעות סתימות חוזרות או במצבים בהם הסתימה ממוקמת באמצע המרזב באזור מורכב לגישה. את הצילום מבצעים בעזרת ציוד שמשמש לצילום צנרת ביוב כאשר ההמלצה היא על מצלמת סיב אופטי שמוחדרת אל תוך המרזב. בתוך פחות מ-20 דקות של עבודה נצליח כבר לאבחן את הגורם לבעיה ואת המיקום של הסתימה. צילום מרזבים פותר לכם את הבעיה ומבטיח זרימה תקינה של מי גשם בעונה הקרובה. 

 

איך מונעים כניסת לכלוך אל המרזב?

כעת כאשר אתם יודעים מה גורם לסתימה אצלכם במרזב – הגיע הזמן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. התקנת רשת בקצה המרזב תצמצם כניסה של לכלוך פנימה. תחזוקה חכמה היא כזו שעושה את כל מה שצריך בשביל למנוע מראש סתימות. אם אתם מתגוררים בקרבת עצים או שיש בסביבתכם כמות גדולה של יונים וציפורים – סביר להניח שהגג שלכם מתמלא בלכלוך לעתים קרובות ואתם מתבקשים להקפיד על שטיפת מרזבים ופתיחת פתחי הניקוז.

 

מים לא זורמים כלל דרך המרזב – מה עושים?

לאחרונה קבלנו פנייה מדיירים של בניין בעיר לסייע בטיפול במרזב בעייתי. ועד הבית כבר ניסה לפתוח בעצמו את הסתימה וכשהוא לא הצליח הוא ביקש מהגנן לבצע ניקוי יסודי למרזב. זוהי דוגמה קלאסית למקרה בו עבודה חובבנית גורמת לסיבוכים. הניסיונות לפתוח את הסתימה במרזב מלמעלה ומלמטה דחסו את הסתימה פנימה אל החלק המרכזי של המרזב. כך נוצר מצב בו המרזב נראה לכאורה נקי לחלוטין בעודו סתום. צוות מקצועי שלנו הגיע למקום, אבחן את הבעיה בעזרת ציוד צילום מרזבים ופתח את הסתימה עם ביובית.

 

איך מוודאים שהמרזב אכן פתוח למעבר מים?

ניקוי מרזבים בגני תקווה יש לסיים עם הזרמת מים דרך המרזב. תדעו שפתחתם את הסתימה במלואה רק כאשר תראו בעצמם זרימה תקינה של מים. אל תתפשרו על פחות מחבילת שירות מלאה: שטיפת מרזב בגני תקווה בתוספת פתיחת סתימות וזיהוי הגורם לבעיה. כל עוד לא בוצעה בדיקה לתקינות המרזב לא ניתן לדעת שלא מסתתרת בתוכו סתימה נוספת. עם בוא הגשמים מרזבים שנראים לכאורה נקיים מתגלים כסתומים.

 

ניקוי מרזבים בגני תקווה – מה אנחנו מציעים?

עבודות שטיפת מרזבים בגני תקווה מתבצעות דרכנו במחירים הכי טובים. הרבה חברות מציעות ניקוי מרזבים בגני תקווה אך דרכנו  אתם יכולים לקבל יותר ולשלם פחות. חברת רז ביובית עובדת עם ציוד מתקדם בתחום הצילום והמיפוי. הצוותים כולם מיומנים ומנוסים. עשרות שנים של ניסיון מבטיחות פתרון מהיר לכל סוגי התקלות. הזמינות שלנו גבוהה ואפשר להזמין שטיפת מרזב בגני תקווה מהיום להיום.

הלקוחות שלנו נהנים ממחירים זולים ללא פשרות על רמת הציוד, השירות והתוצאות. כל שטיפת מרזב בגני תקווה מסתיימת בבדיקת תקינות. הצוות עוזב את המקום רק לאחר שבדק היטב את תקינות המרזב. דרכנו יש לכם אחריות על כל עבודה! התקשרו עכשיו ונשמח לייעץ ולתאם הגעה מהירה. אל תמהרו להתפשר על פחות מהשירות המקצועי של רז ביובית. 

בוודאי, חלק מהשירות שלנו הוא לבצע ניקוי מרזבים במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

עלות ניקוי המרזב נקבעת על פי הפרמטרים השונים שפירטנו במאמר, היכנסו וקראו בעצמכם.

הטיפול בסתימות מרזבים עשוי להיות פעמים רבות מורכב וקשה. ייתכן וצריך ציוד מיוחד וייתכן שמספיק ביובית לפתיחת הסתימה. פרטים נוספים תוכלו לראות באתר

בהחלט! השלב השני בתהליך הניקוי הוא בעצם שטיפת המרזב באופן יסודי בעזרת לחץ מים גבוה שלא משאיר שום אפשרות ללכלוך בתעלת המרזב.

הטיפול במרזב צריך להתבצע לקראת עונת החורף הגשומה על מנת לא להיות מופתעים ולראות תוך רגע הצפה בעקבות מי הגשם הרבים.

לכן כדאי לבצע ניקוי יזום מראש על מנת להבטיח את תקינות המערכת.

ראשית נאמר שהדבר אפשרי, אך אנו לא ממליצים על כך. לרוב מרזבים נמצאים בנקודות גובה מוסכנות שמצריכות ציוד מתאים עם אמצעי מיגון ועיגון. 

תוכלו להיעזר בשירותינו על מנת לבצע את התהליך בצורה המקצועית והבטוחה ביותר.

שירותים נוספים שלנו

צור קשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

איזורי שירות נוספים

Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן