רז ביובית

שחרור סתימה בביוב

שחרור סתימה בביוב היא מושג רחב שמתייחס לרבה מאוד סיטואציות שונות זו מזו. כאשר אנחנו מדברים על שחרור סתימה בביוב אנחנו צריכים להפריד בין מקרים בהם מדובר על סתימה קטנה ופשוטה באופן יחסי לפיתרון. למשל, כאשר מדובר על סתימה ששורשה בצינור שמתחת לכיור במטבח.

שחרור סתימה בביוב –  עם מה ניתן לעשות זאת?

שחרור סתימה בביוב הוא שחרור של סתימה הממוקמת בנקודה עמוקה בתוך הביוב מה שדורש מאיתנו להיעזר בכלים הרבה יותר משמעותיים כדי להצליח לפתוח את הסתימה הזו בצורה הטובה ביותר. שחרור סתימה בביוב זו פעולה שדורשת יד מקצועית, ידע וכלים טכנולוגיים שיאפשרו את ביצוע המשימה כמו שצריך.

שכן הרבה מאוד פעמים יש מי שמבצעים שחרור סתימה בביוב באופן לא מקצועי מה שבסופו של יום יוצר מצב בו הניסיון לשחרר את הסתימה בביוב מסתיים בתקלה מורכבת יותר שנוצרת בתוך מערכת האינטסלציה. על האופן בו נכון לבצע שחרור סתימה בביוב ומה הגורמים שמובילים להיווצרות הסתימה, במאמר הבא.

מה הגורמים שמובילים להיווצרות של סתימה בביוב?

כדי לדבר על השחרור של הסתימה אנחנו בראש ובראשונה צריכים לדבר על הגורמים שמובילים להיווצרות של התופעה. שחרור סתימה בביוב הוא שחרור של סתימה הנוצרת כתוצאה מעצמים גדולים שנתקעים לאורך מערכות הביוב במקרים מסוימים. במקרים אחרים, הבעיה היא חלקים של שומן שמצטברים על גבי הצינורות, מה שגם כן מוביל לסתימה שלהם.

בנוסף על כך לעיתים הסתימה היא תוצאה של שורשים שנכנסו אל תוך מערכת הביוב, מה שקורה פעמים רבות יותר ממה שאתם יכולים לדמיין, גורם נוסף הוא במקרים חמורים, שאריות של חומרי עבודה שנשארים כתוצאה של רשלנות של עובדים, בתוך מערכת הביוב.

כך או אחרת המערכת נועדה כדי לאפשר דבר אחד. זרימה של מי ביוב באופן אחיד אל עבר בורות ניקוז ייעודיים. כאשר הזרימה לא מתבצעת בעקבות הסתימה, הצטברות של המים בנקודה הזו מובילה לפיצוץ של הצינור במקרים מסוימים, במקרים אחרים התוצאה היא עליה של מי הביוב אל מעל לפני הקרקע, מה שמביא מחלות, בעלי חיים לא רצויים וריח מאוד לא נעים.

שחרור סתימה בביוב הוא מה שחשוב לבצע בהקדם

הרבה פעמים אנחנו עלולים להיות עדים לתופעה בה לא מבצעים שחרור סתימה בביוב במהירות בעקבות שורה של גורמים. חשוב מאוד לזכור כי מדובר על מה שחשוב לבצע במהירות. שכן, אם לא נבצע את שחרור הסתימה בזמן, בסופו של דבר נמצא את עצמנו מתמודדים עם תקלה שהולכת ומדרדרת מה שיגרום לנו לבצע תיקון הרבה יותר מורכב שיעלה בהתאם.

לא רק זה, אלא שהרבה פעמים אנחנו רואים לקוחות שמתקשרים מתוך סערת רגשות בעקבות סתימה שהובילה לתקלה שהובילה לציוד הרוס, פגיעה בבית ובחצר. אין שום סיבה שנגיע לנקודה הזו כל עוד תזמינו את אנשי המקצוע בזמן כדי לטפל בבעיה.

שחרור סתימת ביוב
שחרור סתימת ביוב

איך מבצעים שחרור סתימה בביוב?

שחרור סתימה בביוב אפשר לבצע באמצעות כלים שונים. בתחילה ננסה לבצע את העבודה באופן ידני. אולי באמצעות נחש או ספירלה חשמלית. כאשר הכלים הפשוטים לא עובדים זה הזמן להזמין שירותי ביובית עבור טיפול בבעיה. מדובר על משאית גדולה אליה מחובר מיכל שקשור לצינור ארוך המופעל בעזרת משאבה. באמצעות הלחץ של האוויר היוצא מהצינור אנחנו יכולים לאסוף את העצמים שמפריעים למערכת לזרום באופן חופשי. ישנם מקרים בהם אנחנו נזרים מים אל תוך המערכת כדי לנקות אותה וכמו להכשיר אותה מחדש. את העבודה חשוב לבצע בזהירות משום שאנחנו רוצים להבטיח כי הפתיחה של הסתימה לא הובילה לתקלות נוספות בתוך מערכת הביוב.

מה המחיר עבור שחרור סתימות ביוב?

המחיר של שחרור סתימות ביוב פשוטות יחסית הוא בערך 500 ש"ח. במקרים חמורים ומורכבים יותר הדורשים גם שימוש בשירותי ביובית, אנחנו עולים במחיר אל עבר 800-900 ש"ח ולעיתים גם ל-1500 ש"ח. כאמור, ככל שנטפל בבעיה מוקדם יותר כך התיקון יעלה מחיר נמוך יותר.

רז ביובית אינסטלטור הביוב שלכם בכל שעה

אתם לא צריכים יותר לחפש. איש המקצוע שלכם, אינסטלטור ביובית, הוא רז ביובית שנמצא כדי להושיט לכם יד וכדי לתת לכם את המענה המקצועי לו אתם זקוקים.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן