רז ביובית

סתימות ביוב בבית משותף – מי חייב ואיך מסדרים?

מתמודדים עם סתימות ביוב בבית משותף? אל תחשבו פעמיים, חברת 'רז ביובית' כבר בדרך אליכם. נגיע עם ציוד מתקדם, אנשי צוות מנוסים וניסיון של 15 שנה, כדי שהתיקון יהיה יעיל ואפקטיבי לאורך זמן. הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם כאן, על הקווים. דברו איתנו כבר עכשיו.

מה מאפיין סתימות ביוב בבית משותף?

אתם חושבים שאתם בעלי הדירה, אתם אלו שנהנים ממערכת החשמל, אתם אלו שבחרתם בריצוף המתאים לבית שלכם ואתם אלו שהחלטתם איך לעצב את הבית שלכם במדויק. אבל, בכל הנוגע לצנרת, צר לנו לאכזב אתכם, אבל אתם ממש לא לבד.

כל פעם בה אתם מורידים את המים באסלה, אתם בעצם לא לבד, אתם שולחים את המים לשותפים שלכם, שאר הדיירים בבניין, אלו שמשתמשים גם הם, בצנרת האינסטלציה וגם הם, רוצים ליהנות ממערכת תקינה ועובדת. הצינורות המגיעים מהדירה שלכם, מתחברים לצינורות של השכנים ובהמשך, פשוט הופכים למערכת צינורות המנקזים את המים העכורים מהבית שלכם ומובילים אותם למערכת הביוב העירונית.

סתימות ביוב בבית משותף, הם משהו שקורה והם משהו שיכול לעורר לא מעט קשיים. לא רק שעולה השאלה, מי אחראי למקרה ומי צריך לשלם עליו, אלא, סתימה בנקודה אחת לאורך הצינור, תשפיעה על הצינורות כולם. כלומר, לא מדובר על בעיה הצריכה להעסיק רק אתכם, אלא היא אתגר איתו כל דיירי הבניין צריכים להתמודד.

סתימות ביוב בבית משותף הן בדרך כלל חמורות יותר

אחד המאפיינים הבולטים של סתימה בצינורות הביוב, הוא חומרת המקרה. נבהיר זאת כעת. יש כל מיני דברים שיכולים לסתום את הצינורות ולפגום ביכולות של הצנרת. בין אם מדובר על שאריות של אוכל ושומנים הסותמים את צינורות הביוב ובין אם אנחנו מדברים על פסולת של ממש, כזו שנכנסת לצנרת וסותמת אותה. אלו יכולים להיות מגבונים סוררים או מוצרי הגיינה, שיערות סוררות וכן הלאה.

סתימות ביוב בבית משותף, משום שהן תלויות בשימוש של כל דיירי הבניין, הן רגישות לתקלות מורכבות ומסועפות יותר. סתימה בסדר גודל משמעותי, היא אירוע הרבה יותר מורכב מאשר סתימה נקודתית. לכן, אנחנו צריכים להתייחס אליהן אחרת, לאורך הטיפול.

סתימה בביוב בבית משותף
סתימה בביוב בבית משותף

מה זו ביובית פתיחת סתימות ולמה אנחנו צריכים אותה?

יש שתי דרכים לשחרר סתימה מורכבת בתוך הצנרת. האופציה הראשונה, היא להשתמש בכלים ידניים, כדי לשחרר את הסתימה באופן נקודתי. אבל, בשביל לעשות את זה, אנחנו צריכים לפתוח את הצינור, לעיתים אפילו לשבור איזה קיר או לחפור מתחת לאדמה, אז להתחיל בתהליך שחרור הסתימה. אבל, במקרה של ביובית, אנחנו יכולים לנצל את הטכנולוגיה לטובתנו.

פשוט לשאוב את המים העכורים והפסולת מתוך הצינורות, אל בטן המכונה. ככה אנחנו משחררים את הסתימה ובאותה הנשימה אנחנו לא עושים פעולה פולשנית אשר יכולה להפוך לתקלה הרבה יותר מורכבת בהמשך.

בדיוק בגלל זה, ביובית פתיחת סתימות היא אפקטיבית כל כך. משום שהיא נותנת לנו את האופציה לעשות את מה שאנחנו לא היינו יכולים לעשות בשום דרך אחרת.

מתי כדאי להזמין ביובית כדי לשחרר סתימות ביוב בבית משותף?

יש כמה סימנים היכולים להעיד על מקרה מורכב יותר, על סתימה אותה אי אפשר לפתור בקלות, כל אחד בביתו, סתימה הדורשת התערבות של כל דיירי הבניין. הרי, סתימה יכולה להיות אירוע נקודתי של סתימה בכיור במטבח או סתימה באמבטיה, אבל אנחנו מדברים על הרבה יותר מזה. סתימות ביוב בבית משותף מתבטאות הרבה פעמים בסתימה חוזרת, בכמה דירות, אותה הדיירים לא מצליחים לפתוח בקלות.

עוד סימן יכול להיות ריח רע בחדר המדרגות או בכניסה לדירות השונות. בדרך כלל הסיבה לכך היא עליה של מי הביוב כלפי מעלה, כיוון שהמים העכורים לא יכולים להמשיך ולזרום בצינורות בקלות, בלי בעיה. אם אתם מבחינים בסימנים הללו, כנראה אתם צריכים להזמין אינסטלטור לשירותי ביובית כדי לשחרר את הסתימה החמורה ולמצוא את הפתרון שימנע הופעה של סתימות כאלו גם בעתיד.

פתיחת סתימות בבית משותף
פתיחת סתימות בבית משותף

כמה עולה פתיחת סתימות ביוב בבית משותף?

מחיר התיקון לא תמיד יהיה אותו הדבר. יש מקרים בהם נמליץ על תיקון צנרת, בנוסף על השימוש בביובית, במקרים אחרים, נבחר לגשת לטיפול במקרה בדרכים אחרות. בגדול, טווח המחירים הוא בין 500-2,500 ש"ח. כמו שאפשר להבין, אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להביא לכם חבילת שירות משתלמת במיוחד. אבל, אנחנו חייבים לתת לכם את הטוב ביותר בכל פעם מחדש.

כלומר, גם אם תהליך התיקון יהיה מורכב יותר ויכלול לא רק שאיבת ביוב, כי אם פעולות נוספות, במטרה לטפל בבעיה באופן מקצועי ואפקטיבי, המחיר יעלה בהתאם. מלבד זאת, אנחנו משאירים לכם, תמיד, ממתינה, ביובית 24 שעות, כדי לתת לכם את המענה האולטימטיבי, בכל שעה.

מחיר שירותי ביובית במקרה חירום יכול להיות יקר יותר, אבל גם כאן, אנחנו עושים מה שאפשר כדי לתת לכם שירות במחירים נוחים.

חברת 'רז ביובית' המובילה בפתיחת סתימות מכל סוג

דברו איתנו עכשיו וקבלו מענה מקצועי בכל שעה 24/6 עבור פתיחות סתימות ושירותי ביובית. אנחנו ממתינים לכם כדי לעזור לכם לצלוח את האתגר עימו אתם מתמודדים עוד היום.

5/5 - (19 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן