רז ביובית

מה זה ביובית?

השאלה מה זה ביובית נשאלת פעמים רבות כשהתשובה לכך היא בעצם שביובית היא משאית גדולה ומסורבלת בעלת מיכלים גדולים המשמשים לאיסוף הפסולת שנשאבת וכמאגר מים. הביובית מתופעלת על ידי נהג ביובית שכל עיקרה הוא שאיבה. אך במקרים רבים של פתיחת סתימות ביוב אין צורך בכך, לאחר פתיחת הסתימה מערכת הביוב תפנה את הפסולת למערכת הביוב העירונית ללא שום בעיה.

מחיר שירותי ביובית

מחירי שירותי ביובית נמדדים לפי יכולת הגישה, מרחק חניית המשאית ממוקד התקלה וקושי העבודה, לכן שימוש במשאית גדולה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים יקשה על ההגעה לסתימת הביוב ויעלה את המחיר באופן טבעי.

מהו הדור הבא של הביובית?

הביובית הניידת היא ביובית במידות קומפקטיות שיכולות להכנס אפילו למעלית. הביובית בנויה בתוך מסגרת אלומיניום והיכולת התניידות היא בעזרת ארבעה גלגלים יציבים.  המנוע של הביובית הניידת הוא עוצמתי ובשילוב עם משאבת מים חזקה, היא מייצרת לחץ מים של 350 באר, ממש כמו משאית ביובית, אך ללא הסירבול. לביובית הניידת מתחבר צינור שיכול לעמוד בלחץ מים גבוה מאוד.

ישנם גם מאריכים שיכולים להגיע ליותר מ-100 מטרים אך לא כולם יודעים – ככל שהצינור יותר ארוך, לחץ המים נפגע. לצינור המים מתחברת דיזה שכל יעודה הוא להעצים את לחץ המים ולהפוך אותם לכלי חיתוך וניקיון חזק במיוחד.

ישנו מגוון רחב של דיזות למטרות שונות כגון פתיחת סתימה סטנדרטית (למשל מגבונים) או לחיתוך שורשים גם הגדולים שבהם. התוצאה היא ביובית ניידת שיכולה לחתוך, לפתוח ולשטוף כל סתימה בביוב או הניקוז וכל זה בפעולה אחת ובמחיר קבוע וידוע מראש.

הנה דוגמה לעוצמה שיש בשימוש סילוני מים וסוגי דיזות שונות וכמובן ליתרון הרב הגענו לעשות שינוי אפשר להגיד שהתרגלנו לקשר בין ביוב סתום או הצפת ביוב לבין המשאית הגדולה שמגיעה כדי לשאוב את הביוב שלנו.

אך אפשר גם להגיד שזה הפך להיות להרגל מגונה מאחר ואם מטרתנו היא לרוקן את הביוב, כל מה שנדרש מאיתנו זה לפנות את הגורם שחוסם ופתרנו את הבעיה, מערכת הביוב תזרים את כח מה שהצטבר קדימה לצנרת העירייה.

מה הצורך בביובית
מה הצורך בביובית

טיפול במקרי אינסטלציה מורכבים

ישנם מקרים יוצאי דופן כמו קריסת צינור ביוב או שבר כלשהו, אך ברוב המקרים ביוב סתום עלול לקרות בגלל דבר פשוט כמו מגבונים. אנחנו נבצע את העבודה קלה כקשה ונשתמש גם במצלמה שלנו כדי לראות את מהלך עבודתנו. אצלנו לא תשמעו כמה שהעבודה היתה קשה רק בשביל שהמחיר יהיה גבוה, גם ככה הוא קבוע.

רז ביובית – החברה לתשתיות ביוב וניקוז

הגיעה לשנות את תפוסי החשיבה בארץ ולהראות איך נוהגים בעולם לפתור את בעיות הביוב והניקוז. למקצוע הזה קוראים בעולם Drain Cleaning וכשמם כן הוא, הם מנקים את צינורות הביוב והניקוז, וכמו בכל העולם, החשיבות היא על עבודה "ירוקה" השומרת על הסביבה, שימוש במכונות קומפקטיות שיגיעו לכל מקום וסילוני מים חזקים עבור פתיחת סתימה תוך כדי שטיפת הצינור והחזרתו למצבו המקורי, ללא פסולת בדפנות.

השימוש במשאיות הביובית בדרך כלל נשמר עבור הצנרת הגדולה של הרשויות המקומיות או למפעלים גדולים. כמו כל הרגל, גם את ההרגל הזה יהיה קשה לשנות אך חברת רז ביובית מציגה שיטת תמחור שונה מהארץ, מחירים קבועים וידועים מראש ללא כל תלות בקושי העבודה, אנחנו מתחייבים לתוצאה ונותנים אחריות מלאה על העבודה שביצענו.

פתיחת סתימות ביוב וניקוז

אנחנו מומחים בפתיחת סתימות ביוב וניקוז. אנחנו משתמשים אך ורק בעזרת סילוני מים עוצמתיים המסוגלים להגיע לכל מקום.

צילום קווי ביוב וניקוז

ברשותנו הציוד המתקדם, הידע והנסיון עבור צילום קווי ביוב וניקוז. אנחנו נאתר כל תקלה או בעיה שיש בצנרת. שבר או נתק בצינור, שיפוע הפוך, גורם מפריע או חוסם ועוד. במחיר קבוע וידוע מראש.

שטיפת קווי ביוב וניקוז

אנחנו מבצעים שטיפת קווי ביוב וניקוז בעזרת סילוני מים עוצמתיים עבור הכנה לטופס 4. ניקוי הצנרת מפסולת שהצטברה או כטיפול מונע יעיל.

החזון של חברת רז ביובית

  • ראשית אנחנו חברה ששמה לפניה לתת את השירות האדיב האמין והמקצועי ביותר שקיים!
  • אנחנו שואפים לשפר ולהשתפר בכל יום שעובר.
  • אנחנו מאמינים שידע זה כח ולכן אנחנו עוברים הסמכות על כל המוצרים החדשים בחברות המובילות בארץ.
  • אנחנו מאמינים בעבודה צמודה לתקנים וחוקי הבטיחות החמורים ביותר שקיימים בישראל.

כמובן שאנחנו משתמשים בכל הטכנולוגיה העומדת לרשותנו כמו מצלמה טרמית ומצלמת סיב אופטי וזאת בכדי לעזור לנו לפתור את הבעיה שלכם, השימוש בכל הכלים האלה נועד בשבילנו ולא כתשלום נוסף, זה יהיה דומה לחשמלאי שיקח תוספת תשלום על שימוש במברג.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן