רז ביובית

פתיחת סתימות מורכבות – השאירו למומחה ביוב

חברת 'רז ביובית' עומדת בחוד החנית של מתן שירותי אינסטלציה וכמובן פתיחת סתימות מורכבות. אנחנו נשמח להגיע גם אליכם ולתת לכם את המענה המקיף, הטוב ביותר בתחום. פתיחת סתימות מורכבות, שירותי ביובית ועוד, עכשיו, אצלנו. אנחנו גאים להעיד על המקצועיות הגבוהה של אנשי הצוות, אותה פיתחנו לאורך 15 שנים של עבודה בתחום. אז קדימה, זה הזמן שלכם לדבר איתנו וליהנות משירות נפלא.

איך תוכלו לדעת מראש שצריך לבצע פתיחת סתימות מורכבות?

סתימה היא כל תופעה, בה עצם זר נכנס לתוך מערכת הביוב ומונע מהמים להמשיך ולזרום בצורה חלקה. אין כמעט מי שלא פתח פעם את חור הניקוז ליד המקלחת ושלף שערות סוררות, אין כמעט מי שלא פתחה סתימה בכיור של המטבח.

אבל האמת היא כי פתיחת סתימות מורכבות זה משהו אחר לחלוטין. הצנרת מורכבת כך שצינור קטן, מחובר לעוד צינור ועוד אחד. בהמשך, הביוב של דיירי הדירה, מצטרף לביוב של תושבי הבניין, אלו מגיעים לבור ניקוז משותף ומשם, למערכת הביוב העירונית.

פתיחת סתימות מורכבות מתחילה כאשר הסתימה, כבר לא נקודתית, אלא היא כזו שמשפיעה על כל הדיירים, במעין תופעת שרשרת. נזהה כי מדובר במקרה מורכב יותר, על ידי כמה סימנים פשוטים. הראשון, אם אתם מנסים לפתוח את הסתימה כמה פעמים ולא מצליחים, יכול להיות שהבעיה מורכבת ממה שחשבתם. אם גם השכנים מתמודדים עם אותה הבעיה ואם יש ריח רע בחדר המדרגות, כנראה כדאי לקרוא לאינסטלטור מומחה, לטיפול בבעיה.

באילו כלים נשתמש עבור פתיחת סתימות מורכבות?

משאית ביובית נותנת לנו מענה שאנחנו לא יכולים לקבל בשום מקום אחר. למה? כי ביובית לפתיחת סתימות, היא כלי שנותן לנו את האפשרות, לפתוח את הסתימה, בלי לעשות נזק. כלומר, המשאית מורכבת ממיכל ייעודי, אליו מחובר צינור ומשאבה, זו, תפקידה, לשאוב את המים המלוכלכים והפסולת, על מנת שהסתימה תשתחרר והצנרת תחזור לפעילות תקינה.

ביובית פתיחת סתימות למעשה, משחררת את הסתימה, בלי שניאלץ לחפור באדמה, כדי להגיע לקווי הביוב ובלי שנשבור קיר בבית, כדי לפתוח את הצינור בו ממוקמת הסתימה. פשוט, מחברים את המשאבה ושואבים את מה שצריך, כדי לשחרר את הצנרת.

אגב, בדרך כלל, סתימות מורכבות, יהיו סתימות שממוקמות בנקודות אסטרטגיות ולא שגרתיות, למשל, בור הניקוז או קווי הביוב. כלומר, בנקודות לאורך הצנרת, אליהן מי שאינו בעל מקצוע, לא מגיע בדרך כלל.

סתימה מורכבת בצנרת ביוב
סתימה מורכבת בצנרת ביוב

מה כוללת העבודה של אינסטלטור ביובית?

בראש ובראשונה, אינסטלטור ביובית כאן כדי לעשות פתיחת סתימות מורכבות, אבל לא רק את זה. כל מומחה לביוב יגיד לכם, יש סימנים שיכולים להעיד על התפתחות תקלה במערכת. התפקיד של אינסטלטור במקרה הזה, זה להבין מה בדיוק הגורמים הנפוצים לסתימות קשות ולפתור גם אותם.

אמנם, זה מפתה לעשות את העבודה בלי לקרוא לעזרה, כך אומר לעצמו כל לקוח עם ידי זהב, אבל אנחנו יודעים שכדי למנוע תקלות בעתיד, חשוב שיהיה מי שיסתכל על המצב היום וידע לאבחן, האם יש כאן צורך לביצוע עבודה יסודית יותר ממה שנדמה. אינסטלטור ביובית לא יעזוב, עד שיהיה בטוח כי הצנרת פועלת כנדרש ללא שום בעיה.

כמה עולה שירות של מומחה לביוב ושירותי ביובית?

מחיר שירותי ביובית הוא בין 500-2,500 ש"ח. המחירים משתנים בהתאם לחומרת המקרה ובהתאם לעבודה הנדרשת. כמו שאתם כבר מבינים וודאי, לא תמיד העבודה היא רק לשאוב את הפסולת מהצינורות אל הביובית. הרבה פעמים, אנחנו צריכים לעשות עבודה נוספת, כדי לוודא שהתקלה לא תחזור על עצמה.

אגב, ביובית 24 שעות, עומדת לשירותם של הלקוחות שלנו, משום שאי אפשר לדעת מה יהיה ואנחנו רוצים להיות מוכנים עבורכם תמיד. אבל, אין מה לעשות, עבודה באמצע הלילה, בסופי השבוע וכיוצא באלו, תעלה יותר. מטבע הדברים.

למרות הכל, אנחנו, בתור חברת ביובית מנוסה, עושים הכל כדי לתת לכם שירות מעולה במחירים אטרקטיביים ומשתלמים עד כמה שניתן.

פתיחת סתימה מורכבת
פתיחת סתימה מורכבת

למה לא כדאי להמתין ולקרוא לעזרה במהירות?

אף אחד לא אוהב להתמודד עם תקלות ועם סתימה במערכת הביוב. אבל האמת היא שרק אם תפנו לקבלת עזרה בזמן, תוכלו להיות בטוחים. שכן, אם יש משהו שיכול להפוך את התקלה הרבה יותר מסובכת, זה הזמן.

אנחנו יכולים לספר לכם על מקרים של צינורות שהתפוצצו, ביוב עולה על גדותיו וכן הלאה. כל אלו תופעות שאפשר היה למנוע, רק אם הלקוחות היו פונים לקבלת שירות מעולה בזמן. כך שלא כדאי להמתין בנושאים הללו.

לחברת ביובית מנוסה ומקצועית מזמינים את 'רז ביובית'

אם אתם מחפשים מענה מקצועי, אנחנו כאן כדי לתת לכם את זה בדיוק. כאמור, אנחנו עובדים כבר 15 שנה בתחום ולאורך השנים, עשינו הכל כדי להביא לכם את המכשור המקצועי המתקדם ביותר ואת כל מה שצריך, על מנת שאתם, קהל הלקוחות שלנו, יהיה מרוצה. אם יש לכם שאלות, אם אתם צריכים למצוא פתרון לבעיות דוחקות, אנחנו פה למענכם. ממתינים רק לכם.

5/5 - (19 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן