רז ביובית

ביובית פתיחת סתימות

לא בטוחים האם אתם זקוקים לשירות של ביובית פתיחת סתימות או לאינסטלטור רגיל? המשיכו לקרוא ואנו נסביר כאן במילים פשוטות על פתיחת סתימות ביוב ועל שירותי ביובית כולל מחירים. רוצים להתייעץ כבר עכשיו עם אינסטלטור ביובית מיומן? חייגו עכשיו ותגלו מענה סבלני ומקצועי..

✔️ ביובית פתיחת סתימות 24 שעות!

✅ פתיחת סתימות קשות בלחץ מים

✔️ אינסטלטור ביובית מקצועי

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ להצעת מחיר לביובית פתיחת סתימות חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

מתי כדאי להזמין ביובית פתיחת סתימות?

  1. מקרה של הצפת ביוב קשה
  2. סתימה חוזרת כולל שירות של ביובית לחיתוך שורשים בביוב
  3. סתימה מורכבת שמערבת כמה אזורים בו זמנית : אמבטיה, אסלה וכיור בו זמנית
  4. שוחות ביוב מלאות בחצר
  5. מרזבים סתומים שגורמים להצפה על הגג
  6. שאיבת הצפות ובורות שומן
  7. סתימות ביוב קשות
 

אזורי שירות עיקריים לביובית פתיחת סתימות:

 

כמה עולה להזמין ביובית פתיחת סתימות?

מחירים של שירותי ביובית פתיחת סתימות נקבעים בהתאם למורכבות של העובדה. המחירים שאנו מציגים כאן משקפים מחיר שוק ממוצע ואינם מהווים התחייבות עתידית למחיר. ללא פרטים מדויקים אודות המקרה לא ניתן לקבוע מראש מחיר.

כל חברת ביובית פתיחת סתימות קובעת בעבור שירותי ביובית מחיר שמשקף את העלויות שלה. חשוב להדגיש שלחברת רז ביובית יש ביובית משלה כך שהמחירים של החברה יהיו לרוב זולים יותר בהשוואה למחירים של חברות ששוכרות ביובית מגורם חיצוני.

מחיר ממוצע של ביובית שחרור סתימות יהיה החל מ- 700-800 ₪ בעבור טיפול בסתימה קלה. המחיר כולל פתיחה של הסתימה באמצעות שאיבה בוואקום, שטיפה של קו הביוב בלחץ מים אדיר ופינוי של השפכים מהמקום.

המחיר מתייחס למקרים של פתיחת סתימה פשוטה בהם מתאפשרת גישה נוחה של משאית הביוב אל המקום. אם המצב מורכב יותר התמחור יהיה שונה. מחיר של ביובית פתיחת סתימות במקרים מורכבים נע סביב 1,500 ₪. ביובית פתיחת סתימות מחיר הוגן מעידה עבודה מקצועית וחברה אמינה.

ביובית פתיחת סתימות במחיר הכי זול שיש

שירותי ביוב הם מקצוע לכל דבר. חשוב להבין שטיפול לא נכון בצנרת עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. פתיחת סתימה בצנרת יש להתחיל בזיהוי נכון של הגורמים לתקלה. אם קבלתם הצעת מחיר נמוכה בצורה חשודה כדאי לחשוב פעמיים לפני שממהרים להתפתות למחיר. פועלים בענף לא מעט חאפרים שלא משתמשים נכון בציוד וגורמים לשברים בצנרת.

דוגמה נוספת לעבודת אינסטלציה לא מקצועית היא גרימת נזק מיותר למבנה. עשו לעצמכם הרגל להזמין שירותי ביובית פתיחת סתימות רק דרך חברות מקצועיות שמציגות המלצות ונחשבות למובילות בתחומן.

כמה עולה להזמין ביובית פתיחת סתימות שורשים בצנרת?

מצב בו שורשים חדרו אל הצנרת מוגדר כסתימה מורכבת. ללא שטיפה יסודית של הצנרת עם ביובית ושאיבה בטכניקת ואקום לא ניתן יהיה לפתור את הבעיה. מחיר פתיחת סתימות מורכבות נקבע בהתאם למורכבות העבודה.

במקרה של סתימת שורשים בביוב המחיר יכלול איתור מיקום הסתימה, חיתוך של השורשים, שאיבה ושטיפה. גישה נוחה של ביובית אל המקום מוזילה את המחיר. ביובית פתיחת סתימות היא הפתרון לסתימות שורשים עקשניות.

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא המצב הכללי של הצנרת. במידה והשורשים גרמו לפיצוצים בצנרת יהיה צורך בתיקון. שימו לב שלא כל אינסטלטור יודע לטפל נכון בסתימות שורשים מורכבות. אל תתפשרו על פחות משירות של אינסטלטור ביובית עם ניסיון רלוונטי.

כמה עולה להזמין ביובית לשאיבת הצפת ביוב?

ביובית פתיחת סתימות מבצעת גם עבודות שאיבת הצפה. אם יש אצלכם בעיה של ביוב שמתפרץ מהצנרת ומציף את החצר או הצפת מי גשם – חייגו עכשיו להזמנת ביובית פתיחת סתימות. כל רגע בו מים מציפים את החצר מסכן אתכם וגורם לנזק לרכוש.

מחיר של ביוביות לשאיבת הצפת נקבע בהתאם לכמות השפכים שיש לשאוב ומיקומם. כאשר קיימת אפשרות להציב רכב ביובית בסמוך להצפה העבודה מוגדרת כפשוטה והמחיר נקבע בהתאם. אם אין אפשרות להציב את הביובית בסמוך להצפה או שמדובר בכמות גדולה של מים, המחיר עולה בהתאם.

מחיר ממוצע של שאיבת הצפות עם ביובית פתיחת סתימות מתחיל מ-650 ש"ח ומגיע עד כ-2,000 ₪. נדגיש שנית שזהו מחיר ממוצע של שירותי ביוביות, המחיר בעבור כל פרויקט נקבע באופן סופי רק לאחר סקירת התנאים בשטח.

משאית ביובית רגילה מסוגל לשאוב עד 7 קוב נוזל, אם יש לשאוב כמות גדולה יותר של מים המחיר נקבע בהתאם. בעבור שאיבת הצפות מחניונים תת קרקעיים ואזורים מוגבלים לגישה נציע שירות של ביובית נמוכה. יש לציין שכאשר שאיבת הביוב מתבצעת כחלק מתהליך פתיחת סתימה לא יהיה תשלום נוסף בעבור השאיבה.

ביובית לפתיחת סתימות
ביובית לפתיחת סתימות

מה קובע את המחיר הסופי של ביובית פתיחת סתימות?

חברת ביובית רז ביובית דוגלת בשקיפות מלאה אל מול הלקוח כך שאתם תקבלו פירוט מדויק אודות התמחור והעלויות. מחירים של שירותי ביוב מושפעים בראש ובראשונה ממורכבות העבודה. אם יש צורך בעבודת כפיים ידנית, המחיר שתתבקשו לשלם בעבור פתיחת הסתימה יעלה. כך למשל, במידה ויש צורך בחפירה ידנית לניקוי של לכלוך או שומן מהצנרת המחיר יקבע בהתאם.

פתיחת סתימות קשות דורשת שטיפות מרובות של קווי הביוב ובחלק מהמקרים הדבר יהיה כרוך בתשלום נוסף. צילום קווי ביוב לאיתור סתימה או נזק ממוקד לצנרת כרוך גם כן בתשלום נוסף. מחיר ממוצע של צילום קווי ביוב כתוספת לפתיחת סתימה יהיה כ-500 ₪.

היכן ממקמים את הביובית?

ביובית פתיחת סתימות היא משאית גדולה שנושאת משאבה חזקה ומכלים של מים ושפכים. על מנת לבצע עבודות שאיבה או שטיפה נדרש חיבור של צינור שיוצא מהביובית אל הצנרת הסתומה. מצבים בהם אין אפשרות לגישה של המשאית אל האזור הבעייתי המקרה מוגדר כמורכב ויש צורך בפתרון יצירתי. בכדי לזרז את הטיפול בבעיה ולהוזיל את המחיר כדאי לכם לפעול לפינוי מהיר של החנייה הסמוכה לצנרת הסתומה או למקום ההצפה.

ביובית פתיחת סתימות לצנרת בניין ראשית

פתיחת סתימה בקו ביוב של בניין משותף מוגדרת כמורכבת יותר בהשוואה לטיפול בסתימה בקו ביוב ביתי. ביובית לפתיחת סתימות מבצעת טיפול של כמה קווי ביוב ובהתאם לצורך שוטפת גם קווי ביוב שמגיעים אל קומות גבוהות. חשוב להדגיש שכאשר מדובר בסתימה בצנרת ראשית של בניין האחריות לתשלום חלה על ועד הבית כך שכל בעלי הדירות חולקים בעלות.

תחזוקה נכונה של צנרת ביוב ראשית תמנע הצפות ביוב ונזק לרכוש. הקפידו לעקוב אחר מצב הצנרת, לבצע שטיפות יזומות והימנעו בקפדנות מהשלכת מגבונים, מוצרי היגיינה או כל חומר אחר שאינו מתמוסס במים אל תוך הצנרת.

ביוב מציף את החצר, מה עושים?

אנו מספקים שירותי ביובית 24 שעות. אם ביוב מציף את החצר שלכם חייגו עכשיו ותקבלו מענה מקצועי, מהיר ומדויק. הצפת ביוב מהווה סכנה תברואתית ממשית. עליכם לפעול מיד לסילוק המפגע. חשוב לציין שאי טיפול מהיר בהצפת ביוב שנמצאת באחריותכם תביא אליכם את פקחי העירייה. הצפות ביוב מטופלות בהתאם לצורך גם באמצע הלילה. שיחה אחת מהירה שלכם אלינו ויש כבר ביובית פתיחת סתימות בדרך אליכם.

ביובית פתיחת סתימות בגלל מגבונים

אתם לא תאמינו אבל במקרים רבים הגורם לביוב שמציף כעת את החצר שלכם ומפיץ ריח נורא בכל השכונה הוא מגבונים. השלכת מגבונים אל האסלה תגרום מהר מאוד לסתימה קשה בצנרת הראשית של הבניין. מגבונים שאינם מיועדים לשטיפה באסלה אינם מתמוססים במים, מצטברים בדפנות הצנרת וגורמים לסתימה.

ניקוי של אותם מגבונים מהצנרת דורש ביובית פתיחת סתימות. פתיחת סתימות בלחץ מים היא הדרך היחידה בה אפשר יהיה לנקות צנרת ראשית של בניין ושטוף מתוכה את המגבונים.

איך פותחים סתימה בצנרת ראשית?

הזמנה מהירה של ביובית פתיחת סתימה היא הפתרון שאתם מחפשים. ב-70% מהמקרים ביובית פתיחת סתימות מצליחה לפתור את הבעיה, לפתוח את הסתימה, לשאוב את ההצפה ולהחזיר את הצנרת למצב תקין. חברתנו מספקת שירותי ביובית פתיחת סתימות במחירים אטרקטיביים. יש אצלכם סתימה חוזרת בצנרת של הבניין? זה הזמן להתקשר לצוות המומחים של חברת רז ביובית ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

מדובר על משאית ביוב שמסוגלת לפתוח כל סתימה בצנרת ביוב בעזרת לחץ מים עוצמתי שיכול לפרק גם בטון לחתיכות קטנות.

ביובית פתיחת סתימות זה מה שצריך עבור סתימות קשות. להזמנת ביובית >> התקשרו 050-6833701

עלות הזנמת ביובית נקבעת על פי הפרמטרים השונים שפירטנו במאמר, אך נגיד שהעלות נעה בין 600 – 2000 ש"ח תלוי בסוג הסתימה ובמיקומה. היכנסו לצפייה במחירים המלאים.

מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן