רז ביובית

פתיחת סתימת בטון בביוב

סתימה יכולה להתרחש בעקבות כל מיני דברים. אלו יכולים להיות עצמים שנכנסו לתוך הצינור בשוגג, כמו חלקים של אוכל, שאריות של פסולת וכיוצא באלו, אלו יכולים להיות עצמים שנכנסו במזיד או יותר נכון, ברשלנות. הרבה פעמים כאשר אנחנו מדברים על מקרים של פתיחת סתימת בטון בביוב אנחנו מדברים על סתימה שנוצרה בעקבות רשלנות.

פעלו מהר לפני שהנזק יחמיר

העובדה כי שאריות של עבודות או פעולה רשלנית של עובדים הובילה לסתימה, לא אומרת שלא מדובר על מה שחשוב מאוד לפתור במהירות הגבוהה ביותר. הרבה פעמים סתימות ביוב עלולות להסב נזק רציני ולהיות מה שפשוט יוציא את מערכת הביוב בה אתם נעזרים מכלל שימוש.

מה התוצאות של סתימת בטון בביוב?

הצינורות שמחוברים אל מערכת הביוב לא חוברו סתם כך ללא כל מחשבה. מדובר על מלאכה מורכבת שנערכה מתוך הרבה מאוד מחשבה ומתוך תשומת לב שניתנה לפרטים הקטנים. סתימה בצנרת ביוב הנגרמת מבטון למעשה מונעת מכמות המים שנועדה לעבור בצינור, לעבור באופן חופשי. התוצאה יכולה להיות אחת משתיים:

הצפה של מי ביוב שאין להם לאן ללכת כלפי מעלה

מה שמייצר ריח לא נעים ויכול להביא לנזק ברכוש ולעיתים גם למחלות עבור אלו השוהים ליד מי ביוב באופן קבוע בגלל מקרה שלא טופל כראוי.

פיצוץ של צנרת ביוב כתוצאה ממעבר לא תקין של מים

במקרים כאלו של פתיחת סתימת בטון בביוב אנחנו נראה מקרים שעולים הרבה מאוד כסף בסופו של דבר, כאשר מגיע מי שתפקידו הוא פשוט להחליף את קו הצינור הקיים  בקו צינור חדש.

כך או אחרת אנחנו מדברים על מה שלא סובל דיחוי. הרבה פעמים קל להתעלם מתקלות שנמצאות בבית, פשוט משום שמדובר על מה שהוא דורש תשומת לב וחיפוש מושכל אחר אנשי מקצוע. אבל, אם לא תפתרו את הבעיה בזמן, התוצאות פשוט עלולות להיות הרבה יותר חמורות, מה שיעלה לכם הרבה יותר כסף וגם יגזול מכם לא מעט זמן.

בדיוק בגלל זה ההמלצה שלנו היא תמיד לפנות לאינסטלטור ביוב כבר ברגע בו מגלים את התקלה כדי שיהיו לנו הכלים לתת לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר באופן הכי פשוט שאפשר.

סתימת בטון בביוב
סתימת בטון בביוב

איך פותחים את הסתימה באמצעות ביובית?

כמו שניתן להניח פתיחת סתימות בטון בביוב זו לא משימה קלה. מטבע הדברים בטון הוא חומר קשיח, מה שמערים עלינו עוד אתגרים שלא קיימים במקרים אחרים, כאשר אנחנו מדברים על חומרים אחרים. אבל מה שאנחנו בהחלט יכולים להגיד הוא שבאמצעות הטכנולוגיה החדשה לפתיחת סתימות קשות אנחנו לפחות יכולים לבצע פתיחה של המערכת במקום להחליף את קו הביוב מחדש לחלוטין כמו שאולי היינו עושים בעבר.

הטכניקה בה אנחנו נעזרים היום היא דיזת בטון שמחוברת לביובית שיודעת להזרים מים בלחץ גבוה ולפרק את הבטון לחתיכות קטנות שיזרמו בביוב וכתוצאה מכך הסתימה תיפתח ותשתחרר. משאית ביובית היא כלי שנולד על מנת שנוכל לפתוח סתימות בביוב בלחץ מים גבוה כדי להוציא עצמים שנתקעו עמוק בתוך מערכת הביוב.

הביובית מצליחה לבצע את המשימה הזו בזכות הצינור הארוך שמחובר אליה ומאפשר לנו להגיע לנקודות שונות לאורך הצינור. כאשר אנחנו מחברים לצינור דיזת בטון, כלי מיוחד המאפשר את הניסור של הבטון ויודע פשוט לכרסם בבטון ולפתוח את המעבר בצנרת הביוב מחדש כדי שנוכל להיעזר בצינור הזה שנית.

אחרי ביצוע התיקון חשוב מאוד לבצע בקרת איכות. אנחנו רוצים לוודא שלא נשארו חתיכות של בטון בתוך המערכת, מה שכמובן ייצור שוב תקלה. לכן אנחנו מזרימים לתוך המערכת מים בלחץ גבוה כדי להוציא את האבנים הקטנות והחתיכות שנותרו כתוצאה מהריסוק של הבטון.

מה המחיר של פתיחת סתימת בטון בביוב?

פתיחת סתימות בטון בביוב הוא מה שבהחלט עלול לעלות לא מעט כסף בסופו של דבר פשוט משום שמדובר על עבודה שדורשת הרבה טכניקה ולעיתים מדובר על עבודה שהתיקון שלה לוקח הרבה מאוד שעות. אנחנו מדברים על סכום שנע בין 800-2000 ₪  במקרים מאוד חריגים. הכל נוגע בשאלה כמה מורכבת הסתימה וכמה עמוק היא ממוקמת.

רז שירותי ביובית – נשמח לעזור לכם במחירים משתלמים

רז ביובית נמצא בתחום כבר חמש עשרה שנים ומומחה לפתיחת סתימות ביוב. מתחייבים לעשות הכל כדי לתת לכם את המענה שאתם זקוקים לו במחירים משתלמים ובשירות מקצועי ואדיב 24 שעות ביממה עם צוות האינסטלטורים שלנו.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן