רז ביובית

סתימה במערכת הביוב – כך תתמודדו נכון

יש לנו, חברת רז ביובית כל מה שאתם צריכים כדי לתת לכם שירות מצוין ומקצועי, כבר 15 שנה. אנחנו מגיעים, עם אנשי צוות מצוינים, לכל מקום בארץ, כדי לפתור תקלות שונות בתוך מערכת האינסטלציה וגם כדי לפתוח סתימה במערכת הביוב. צריכים מענה מבעלי ניסיון? קבלני ביוב מורשים יהיו כבר בדרך אליכם, אם רק תבקשו.

מה הבעיה עם סתימות במערכת הביוב?

על פניו, הכותרת הזו לבדה נשמעת מעט תמוהה. הרי ברור שיש בעיה עם סתימה במערכת הביוב, מדובר על משהו שמונע את תקינות הצנרת, כלומר, איכות החיים של דיירי הבניין או הבית הפרטי, נפגעת במידה משמעותית.

אבל, האמת היא כי אתם אפילו לא יכולים לשער בדמיונכם, עד כמה הזנחה עלולה להפוך לאירוע מורכב וגדול הרבה יותר. בואו נחשוב על כך לרגע, אנחנו אומנם רגילים להשתמש במים זורמים בכל מקום, בלי לחשוב בכלל מה קורה איתם אחרי השימוש שלנו. אבל האמת היא כי המים ממש לא נעלמים כך סתם. הם ממשיכים הלאה, בתוך מערכת צינורות ביוב מסועפת, עד לניקוזם, אל תוך קו הביוב העירוני ומשם לבורות ניקוז מוסדרים.

סתימות במערכת הביוב בעצם, מונעות מהמים האלו להמשיך הלאה. כלומר, מצטבר לחץ בתוך המערכת שיכול להוביל לשתי תופעות, שתיהן לא נעימות במיוחד. במקרים מסוימים, זו תהיה עליה של מי ביוב כלפי מעלה, משהו שלא רק מריח לא טוב, אלא גם פשוט, עושה נזק אדיר. סתימה במערכת הביוב יכולה להביא גם לפיצוץ של המערכת, כך שיהיה עלינו לבצע תיקון הרבה יותר מורכב בסופו של דבר.

סתימות במערכת הביוב
סתימות במערכת הביוב

האם יש סימנים מטרימים להתפתחות סתימה במערכת הביוב?

התשובה היא חד משמעית, כן. סתימות במערכת הביוב עלולות להתפתח מכל מיני סיבות. אלו יכולים להיות שורשים בביוב של עץ אשר חדרו אל תוך הצנרת ואלו יכולים להיות מגבונים, אשר הצטברו, אחד אחרי השני, בתוך צינור ביוב בתוך הדירה. לא משנה מה הסיבה, יש לנו כמה סימנים שיכולים להביא אתכם, להזמין שירות מקצועי, בשלבים מוקדמים של התפתחות התופעה.

סימן ראשון, ריח לא טוב בחדר המדרגות או בבית

כאמור, סתימות במערכת הביוב מביאות, בדרך כלל, לעליה של מי הביוב. לא תמיד המים העכורים צריכים לצוף מעל לפני השטח. לעיתים, מספיק רק להריח ריח לא נעים, כדי להבין, שיש כאן בעיה וככל הנראה תצטרכו שירותי ביובית.

סימן שני, שום דבר לא עובד כמו שצריך

יש לנו, בני האדם, נטיה להתעלם ממה שאנחנו לא רוצים להתמודד איתו. אם המים לא יורדים בשירותים כמו שצריך, כנראה שצריך פשוט להמתין ולנסות שוב, אם המים לא עוברים בחור הניקוז של הכיור, אלא רק לאחר כמה דקות, לא נורא, אפשר להמשיך כך. אבל האמת היא, שום דבר מזה לא בסדר. מדובר פשוט על סתימה שצריך לפתוח, מהר ככל האפשר.

למה כדאי להיעזר באינסטלטור מומחה לביוב ולא לפתוח לבד את הסתימה?

יש סתימות במערכת הביוב שבהחלט, אפשר לפתוח ולשחרר, גם אם אתם לא אנשי מקצוע מנוסים. הרי אין כמעט משק בית בו לא היה מי שפתח את מכסה הביוב, בסמוך לשירותים, כדי להוציא שערות סוררות. אבל, יש סתימות במערכת הביוב שדורשות תשומת לב של חברת ביובית ולא פחות. למה? כי סתימה במערכת הביוב חוזרת או אירוע המשפיע על דירות שונות באותו בניין, עלול להצביע על מקרה מורכב הרבה יותר.

התפקיד של שירותי ביובית במקרה הזה, הוא להיעזר בביובית מיוחדת, מכשיר מתקדם ואפקטיבי, כדי לשאוב את הפסולת והלכלוך, כדי לשחרר את המערכת ולפתוח את הסתימה. לפעולה הזו יש יתרונות רבים. בין היתר, אנחנו מדברים על פתיחת סתימות במערכת הביוב, הנעשית בקלות, במהירות ובעיקר, בלי לפגוע בצנרת שלא לצורך.

לא רק זה, אלא שבדרך כלל, אינסטלטור ביוב, יכול להצביע על תקלות נוספות בתוך המערכת, אליהן, לא תמיד קל לשים לב. אם אתם רוצים להבטיח שהתקלה לא תחזור על עצמה, אתם צריכים לקבל אבחון של מי שיש לו את הכלים לעזור לכם באמת.

פתיחת סתימה במערכת הביוב
פתיחת סתימה במערכת הביוב

מה המחיר של פתיחת סתימות ביוב?

מחיר פתיחת סתימות ביוב באמצעות שירותי ביובית, הוא בערך 500-1,500 ₪. אבל, אי אפשר להגדיר את המחיר רק על פי השימוש בביובית עצמה. אמנם, ביובית פתיחת סתימות היא כלי אפקטיבי במידה כזו, שלעיתים אפשר להיעזר רק בה.

אבל, בדרך כלל, העבודה של האינסטלטור היא לבדוק את מצב המערכת כולה, לבחור האם להתקין משאבת ביוב חדשה, לדוגמא או לטפל בעניין אחר, הדורש מענה קצת יותר מורכב. לא רק זה, אלא שלעיתים, תקלה מתרחשת בלי שנהיה מוכנים לזה.

ביובית 24 שעות היא חלק אינטגרלי מחבילת השירות שלו, אבל מטבע הדברים, המחיר שלה גבוה יותר מתיקון רגיל. למרות כל זה, בתור חברת ביובית בעלת ניסיון, אנחנו יודעים איך לספק שירות מקצועי, ההולם את מסגרת התקציב של הלקוח.

יש לכם שאלות נוספות או צריכים ייעוץ מקצועי? אנחנו פה

מחירים משתלמים, שירות של קבלן ביוב מורשה עם ביובית מסביב לשעון וכמובן, ניסיון של 15 שנה, זה מה שאנחנו, חברת רז ביובית מביאים לקהל הלקוחות שלנו, בכל פעם מחדש. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

5/5 - (15 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן