רז ביובית

שטיפת קווי ביוב

✔️ שטיפת קווי ביוב באופן מקצועי!

✅ שטיפה יסודית של קווי הביוב.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשטיפת קווי ביוב:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

שטיפת קווי ביוב – נקי, מקצועי וחסכוני עם ביובית צמודה

אם הוועד בבניין השכן כבר הזמין שטיפת קווי ביוב ואתם מתלבטים האם כדאי גם לכם לעשות זאת – הגעתם למקום הנכון! אנחנו נסביר כאן במילים פשוטות מהי שטיפת קווי ביוב, מדוע היא כל כך חשובה, אלו צרות צרורות תצליחו לחסוך לעצמכם וכיצד תחזוקה נכונה של קווי ביוב עם ביובית חוסכת לכם הרבה כסף.

שטיפת קווי ביוב היא טיפול מונע חכם שעתיד לחסוך לכם הצפות ביוב, בעיות ניקוז ותקלות צנרת יקרות. אנחנו בחברת רז ביובית נשמח להגיע אליכם ולספק את כל שירותי האינסטלציה (כולל ביובית) במחירים שווים לכל כיס.

בשביל מה צריך שטיפת קווי ביוב?

ממש כפי שאנחנו מקפידים לשטוף את הרכב ואת הבית נבצע גם ניקוי קווי ביוב. תחזוקה נכונה של מערכת הביוב מונעת תקלות ומפגעים תברואתיים. בטווח הארוך, עלות שטיפת קווי ביוב משתלמת הרבה יותר בהשוואה למחירים של פתיחת סתימות מורכבות ושאיבת הצפות ביוב.

ההשקעה בטיפול למניעת נזקי צנרת משתלמת גם מבלי לקחת בחשבון את העלויות הנלוות לתיקון הנזקים למבנה. עם שטיפת קווי ביוב אתם חוסכים לעצמכם הצפות שגורמות נזק בלתי הפיך לרכוש. השטיפה מנקה היטב מהצנרת את כל הלכלוך ומבטיחה זרימה תקינה של שפכים ומי גשמים. 

אלו בעיות שטיפת קווי ביוב פותרת?

  1. מניעת סתימות ביוב
  2. מניעת ריחות לא נעימים בסביבת הבית
  3. מניעת בעיות ניקוז של מי גשם
  4. צמצום הסיכון לתקלות צנרת
  5. סילוק שורשים מהצנרת
 

מדוע חשוב לתחזק נכון את מערכת הביוב?

מערכת הביוב שלנו עובדת מסביב לשעון ללא הפסקה. לעתים מדובר יהיה בבית עם תשתיות חדשות ולעתים בבית עם תשתיות ישנות. השפכים שזורמים אל הביוב כוללים לעתים גם שמנים ולכלוך שעלולים לגרום לסתימה. שימוש שגרתי במערכת הביוב מלווה בהצטברות של לכלוך בדפנות הצינור.

ללא ניקוי קווי ביוב יזום הלכלוך ימשיך להצטבר עד לשלב בו תתפתח סתימה. שטיפת קווי ביוב נחוצה גם לטובת מניעת סתימת שורשים קשה. אם יש אצלכם בחצר בקרבת הצנרת צמחייה ייתכן מצב בו שורשים חודרים אל הצנרת דרך סדק קטן, גדלים בצנרת ויוצרים בהדרגה סתימה מלאה. שטיפת קווי ביוב שמתבצעת בעזרת ביובית חזקה פותרת את הבעיה בקלי קלות.

איך מנקים את הצנרת?

המיקום והמבנה של הצנרת אינם מאפשרים ניקוי עצמי. על מנת לבצע שטיפת קווי ביוב נדרש ציוד מיוחד עם דגש על ביובית. ביוביות שכוללות משאבות מים חזקות ומערכת דחיסה מצליחות לשטוף מלכלוך כל צנרת. השטיפה מסלקת מהצנרת את כל הלכלוך ופותחת על הדרך סתימות קלות. שטיפה שגרתית מונעת הצפות ביוב ושאר תקלות.

אם נבצע שטיפה עם ביובית הלכלוך ימשיך להצטבר בצנרת עד לשלב בו תתפתח סתימה מלאה והמערכת כולה תקרוס. שטיפת קווי ביוב היא משימה לחברת אינסטלציה מקצועית שיש לה ביובית. רק עם שירותי ביובית תוכלו להיות בטוחים שבוצעה שטיפה יסודית.

מה בעצם הביובית עושה?

שטיפת קווי ביוב עם ביוביות נחשבת בעבור אנשי מקצוע לפעולה פשוטה. כל עוד מפעילים נכון ביובית עם משאבה חזקה – העבודה כולה תתבצע במהרה. שטיפת ביוב בלחץ מתחילה בהצבה של משאית ביובית במיקום הנכון לטובת חיבור מוצלח אל פתח הביוב.

כעת הצוות מזרים מים בלחץ אדיר אל תוך הצנרת ושוטף מתוכה את כל הלכלוך. השטיפה מסלקת מהצרת לכלוך שעתיד להתפתח לסתימה מורכבת. בהתאם לצורך תתבצע גם שאיבה של מים מהאזור. הקפידו לבצע את השטיפה עם צוות מומחה להשגת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת קווי ביוב כפעולת מנע

השפכים שאנחנו מזרימים אל מערכת הביוב באופן קבוע כוללים גם לכלוך ושאריות של פסולת שומנית. בכל פעם בה אתם משליכים אל הצנרת מגבון או כל פסולת אחרת ישנו סיכון להתפתחות של סתימה. פסולת נוטה להצטבר בדפנות של הצנרת ובאופן הדרגתי להצר את אותה.

שטיפת מערכת ביוב עם ביובית מנקה מהצנרת את כל הלכלוך כולל שורשים, אבנים ובוצה. הזמינו שטיפת קו ביוב מחיר מוזל ותחסכו לעצמכם תיקוני צנרת יקרים.

שטיפת קווי ביוב לקבלת טופס 4

החוק מחייב את הקבלנים בהצגת הוכחה לתקינות הצנרת. לא ניתן לקבל טופס 4 מבלי להציג צילום קווי ביוב שמוכיח שהזרימה בצנרת אכן תקינה. שטיפת קווי ביוב נדרשת לטובת קבלת תמונת מצב תקינה של הצנרת.

צילום קווי ביוב מתבצע גם לטובת אבחון תקלות צנרת וזיהוי הגורם לסתימה. אם יש אצלכם בבית סתימות חוזרות כדאי להתחיל את הטיפול בבעיה בצילום שמאבחן בצורה מדויקת את הגורמים לה. אם נדע מהו המקור לסתימה אצלכם בצנרת נדע איך למנוע את חזרתה.

שטיפת קווי ביוב לקראת תיקון צנרת

חברות האינסטלציה המודרניות מקפידות לבצע תיקוני צנרת בשיטת אל הרס. משמעות הדבר היא שימוש בציוד חדיש שאינו דורש גרימת נזק למבנה. יש לנו את היכולת להחליף חלקים בצנרת שלכם או לתקן נזילות מבלי לשבור אריחי ריצוף, לרסק קירות או לחפור בחצר.

העבודה מתבצעת בעזרת רובוטים שנשלחים אל תוך הצנרת. לפני שנתחיל בעבודה נרצה לבצע ניקוי קווי ביוב עם ביובית בכדי לקבל תמונת מצב ברורה ולאפשר תנועה נוחה לרובוטים בצנרת.

מה צריך לעשות בשביל למנוע בעיות בצנרת?

אחד האתגרים הגדולים בתחזוקת צנרת ביוב הוא מניעת תקלות. על מנת לחסוך לעצמכם תיקוני צנרת יקרים, מפגעים תברואתיים, הצפות ונזק לרכוש, הזמינו באופן קבוע שטיפת קווי ביוב. פתיחת סתימות ביוב עם ביובית מבטיחה פרט לשחרור של הסתימה גם ניקוי יסודי של הצנרת. לקראת תחילת עונת הגשמים נזמין שטיפת ביוב משורשים ולכלוך לטובת ניקוז מהיר ויעיל.

שימו לב לשינויים בהתנהגות של הצנרת ולריחות לא נעימים שעולים מהביוב. זיהוי מוקדם של תקלות ביוב מונע נזקים בלתי הפיכים לצנרת ולסביבה.

ריח של ביוב בחצר – מה עושים?

ריחות לא נעימים עולים מפתחי הביוב גם כאשר הזרימה לכאורה תקינה. הריח מעיד על הצטברות של פסולת מזוהמת סביב דפנות הצנרת. שטיפת קווי ביוב מנקה את הלכלוך מהצנרת ומעלימה את מטרד הריח. מיד כאשר מופיע ריח רע מהצנרת כדאי להזמין ביובית לטובת שטיפת קווי ביוב.

ביובית לקווי ביוב מצליחה לשטוף מתוך הצנרת את כל הלכלוך וחוסכת לכם סתימות ותקלות. ביוביות שוטפות מהצנרת את הפסולת ומבצעות בהתאם לצורך גם שאיבות של מים ושטיפות.

מה עוד אפשר לשטוף עם ביובית?

אינסטלטור ביוב שמציע שירותי ביובית מבצע באופן יומיומי שטיפות קווי ביוב, שטיפת בורות ביוב, שאיבת תכולה של בורות ספיגה, שאיבת בורות שומן, שאיבת הצפות ופתיחת סתימות. משאיות ביובית כוללת מכל עם מים לשטיפה ומכל נוסף לאגירת שפכים. המשאבה החזקה של הביובית מסוגלת להזרים מים בעצמה רבה וגם לשאוב אותם בעצמת יניקה חזקה.

ניתן לבצע בעזרת ביוביות שטיפת קווי ביוב בכל סוגי המבנים (גם אתרי נופש), שטיפת מרזבים, שטיפת קווי ניקוז, שטיפת כבישים, שטיפת בורות ביוב, שטיפת מנהרות ועוד. הביובית נותנת מענה במקרים של גישה מוגבלת אל אזור מסוים. לחץ המים האדיר מבצע עבודת שטיפה יסודית בעלות נמוכה וללא מאמץ ניכר.

מדוע יוצאים מים עם חולות במהלך השטיפה?

אם הזמנתם שטיפת קווי ביוב והצוות מבחין בנוכחות של חול בתוך המים – יש אצלכם סדק בקו הביוב. ללא תיקון מקצועי הסדק עתיד להתרחב ולגרום לתקלה חמורה בצנרת. הערנות של הצוות תאפשר אבחנה מוקדמת של הבעיה וטיפול בה בשלב בו הנזק עודו קל.

ציוד צילום קווי ביוב יוחדר אל הצנרת במטרה לאתר את הסדק, לאבחן את מצב הצנרת ולבצע את התיקון הדרוש. טכניקת אל הרס החדשה מאפשרת ביצוע תיקונים ללא גרימת נזק למבנה.

שטיפת קווי ביוב גילתה חלקי שורשים – מה צריך לעשות?

אם במהלך שטיפת קווי ביוב שגרתית הצוות מזהה חלקי שורשים קטנים שנשטפים החוצה – מתעורר חשש לחדירת שורשים אל הצנרת. נוכחות של שורשים בצנרת עתידה לגרום לסתימה מורכבת ואף לשברים.

השפכים שבתוך הצנרת מהווים מזון אורגני אטרקטיבי בעבור השורשים. לאחר שהשורשים זיהו את הצנרת הם יתקפו אותה ללא הרף עד לרגע בו יצליחו לפלוש לתוכה. צוות מומחה יידע לזהות את הנוכחות של השורשים ולהמליץ על טיפול מתאים.

הסרת שורשים מתוך צנרת ביוב

פתיחת סתימות קשות שנגרמות משורשים דורשת טיפול מקצועי. קבלן ביוב מומחה ימליץ על שטיפת צנרת ביוב בתוספת צילום קווי ביוב וחיתוך של השורשים עם דיזת סכינים מתאימה. שטיפת קווי ביוב ללא חיתוך של השורשים מהווה פתרון זמני בלבד.

חיתוך של השורשים עם דיזה או רובוט זעיר הכרחית להרחקת השורשים מהצנרת. בהתאם לצורך נמליץ גם על שימוש בחומרים קוטלי שורשים.

כמה עולה שטיפת קווי ביוב?

יש לעבודות שטיפת ביוב מחיר משתנה בגלל המורכבות של העבודה. ממש כפי שלא ניתן לקבוע מראש מחיר אחיד בעבור תיקוני מכונות כביסה או מקררים, כך גם לא נוכל לקבוע מראש מחירים של עבודות אינסטלציה. מחיר שטיפת ביוב נקבע על פי מורכבות העבודה, הגישה לאזור, צורך בשירותים נוספים ומועד מתן השירות. ללא התייחסות לכל הפרטים לא ניתן לקבוע מחיר ניקוי קווי ביוב מראש.

איך מתמחרים שטיפת קווי ביוב?

  1. אורך קווי הביוב
  2. גישה נוחה בעבור הביובית
  3. צורך בביובית מיוחדת (נמוכה)
  4. תדירות מתן השירות (יש הנחות ללקוחות קבועים)
  5. שעת ביצוע השירות (ביובית 24/7) ורמת הדחיפות
 

איך תקבלו מחירים טובים?

חברות אינסטלציה שמחזיקות ביוביות באופן קבוע מסוגלות להציע עבודות שטיפת קווי ביוב במחירים הכי טובים. החברה אינה שוכרת שירותי ביובית ממקור חיצוני כך שהעלויות שלה נמוכות יותר ובהתאם גם המחירים. שטיפת ביוב עם ביובית היא הפתרון הטוב והזול ביותר להרחקת כל הפסולת מהצנרת. אנו בחברת רז ביובית מתחייבים לעבודה מקצועי,  מחירים הכי טובים, שיטות עבודה חדישות ואחריות מלאה לכל עבודה.

שטיפת קווי ביוב רק עם רז ביובית

שטיפת ביובים היא פעולה שדורשת ביובית ומיומנות. עשו לעצמכם הרגל להזמין שירותי ביוב רק מחברות מקצועיות שמתמחות בתחום ומחזיקות במשאית ביובית משלהן. שטיפת קווי ביוב היא הרבה יותר מעוד פתיחת סתימה באסלה.

צוות מקצועי שמתמחה בתחום ועובד באופן יומיומי עם מצלמה אופטית לביוב יצליח לאבחן בעבורכם תקלות בשלב מוקדם, לבצע תיקונים בטכניקת אל הרס ולחסוך לכם הצפות ביוב ותקלות ביוב עתידיות. שחרור סתימות ביוב הוא מקצוע לכל דבר ובהתאם לא תתפשרו על פחות מצוות המומחים של רז ביובית.

חברת רז ביובית מציעה שירותי ביובית 24 שעות ברמה אחת מעל כולם. השירות אדיב, ההגעה מהירה והמחירים אטרקטיביים. העבודה מתבצעת בשיטות חדשות על בסיס טכניקת אל הרס, ביובית חזקה ושימוש בציוד צילום חדיש. חייגו עכשיו ותקבלו מענה מלא לכל תקלה.

מה היה לנו עד עכשיו?

בוודאי, אנו מספקים עבור לקוחותינו שירותי ניקוי ושטיפת קווי ביוב, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר היכנסו למאמר וקבלו מידע נוסף בנושא.

מחיר ניקוי קוו ביוב משתנה ותלוי בכמה גורמים, כמובן שככל שהשטיפה מורכבת יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם, לצפייה במחירים היכנסו פנימה.

ישנם סיבות רבות לסתימות בצנרת הביוב, הסיבה העיקרית היא השלכת פסולת לא מותאמת כגון מגבונים, תחבושות, שאריות שיער ועוד.

Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן