רז ביובית

פתיחת סתימות בצנרת

במידה ויש לכם סתימה בצנרת הביוב, ההמלצה החמה שלנו תהיה לטפל בבעיה באופן מידי. אנחנו רואים לא פעם ולא פעמיים מקרים בהם לקוחות מזניחים את הטיפול בתקלה, מסיבות מוצדקות רבות ובסוף מוצאים את עצמם בבעיה שקשה יותר לבצע פתיחת סתימות בצנרת בדיעבד.

פתיחת סתימות בצנרת ביוב

חשוב לזכור כי צנרת הביוב של הבית היא המערכת שתפקידה להביא מים נקיים אל הבית ולהוציא מים לא נקיים אל מחוץ לבית. כאשר מערכת הביוב נפגעת כתוצאה מגורמים שונים אותם נסקור כאן בהרחבה, התוצאה יכולה להיות בהתחלה סתימה וקושי בזרימה של מים לאחר שטיפת כלים או מקלחת פשוטה. בהמשך, אנחנו נראה תופעות כמו הצפה של מי ביוב כלפי מעלה ואפילו, במקרים מסוימים, התפוצצות של צינור הביוב. מה מוביל לסתימה של הצנרת והתשובה לשאלה פתיחת סתימות בצנרת, כל אלו יופיעו ממש כאן.

אז מה בעצם הגורמים שמובילים לסתימה בצינור?

סתימה בצינור ביוב נובעת כתוצאה מעצמים זרים שממוקמים בתוך מערכת הצינורות ולא יכולים לצאת. הסיבות לכך רבות. זה יכול להיות שומן או חלקים של שומן שנותרו בעקבות שיירי מזון, שנכנסו אל תוך המערכת והחלו למלא את הצינור, מה שמוביל לסתימה.

אלו יכולים להיות כל מיני עצמים זרים כמו תחבושות היגיינה, בעלי חיים שבטעות נכנסו אל תוך המערכת ועוד שלל דברים שבכל פעם מפתיעים אותנו מחדש. העצמים הזרים שנכנסים אל תוך המערכת למעשה מונעים מהמים להמשיך לזרום באופן חופשי מה שמוביל לשורה של תופעות.

אלו יכולים להיות מי ביוב שפשוט צפים אל מעל לפני הקרקע, אלו יכולים להיות צינורות שלא עומדים בעומס ומתפוצצים בסופו של דבר או תוצאה של בלאי טבעי. אם אתם מתלבטים ולא יודעים מה יכולים להיות הסימנים לכך שהמערכת סתומה ויש לתקן אותה, הכנו עבורכם כמה סימנים שיעזרו לכם להבין בדיוק איפה אתם עומדים:

ריח לא טוב

מה שיכול להעיד על הצפה של מי ביוב על מעל לפני השטח או התקנה לא מקצועית של קופסת הביקורת ללא מחסום ריח.

כאשר המים לא זורמים באופן תקין במטבח או בחדר האמבטיה

הרבה פעמים אם מדובר על תקלה בנקודה אחת כנראה יש לבצע פעולה נקודתית שתפתח את המערכת, אבל אם רואים כי בכמה מקומות המים לא זורמים כנדרש, זה כנראה הזמן להבין מה המצב לאשורו ולנסות לפתור אותו באופן רחב יותר.

כאשר יש זרימה לא תקינה בזמן פתיחת המים בכיור במטבח או בשירותים

המערכת אמורה לעבוד באופן תקין לחלוטין. אם אתם מזהים מיני רעשים לא נעימים, זה הזמן שלכם להבין במה מדובר ולטפל בבעיה.

 

פתיחת סתימות בצנרת ביוב
פתיחת סתימות בצנרת ביוב

אז מה עושים במידה ובאמת מדובר בסתימה בצנרת?

התשובה לשאלה פתיחת סתימות בצנרת היא תשובה שמתחלקת לשני חלקים. כאמור, במידה ומדובר על אירוע פשוט באופן יחסי, סתימה בנקודה אחת מסוימת, זה הזמן שלכם להזמין בעל מקצוע שיטפל בבעיה באופן ספציפי.

במידה ומדובר על תקלה מורכבת יותר, כזו שנמשכת לאורך הרבה זמן, כזו שחוזרת על עצמה או מה שמתרחש בכל מיני נקודות שונות ברחבי הבית, זה הסימן לכך שמדובר על מה שדורש פתרון מעמיק יותר. הרבה פעמים את הפתרון הזה ניתן לבצע באמצעות ביובית.

מה זה בעצם ביובית?

מדובר על משאית ביוב עם מיכל גדול שתפקידה הוא לאפשר שאיבה ממוקדת של המים המלוכלכים בלחץ גבוה, כך שהמים יובילו איתם גם את אותם העצמים הזרים שנותרו בתוך המערכת. הרבה פעמים, לאחר פתיחת הסתימה בעזרת הביובית, ניתן לבצע הזרמה של מים טובים, שוב, באמצעות אותו כלי שמאפשר לנו לפתוח סתימות בלחץ מים גבוה, מה שמנקה את הצינור ומאפשר לו להמשיך ולשרת את בני הבית ואת הזקוקים לו בצורה הטובה ביותר.

פתיחת סתימות בצנרת עושים עם רז ביובית

בסופו של דבר, פתיחת סתימות בצנרת זה לא הדבר המעניין ביותר. מה שמעניין הוא למצוא את בעל המקצוע שיעזור לכם, באמת, למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור המקרה שלכם. מי שיעזור לכם ויפתור עבורכם את הבעיה כך שהתקלה לא תחזור על עצמה שנית.

פתיחת סתימות בצנרת ביוב באמצעות שירותי ביובית, זה מה שעושים עם רז ביובית. חברת הביוב המובילה בישראל, אנו נגיע אליכם עם כלים מתקדמים וניסיון רב בתחום הביוב והאינסטלציה על מנת לעזור לכם ולפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר במחיר הוגן וללא נזק.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן