רז ביובית

פינוי שמן משומש

✔️ שירותי פינוי שמן משומש!

✅ איסוף שמן ממסעדות ומוסכים.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להזמנת פינוי שמן משומש:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

פינוי שמן משומש – כל מה שרציתם לדעת

פסולת שומנית שאינה מטופלת נכון עתידה לגרום לנזק סביבתי משמעותי. תקנות החוק בישראל ובמדינות מערביות רבות אוסרות על השלכת שמנים באתרים שאינם מיועדים לכך. פינוי שמן משומש יש לבצע נכון בעזרת חברת שמתמחה בתחום, ומחזיקה באישורים הדרושים לפינוי פסולת אל אתרים בהם השמנים עוברים תהליכי פירוק ומחזור.

פינוי שמנים משומשים אל אתרים ייעודיים נדרש על פי חוק. השלכת פסולת שומנים באתרי פסולת רגילים או הזרמתה אל צנרת הביוב אסורה והעבריין צפוי לקנס. להזמנת פינוי שמנים משומשים במחירים הכי טובים חייגו רז ביובית.

מתי מזמינים פינוי שמן משומש?

שירותי פינוי שמן משומש מיועדים למפעלים, מוסכים, עסקי מזון, מחליפי שמנים. אם העסק שלכם עושה שימוש ביותר מ-20 ליטר שמן – אתם נדרשים לפנות אותו אל מתקן טיהור שפכים. פינוי שמנים משומשים מתבצע כיום בצורה הטובה ביותר בעזרת ביובית.

משאית ביוב שנושאת מיכל מים לשטיפה, מיכל לאגירת פסול נוזלית ומשאבה חזקה מסוגלת לפנות פסולת שומנית מכל הסוגים ומכל מקום. כל מה שצריך לעשות זה להציב את צינור השאיבה של הביובית במקום הנכון ולהתחיל לשאוב.

רישיון פינוי שמן משומש

בעלי עסקים שמשתמשים בכמות שמן גדולה מ-20 ליטר נדרשים להזמין פינוי שמנים משומשים באופן קבוע. היתר רעלים נדרש במקרים בהם העסק מחזיק כמות שמן של 5 טון ומעלה. הקפידו להשלים כל הליך פינוי שמנים עם קבלת אישורי השמדה.

אם לא יהיו ברשותכם אישורי השמדה שמעידים על טיפול חוקי בפסולת השומנית – אתם עלולים להיענש. פינוי שמנים משומשים באמצעות חאפרים שלא מספקים אישור השמדה עלול לסבך אתכם בצרות.  

פינוי שמן משומש ממוסך

פינוי שמנים ממוסכים מתבצע על ידי ביוביות. ניתן לתאם פינוי שמנים משומשים בהתאם לצורך כאשר הפסולת השומנית נאגרת בתוך בור או בתוך חביות. שימו לב שבמידה ומותקן אצלכם בור ספיגה לטובת אגירת פסולת שומנית, יהיה עליכם להתקין מפריד שומנים להפרדה בין השומן לבין המים.

ההפרדה מאפשרת הזרמה של הפסולת הנוזלית שאינה שומנית אל צנרת הביוב בעוד השומן נשאב באמצעות ביובית ומועבר אל מתקן טיהור שפכים. פינוי מסנני שמן ממוסכים מתבצע גם כן על ידי חברות אינסטלציה באמצעות ציוד שאיבות ביוב.

פינוי שמנים משומשים ממסעדות

עסקים בתחום המזון מחויבים בטיפול חוקי בפסולת השומנית שנוצרת בעקבות טיגון ובישול. פינוי שמנים ממסעדות הוא חלק מפעולות התחזוקה השוטפות של המקום. הפינוי מתבצע באופן קבוע על פי לוח זמנים ידוע מראש כאשר בעל המסעדה מקבל אישור שמעיד על פינוי שמנים משומשים באמצעות קבלן ביוב מורשה.

פינוי שמנים ממסעדות הכרחי למניעת היווצרות של מפגע תברואתי. בהתאם לצורך ניתן להזמין פינוי שמנים משומשים עם ביוביות נמוכות שמסוגלות להיכנס אל חניונים תת קרקעיים.

פינוי שמן משומש – שומן צמחי

עבודות פינוי שמנים צמחיים נפוצות בעיקר במסעדות, חדרי אוכל, בתי מלון ושאר עסקים בתחום המזון. עסקי מזון עושים שימוש קבוע בכמויות גדולות של שמנים ושומנים כך שלא ניתן להיפטר מהפסולת השומנית באמצעות צנרת הביוב. בעת העסק נדרש בהקמת מתקן לאיסוף הפסולת השומנית כאשר אחת לשבועיים לפחות השומן מועבר אל מתקן טיהור שפכים.

פינוי שמן משומש – שמן מינרלי

השמן המינרלי הוא שמן תעשייתי שנעשה בו שימוש בתעשייה עם דגש על מוסכים. כך למשל, שמן מנוע אסור להזרים אל צנרת הביוב ויש לפנות אל מרכז טיפול בשמנים משומשים. חשוב לציין שהצמיגות של השמנים התעשייתיים משתנה. ניסיון להזרים פסולת שומנית תעשייתית אל צנרת הביוב עתיד להסתיים בנזק בלתי הפיך לצנרת.

לאן מפנים את הפסולת השומנית?

פינוי שמן משומש בעזרת ביובית מבטיח טיפול נכון וחוקי בפסולת השומנית. על החברה ששואבת את הפסולת השומנית ומפנה אותה להקפיד על עבודה מול אתרי פסולת מתאימים. לא כל מכון טיהור שפכים יודע איך להתמודד עם פסולת שומנית.

קיימות תקנות חד משמעויות לטיפול בשמנים משומשים ואי עמידה בהן תגרור אחריה עונשים. השלב הראשון בכל תהליך פינוי שמן משומש הוא התקנת מפריד שומנים לטובת איסוף יעיל של הפסולת השומנית. שימו לב, מסעדות נדרשות להתקין מפריד שומנים בעוד מוסכים רשאים להשתמש במכלי הפרדה ובורות שמן. 

כיצד מתבצע תהליך פנוי שמן משומש?

שאיבת שמנים לטובת פינוי שמן משומש היא חלק בלתי נפרד מהשגרה. התחזוקה השוטפת של סביבת העבודה כוללת פינוי שמנים משומשים בעזרת ביובית. איסוף שמנים ממוסכים אפשר וכדאי להשלים עם שטיפת מכל אגירת השמן.

השטיפה מונעת הצטברות של שומן במפריד השומנים וחוסכת לכם תיקונים יקרים. אותה משאית ביובית שמבצעת את השאיבה גם שוטפת את הבור כך שאתם מקבלים מענה מלא במחיר אחד.

איפה כדאי להזמין פינוי שמנים משומשים?

על מנת להיות רגועים בידיעה שהפסולת השומנית שלכם מטופלת כחוק, עליכם להקפיד לבחור בחברה אמינה ומקצועית שיש לה את כל האישורים הדרושים. פינוי שמן משומש נבצע אך ורק באמצעות חברות שיש להן רישיון מטעם הרשות לאיכות הסביבה ורישיון פינוי שמנים משומשים.

שימו לב שאתם מקבלים אישור מפורש על פינוי שמנים משומשים עם חותמת מתאימה. על האישור להיות קביל מול הרשות להגנת הסביבה. ללא אישור הכתב לא תוכלו להוכיח שבצעתם פינוי שמן משומש בהתאם לחוק.

מדוע כדאי לשאוב שומן עם ביובית?

אם חשוב לכם לפנות את כל השמן המשומש במלואו הפתרון הוא פינוי שמנים משומשים עם ביובית. אותה טכניקת שמשמשים בה לטובת שאיבת בוצה אידאלית גם בעבור איסוף שמנים משומעים ממסעדות, מפעלים ומוסכים.

עבודה עם חברה שמתמחה בתחום מבטיחה פתרון נכון בעבור כל פרויקט. אנשי מקצוע מנוסים יידעו למצוא בעבורכם פתרון גם כאשר מדובר בכמות גדולה של שמן או בפסולת שמערבת שמנים, מים ומוצקים. עבודה עם משאית ביובית מבטיחה שאיבה יסודית של כל השומן יחד עם אופציה של שטיפה בלחץ מים אדיר.

פינוי שמנים משומשים באזורים מורכבים לגישה

מקצועיות של חברת אינסטלציה נבחנת ביכולת שלה למצוא פתרונות שאיבה במקרים בהם לא מתאפשרת גישה עם משאית ביובית רגילה. מענה מקצועי מלא כולל שאיבת שמנים, ניקוי מלא של המתקנים ופינוי של השמן המשומש אל אתרי ייעודיים לטיפול בשמנים. ביובית נמוכה שמתאימה לשאיבות מים מחניונים תת קרקעיים מצליחה לרוב לבצע בהצלחה גם פינוי שמנים בחניונים.

איך אפשר לקבל את המחירים הכי טובים?

פינוי שמן משומש עם חברת אינסטלציה קבועה מבטיח לכם את המחיר הזול ביותר. הלקוחות הקבועים של חברת רז ביובית נהנים משירות מקצועי ואדיב במחירים משתלמים. החברה משתמשת בציוד חדיש ועובדת בשיטת אל הרס.

ציוד צילום קווי ביוב ומשאיות ביובית מבטיחים מענה נכון, מדויק ומהיר לכל תקלה. פינוי שמנים משומשים באופן שוטף עם אותה החברה מבטיח לכם את המחירים הכי טובים. כלקוחות קבועים של רז ביובית אתם נהנים משירות ברמה אחת מעל כולם ועבודה עם קבלן ביוב מוסמך. התקשרו עוד היום להתייעצות עם צוות מומחים בתחום ולקבלת הצעת מחיר משתלמת.

פינוי שמנים משומשים – רק ע"י רז ביובית

שירותי פינוי שמן משומש ניתן לעסקים בכל התחומים ומוסדות. בהתאם לצורך נספק שירות מהיר למוסכים ומסעדות. אם אתם זקוקים למענה מהיר מהיום להיום – הגעתם למקום הנכון! פינוי שמנים משומשים מתבצע באופן יומיומי בטכניקה של שאיבה מבורות שומן ומפרידי שומנים. החברה מחזיקה בכל הרישיונות הדרושים לפינוי שמנים חוקי וידידותי לסביבה.

בוודאי! אנו מספקים שירותי פינוי שמן משומש לאיזור פינוי מורשה ומחזיקים ברישיון לכך. לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר שלנו.

לפני שאתם מתחילים לברר כמה עולה להזמין שירותי פינוי שמן משומש, היכנסו לאתר ובדקו אם אתם זקוקים לכך ומה המחיר היכנסו עכשיו.

בהחלט כן! חלק מהשירות שלנו הינו למגזר העסקי בתחום המזון ובתחום הרכב ישירות למתקן טיהור שפכים, לפרטים נוספים צרו קשר.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (20 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן