רז ביובית

שאיבת בור ביוב

✔️שאיבת בור ביוב – הגעה מהיום להיום!

✅ מומחים בשאיבות בורות ביוב

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשאיבת בור ביוב חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

שאיבת בור ביוב – מתי וכמה עולה?

שאיבת בור ביוב הוא מה שצריך לעשות מפעם לפעם על מנת שנוכל להבטיח כי בור הביוב, הנקודה אליה אנחנו מנקזים את מערכות הביוב השונות שמגיעות מבית פרטי, בניין שלם ולעיתים אפילו משכונה שלמה, הוא מה שאין בו שום סתימה שפוגעת במערכת האינסטלציה ממנה נהנים בני הבניין או בני השכונה.

תפקידם של בורות הביוב

כאשר אתם הולכים לשירותים או שוטפים ידיים, אנחנו מניחים שאתם בכלל לא שמים לכך לב, אבל האמת היא כי אם רק תסתכלו לרגע, תוכלו לראות כי מערכת הביוב של הבית שלכם, ממנה אתם נהנים בכל פעם מחדש, היא לא מערכת שאתם יכולים להתייחס אליה כדבר מובן מאליו.

 אנחנו מדברים כאן על קבוצה של צינורות המחוברים אלו אל אלו במטרה לנקז את מי הביוב בצורה נוחה אל עבר בורות ניקוז על מנת שכל אחד מאיתנו ילך לשירותים בלי לחשוב על מה שקורה למים אחרי שמורידים את הניאגרה.

אבל מה קורה כאשר יש תקלה? כאשר יש סתימה באחת הצינורות? כאשר בור הביוב סתום וצריך לנקז אותו? אז אנחנו עלולים לראות תקלה רחבת היקף בה יש לטפל באופן מיידי.

במה שונה שאיבת בור ביוב מטיפול בסתימה בבית?

כאשר אנחנו מדברים על ההבדלים בין שאיבת בור ביוב ובין טיפול בסתימה בבית אנחנו לא מדברים רק על הפער בין תקלה קטנה באופן יחסי ובין תקלה מורכבת יותר. אנחנו מדברים גם על הפער בין טיפול בסתימה שאנחנו יכולים להגיע אליה בקלות, לצורך העניין, כאשר יש סתימה בצינור מתחת לכיור במטבח ובין תקלה הממוקמת בנקודה עמוקה יותר, בתוך מערכת הביוב.

אנחנו מדברים, גם, על סדר גודל שונה לחלוטין של תקלה. כאשר מדובר על בור ביוב מדובר על מאגר גדול של מי ביוב אותו אנחנו חייבים לנקז לנקודה מסוימת כדי שנוכל לאפשר לכל בני השכונה או הבניין להמשיך וליהנות ממערכות האינסטלציה בלי שום בעיה.

איך מבצעים שאיבת בורות ביוב?

משום שאנחנו לא נבוא עם דליים ופשוט נעביר את מי הביוב הלאה באופן ידני ומשום שמדובר על תקלה שדורשת טכנולוגיה קצת יותר מורכבת כדי להביא לפתרונה, בדרך כלל מה שנעשה הוא לבצע שאיבת בור ביוב בעזרת ביובית.

ביובית או משאית ביובית, בשמה השני, זו משאית עליה יש מיכל גדול אליו מחובר צינור עם משאבה. הביובית מאפשרת לנו לנקז את בור הביוב בלחץ גבוה, מה שמאפשר לנו לנקז את בור הביוב בתוך זמן קצר, לנקות אותה, בעזרת מים נקיים אותם אנחנו שולחים מבטן הביובית אל המערכת ולהחזיר את בור הביוב אל מצבו הקודם.

משאית ביובית היא טכנולוגיה חדשה יחסית ואפקטיבית מאוד. מטבע הדברים מדובר על עבודה אותה צריך לבצע אינסטלטור המכיר את התחום. בייחוד כאשר אנחנו מדברים על בור ביוב, אנחנו מדברים על מערכת שמשפיעה על הרבה מאוד אנשים, כך שהתיקון צריך להיות עדין ואפקטיבי.

שאיבות בור ביוב
שאיבות בור ביוב

מה העלות והמחיר לשאיבת בור ביוב?

המחיר עבור ניקוז של בור ביוב, עבור שאיבת בור ביוב, הוא בדרך כלל משהו בין 500-900 ₪ לעיתים המחיר ישתנה והכל בהתאם למקרה. ההבדלים הם בין מקרים שונים בעלי דרגות חומרה משתנות. אין מה לעשות, כאשר מדובר על תקלה לה צריך להקדיש זמן רב יותר, בדרך כלל המשמעות תהיה עליה של המחיר. אבל, אל תשכחו כי קריאה לעזרה בזמן מהצד שלכם, יכולה להיות צעד חשוב ומשמעותי בהורדה של המחיר אותו תמצאו את עצמכם משלמים בסופו של דבר.

מתי חשוב להזמין שאיבת בור ביוב, מה הסימנים לכך?

הסימנים לכך שיש לבצע שאיבת בור ביוב אלו הסימנים הבאים:

כאשר אתם רואים הצפה של מי ביוב

כנראה מדובר על הסימן הנפוץ ביותר למקרה בו יש לבצע שאיבת בור ביוב אפקטיבית. הצפה של מי ביוב היא מה שיכול לפגוע ברווחת התושבים באופן מהותי, כך שלא מדובר על מה שאתם יכולים לוותר עליו או להתעלם ממנו.

כאשר יש תקלה אצל כמה שכנים ובכמה מערכות

הרבה פעמים כאשר מדובר על תקלה שממוקמת אצל כמה אנשים הסימן הוא שמדובר על תקלה מורכבת יותר אותה כדאי לפתור בעזרת שאיבת בור ביוב.

לשירות מקצועי לשירותי שאיבות הזמינו את רז ביובית

אם אתם מחפשים שירותי שאיבות ביוב במחירים משתלמים, יחס הוגן, מענה מקצועי וניסיון של חמש עשרה שנים, נשמח לומר שאת כל זה תמצאו אצל רז ביובית.

מה היה לנו עד עכשיו?

לרשותינו ביובית לשאיבת בור ביוב שיודעת לשאוב את כל תכולת הבור ולהפריד בין סוגי הפסולת השונים, כל זאת ועוד תוכלו לקרוא באתר.

בדיוק בשביל זה כתבנו עבורכם את המאמר אנו ממליצים לכם להיכנס ולבדוק בדיוק מתי תצטרכו להזמין את השירות המבוקש.

5/5 - (23 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן