רז ביובית

שאיבת ביוב בבת ים

אם יש משהו עליו אנחנו, בחברת 'רז ביובית' מקפידים ללא פשרות, זו בחירה של אינסטלטורים מומחים עבור שאיבת ביוב בבת ים ועבור מתן שירותים רבים בתחום הביוב מסביב לשעון. שירותי ביובית 24 שעות ביממה, ניסיון של עשרים שנה ושורה של ביוביות מומלצות לשאיבת ביוב, אלו רק חלק מהיתרונות שהופכים את חברתנו לחברה המתקדמת בתחומה בשוק. אז למה אתם מחכים? אנחנו כאן עבורכם.

✔️ שאיבות ביוב בבת ים במחיר אטרקטיבי!

✅ מומחים בשאיבת ביוב והצפות בבת ים.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשאיבות ביוב בבת ים:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

להזמין שאיבת ביוב בבת ים זה אף פעם לא נעים

בין כל הדברים שיכולים ליצור תחושות קשות של מועקה, אין ספק כי לתקלות במערכת הביוב יש מקום של כבוד ברשימה. סתימה בצנרת, היא אירוע לא נעים. ביום, יום, כל אחד מאיתנו רגיל להיעזר בצנרת בלי לחשוב על זה בכלל וזה לא נעים, לחשוב פתאום בכל פעם, כאשר רוצים ללכת לשירותים. אבל, אפשר לפתור את הבעיה בקלות. שאיבת ביוב בבת ים יכולה לתת את המענה האולטימטיבי, הפשוט והיעיל ביותר לבעיה. לא כל פעם נבחר דווקא להיעזר בכלי של שאיבת ביוב בבת ים. ביובית פתיחת סתימות היא כלי אפקטיבי אמנם, אבל היא מתאימה למקרים מסוימים. רוצים להבין מתי משאית שאיבת ביוב היא המענה האולטימטיבי? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

מה אילו שירותי ביובית ולמה הם נותנים מענה?

סתימה בביוב יכולה להתרחש בגלל כל מיני גורמים. אין כמעט מי שלא מכיר את הסיפון הממוקם מתחת לכיור המטבח, המתמלא לא פעם בפסולת או את המכסה של הביוב, הסמוך לאמבטיה, ממנו צריך להוציא שיערות מפעם לפעם.

אבל, אנחנו לא מדברים על מקרים פשוטים מהסוג הזה. אנחנו מדברים על סתימות גדולות בצנרת של הבניין או בבור הניקוז. כאלו שמפתחות בגלל שורשים בביוב או בגלל גורמים אחרים. אז, אנחנו צריכים לבחור להביא ביובית עבור שאיבת בורות ביוב ועבור שטיפת צנרת ביוב. רק שירותי ביוב הניתנים על ידי קבלן ביוב מורשה, יכולים לפתור בעיות מהסוג הזה.

כמובן, תמיד כדאי להזמין חברת ביובית כדי לקבל הערכה של המקרה. אם יש סתימה בבניין ממנה סובלים כלל הדיירים, אם יש אצלכם סתימה חוזרת שאתם לא מצליחים לתקן, אם בחדר המדרגות יש ריח לא נעים בגלל ביוב עולה, ככל הנראה, זה הזמן להזמין שאיבת ביוב בבת ים.

שאיבות ביוב בבת ים
שאיבת ביוב בבת ים

ביובית חירום בבת ים עומדת לרשותכם מסביב לשעון

אנחנו מבצעים שאיבת ביוב בבת ים תמיד, ביובית 24 שעות תמיד עומדת לרשותכם, פשוט מפני שאנחנו יודעים, כי אף פעם אין לדעת מה יהיה. אבל, חשוב לזכור, כי הרבה פעמים דווקא תחזוקה שוטפת של מערכת האינסטלציה, היא זו שתמנע את התקלות הבאות.

שאיבת ביוב בבת ים היא לא המלצה, אם בור הניקוז של הבניין סתום, אם הצנרת לא עובדת כנדרש, המשמעות היא ששאר הצינורות בהמשך, בשרשרת ארוכה אחורה, גם הם לא יעבדו כנדרש. לכן, אנחנו תמיד ממליצים להזמין שאיבת ביוב בבת ים, ברגע בו אתם מבינים שיש תקלה.

כאמור, הסימנים המוכרים ביותר הם ריח רע שנוצר בגלל ביוב עולה, אם יש סתימה חוזרת אצלכם ואצל דיירים אחרים בבניין, זה הזמן להזמין שאיבת ביוב בבת ים.

שאיבת ביוב בבת ים – בכל מקום ברחבי העיר

אנחנו מגיעים לעשות שאיבת ביוב בבת ים, בכל נקודה ברחבי העיר. שטיפת קוו ביוב, פתיחת סתימות ביוב, הן לא מענה שאפשר לתת רק לחלק מתושבי העיר. בין היתר, אנחנו מגיעים לשכונות הבאות:

  • רמת יוסף
  • בית ריבק
  • קריית באבוב
  • מחלף יוספטל
  • ובשאר השכונות

שאיבת ביוב בבת ים זה רק שם קוד, שירותי ביובית כוללים, המתייחסים לכל מה שיכול להוביל לתקלות נוספות במערכת, נכללים בסל השירותים אותו אנחנו מציעים לתושבי בת ים והסביבה.

ביובית לשאיבת ביוב בת ים
ביובית לשאיבת ביוב בת ים

אנחנו צריכים שתשתפו אותנו בפרטי המקרה ככל האפשר

כאמור, שאיבת ביוב בבת ים, זה אנחנו. אבל לכם יש תפקיד גם כן. אם אתם יודעים להצביע על האירועים שקדמו להופעת הסתימה, אם אתם יכולים להגיד, למשל, שבור הביוב ממוקם בנקודה אליה אי אפשר להגיע עם משאית ביובית פשוטה.

למשל, במקרה של שאיבת בור מרתף, אז תגידו לנו. אנחנו נשמח להביא ביובית נמוכה במידת הצורך וכל כלי מקצועי נוסף, אשר יעזור לנו לתת לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר שאפשר.

מחיר ביובית לשאיבת ביוב בבת ים

במקרה של שאיבת ביוב המחיר משתנה כל הזמן. מחיר שאיבת ביוב בבת ים הוא בדרך כלל משהו בין 580-2,500 שקלים. למה טווח המחירים גדול? כי השאלה היא תמיד, עד כמה מורכב המקרה. שאיבת ביוב בבת ים יכולה להסתכם בשאיבת הצפה בלבד ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו מבצעים גם צילום קווי ביוב, תיקון צנרת ביוב ועוד.

בדרך כלל, ההמלצה שלנו תהיה, לשלם מחיר נוסף כדי לקבל את התיקון המלא. גם אם המחיר נדמה גבוה, שירות מקיף ימנע תקלות נוספות וכסף נוסף שיצא מהכיס שלכם. בכל מקרה, תמיד טוב לשאול אותנו בטלפון ולקבל הצעת מחיר המותאמת למקרה הייחודי שלכם.

מחירון שאיבת ביוב בבת יםמחיר (לפני מע"מ)
שאיבת בור ניקוז בבת ים580-1400 ₪
שאיבת בור שומן בבת ים750-1750 ₪
שאיבת בור ספיגה בבת ים590-1700 ₪
שאיבת ביוב במרתף בבת ים870-1850 ₪

חשוב לבחור בקפידה חברת שאיבות ביוב בבת ים

כאמור, התפקיד של קבלן ביוב הוא למנוע את התקלה הבאה, לא להיות שותף ליצירה של תקלה נוספת. מערכת הביוב היא מערכת עדינה, מספיק צינור אחד שלא הותקן כנדרש, שימוש לא נכון בביובית וכבר, התוצאה תהיה, תקלה מתגלגלת.

שאיבת ביוב בבת ים היא מה שמציעים גם מי, שלצערנו, אין להם את הכישורים הדרושים לתת מענה מקיף דיו, כדי לפתור את הבעיה שלכם. אל תשכחו, קווי הביוב לא ממוקמים בנקודה נוחה, אליה כל אחד יכול לגשת בלי בעיה.

הצינורות נמצאים מאחורי הקיר, בעומק האדמה, היכן שלא תמיד אנחנו יכולים לבוא ולפתור את התקלה בכלים ידניים, בקלות. הרבה פעמים, שיקול דעת מוטעה, מוביל ממקרה תמים של שאיבת ביוב בבת ים, לשורה ארוכה של תקלות נוספות. אל תתפשרו על הטוב ביותר, מגיע לכם מערכת ביוב מצויינת, כזו שעובדת כנדרש.

שאיבות ביוב בבת ים
שאיבות ביוב בבת ים

שאיבת הצפות, שאיבת ביוב ושירותים נוספים בבת ים

משאית ביובית, היא משאית, עם מיכל מיוחד המותקן על גב המשאית, צינור ארוך ובסופו משאבה. המערכת המורכבת הזו, מאפשר לנו לערוך שאיבת ביוב בבת ים בלי בעיה. אבל, היתרון של המכשיר הטכנולוגי המתקדם, הוא שאפשר לעשות בעזרתו פעולות נוספות.

בשנים האחרונות, קרה לא פעם שמי גשמים הציפו את בת ים. במקרים אחרים, הסתימה בצינור, מביאה גם לעליה של מי ביוב, כאלו שיכולים לעשות לא רק ריח רע, אלא גם נזק. שאיבת מים היא עוד שירות שניתן לכם, במסגרת השירותים של חברת ביובית. כך, אפשר לסלק את המים הסוררים, במהירות ובקלות.

שאיבת ביוב בבת ים – הזמינו את חברת רז ביובית

שאיבת ביוב בבת ים עושים רק עם רז ביובית. הראשונים לתת שירות בכל שעה. אנחנו שומרים לכם את הזכות לקבל שירותי אינסטלציה 24 שעות ביממה, לבחור באינסטלטורים לביוב מקצועיים, להם ניסיון של עשרים שנה בתחום וליהנות מתהליך של שאיבת ביוב בבת ים, הנעשה על הצד הטוב ביותר. שאלות נוספות? בשביל להזמין שאיבת ביוב בבת ים ועוד, פשוט צרו איתנו קשר.

מה היה לנו עד עכשיו?

ישנם מקרים שונים שתצטרכו שירות של שאיבת ביוב: הצפות חוזרות, בעיות צנרת, סתימת ביוב, ניקוז לא תקין ועוד. 

בהחלט! אנו זמינים עבורכם 24/6 לכל מקרה חירום המצריך שאיבת ביוב מביתכם או מבית העסק. צרו קשר ונשמח לסייע.

5/5 - (14 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן