רז ביובית

שאיבת בור ספיגה

✔️שאיבת בור ספיגה – הגעה מהיום להיום!

✅ מומחים בשאיבות בורות ביוב

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לשאיבת בור ספיגה חייגו:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

שאיבת בור ספיגה מחיר מנצח – הגעה מהירה עד היום!

עבודות שאיבת בור ספיגה מתבצעות מעכשיו לעכשיו. אם דרוש לכם צוות מקצועי שיכול להגיע אליכם בתוך שעה – חייגו רז ביובית ותיהנו ממחירים אטרקטיביים, רמה גבוהה של מקצועיות ושירות אדיב. הצוות המובחר שלנו מתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה והשאיבה. אנחנו מבצעים בכל יום מספר שאיבות בור ספיגה בעבור לקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים. 

אם יש לכם שאלה בנושא שאיבת בור ספיגה – אנחנו נסביר כאן מתי כדאי להזמין שאיבת בור ספיגה ומה כולל השירות. יש לכם שאלה שלא מצאתם עליה תשובה? מעוניינים להזמין כבר עכשיו שאיבת בור ספיגה? חייגו אלינו ותקבלו מענה מקצועי, אדיב וסבלני.

מה זה בור ספיגה ומתי צריך לשאוב אותו?

בור ספיגה אנו כורים באדמה של בית או אדמה שנמצאת בשטח של מפעל מתוך מטרה לקלוט שפכים. הבור אוגר בתוכו את השפכים ומונע כך את עלייתם על פני השטח. קיימות בישראל כיום שכונות מגורים בהן אין עדיין תשתית ביוב כך שבור הספיגה משמש לקליטת השפכים הביתיים. 

בורות ספיגה תעשייתיים משמשים לקליטת פסולת תעשייתית נוזלית. מתקינים את הבורות התעשייתיים לפי צורך ובכפוף לקבלת אישור של המשרד להגנת הסביבה.   

שאיבת בור ספיגה נדרשת כאשר הבור כבר כמעט מלא. על בעלי הבור לעקוב באופן יומיומי אחר כמות השפכים ולתאם שאיבת בור ספיגה בהתאם. שאיבות בור ספיגה מתבצעות בעזרת שירותי ביובית. ריקון בורות ספיגה עם ביובית הוא הליך פשוט ומהיר. 

כל מה שצריך לעשות זה לחבר את הציבור של הביובית אל הבור ולהתחיל בשאיבה. ביובית לבורות ספיגה כוללת 2 מכלים גדולים: מכל עם מים לשטיפה ומכל שמיועד לקליטת השפכים שנשאבו. התדירות המומלצת לשאיבת בור ספיגה היא אחת לחודש.

מדוע צריך לקבל אישור בשביל להקים בור ספיגה?

רגע לפני שאתם ממהרים להקים בור ספיגה ולתאם שאיבת בור ספיגה חשוב להדגיש שבורות הספיגה מזיקים לסביבה. בעבר השימוש בבורות היה נפוץ, אך כיום אנחנו כבר מודעים לחלחול של חומרים מזהמים מהבורות אל מעמקי האדמה ומי התהום. 

גם כאשר מקפידים לבצע שאיבת בור ספיגה לעתים קרובות, גורמים מזהמים וכימיקלים מסוכנים נספגים בקרקע ומזיקים לסביבה. על כן, כיום במדינת ישראל הקמת בור ספיגה מחייבת קבלת אישור מיוחד. האישור יינתן בעיקר באזורים בהם לא קיימת תשתית ביוב תקינה. נדירים המקרים בהם ניתנים אישורים להקמת בורות ספיגה לשימוש תעשייתי.

איך מקימים בור ספיגה?

לאחר קבלת אישור להפעלת בור ספיגה יש לבחור את המיקום הנכון ולהתחיל בהקמה. בין אם מדובר בבור ספיגה פרטי ובין אם מדובר בבור שמיועד לשימוש תעשייתי – כדאי להיעזר באיש מקצוע שמתמחה בתחום. המורכבות של ההליך דורשת מעורבות של חברה מקצועית גם בהקמה וגם בתחזוקה שוטפת. 

חשוב לזכור שקיימת סכנה לזיהום סביבתי כך שעלינו לבחור נכון את המיקום ולהקפיד לתחזק אותו בהתאם לתקנות. האפשרות לבצע בעתיד שאיבת בור ספיגה בקלות מותנית בהקמה מקצועית.

הקמת בורות ספיגה לאגירת מי גשמים

בורות ספיגת מי גשמים אינם מהווים גורם מזהם כך שניתנים אישורים להקמתם באזורים בהם קיימת סכנת הצפה בעקבות גשמים. קידוח בורות ספיגה למי גשם מתבצע בעומק של עד 2 מטרים ובקוטר של מטר אחד. הקמת בורות ספיגת מי גשם נפוצה בגינות פרטיות ובחניונים בהם קיימת בעיית הצפה. שאיבת בור ספיגה מלא במי גשם מתבצעת בעזרת ביובית. יש להקפיד להזמין את השאיבה מיד כאשר הבור מלא.

איך מבצעים נכון שאיבת בור ספיגה?

שאיבת בורות ספיגה דורשת מעורבות של צוות מקצועי. טכניקת השאיבה הכרחית להמשך שימוש תקין ובטיחותי בבור. הצוות שלנו מגיע אל כל שאיבת בור ספיגה עם הציוד הדרוש. לרשותנו ביובית לבורות ספיגה כך שהעבודה מתבצעת על ידי צוות מיומן במחירים אטרקטיביים. 

תכולת הבור כולה נשאבת בתוך זמן קצר כאשר בתום השאיבה נבצע גם שטיפה. השימוש בביובית הופך כל שאיבה של בורות ספיגה לפעולה פשוטה ומהירה. חייגו עכשיו להזמנת שאיבת בור ספיגה במחירים זולים כולל שטיפה ופינוי שפכים לאתרים מורשים.

מי רשאי לבצע שאיבות בור ספיגה של שפכים?

שאיבת ביוב מתאפשרת רק על ידי חברת אינסטלציה מקצועית שמחזיקה אישור שפכים. החוק קובע תקנות פינוי שפכים ברורות כך שניתן לפנות את השפכים רק אל אתרים ייעודיים לטיפול בשפכים. הקפידו לבחור בחברות אינסטלציה מקצועיות, אמינות ואחראיות שמקפידות על פינוי שפכים בהתאם לחוק. לא כל קבלן ביוב שיש לו ביובית רשאי לבצע שאיבת בור ספיגה. בקשו מהקבלן להציג בפניכם את האישורים הדרושים לפינוי חוקי של שפכים.

זקוקים לשאיבת בור ספיגה? התקשרו אלינו ותיהנו משירות מקצועי, מהיר, אדיב ויעיל במחירים אטרקטיביים. חברת רז ביובית מחזיקה בציוד חדיש עם דגש על שירותי ביובית, שאיבת בורות ביוב, שאיבת בור שומן ועוד.

כמה עולה שאיבת בור ספיגה?

מחירים של שאיבת בור ספיגה נקבעים בהתאם למורכבות העבודה, גודל הבור והמיקום שלו. מחירים של שאיבת בור ספיגה ביתי קטן יהיו לרוב זולים יותר בהשוואה אל מחיר של שאיבת בור ספיגה תעשייתי. אצלנו בחברת רז ביובית המחירים אטרקטיביים כאשר לקוחות קבועים נהנים משירות מסור ומקצועי במחירים זולים. 

הכמות של השפכים בבור משמעותית למחיר וכך גם ההרכב של המים. כחברה בעלת אישור שפכים אנו מעבירים את השפכים אל אתרים ייעודיים. לכל שאיבת בור ספיגה מחיר משתנה, צרו קשר ונסביר אודות השירות, המחירים ושיטות השאיבה.

בורות ספיגה קשים לגישה

אחת הסיבות למחירים גבוהים יותר היא שאיבת בור ספיגה שנמצא במיקום בעייתי. צוותים שמגיעים לבצע שאיבות בור ספיגה נתקלים לעתים בבעיות גישה שלא מאפשרות מיקום של הביובית בקרבת הבור. על מנת לחסוך לעצמכם עלויות גבוהות בעתיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע ולבחור נכון את המיקום של בור הספיגה. 

שימו לב למיקום של הבור ביחס לקירות או כל אלמנט אחר שעתיד למנוע גישה של ביובית למקום. תכנון לא נכון של הבור עלול להביא גם למצבים של הצפות תכופות וקריסה.

שאיבת בור ספיגה במיקום בעייתי

ניסיון רב, ציוד מקצועי ומיטב אנשי המקצוע בתחום מאפשרים לנו למצוא פתרונות לשאיבת כל סוגי בורות הספיגה. בין אם מדובר בבור גדול של מי גשמים ובין אם זהו בור שומן או בור ספיגה ביוב גדול הממוקם בחצר או בגינה, אנחנו נמצא בעבורכם את הדרך לשאוב את הבור ואף נציע שירות קבוע במחירים אטרקטיביים. 

אל תרימו ידיים לפני שאתם מקבלים חוות דעת נוספת שלנו. שאיבת בור ספיגה היא עסק למקצוענים, אל תתפשרו על פחות מקבלן ביוב מורשה בעל אישור שפכים.

בור הספיגה שלי מאוד מלוכלך – מה אפשר לעשות?

שירות מלא של ריקון בורות ספיגה בין אם זה בחצר או בגינה כולל גם שאיבה של תכולת הבור וגם שטיפה. בכדי למנוע ריחות לא נעימים עליכם להקפיד על שאיבת בור ספיגה מלאה (שאיבה של כל תכולת הבור נוזלים ומוצקים). כאשר הבור ריק לחלוטין יש לבצע שטיפה יסודית עם זרם מים חזק. 

לא יודעים איך מנקים בור ספיגה? אנחנו נבצע בעבורכם שאיבה משולבת ניקוי. אותה ביובית שמבצעת שאיבות בור ספיגה מסוגלת גם לשטוף אותם בלחץ מים אדיר. ביובית נושאת שני מכלים כך שאחד המכלים משמש לאגירת השפכים בעוד השני מכיל מים לשטיפה.

מדוע חשוב לטפל מיד בבור ספיגה מלא?

פרט למניעת הצפה של השטח עם תכולת הבור, יש להקפיד על שאיבת בור ספיגה לצמצום הנזק הסביבתי. בור ספיגה בחצר או בגינה שאינו מטופל כראוי מהווה מפגע תברואתי וסכנה לציבור. מיד כאשר הבור מתמלא כדאי להתקשר אלינו ולתאם שאיבת בור ספיגה בהקדם האפשרי. שירותי ביובית ניתנים דרכנו סביב השעון כך שבמקרים דחופים נגיע אליכם מעכשיו לעכשיו. אל תהססו להתקשר ולהתייעץ בכל שעה בהתאם לצורך.

אלו בורות ספיגה אנחנו שואבים?

  1. בור ספיגה ביוב (שפכים)
  2. בור אגירת מי גשם
  3. בורות ספיגה תעשיתיים
  4. בורות שומן
  5. בור ספיגה בחצר
  6. בור ספיגה בגינה
  7. בור ספיגה למי גשמים
  8. בור ספיגה מפלסטיק
 

צוות מקצועי, מנוסה ומוסמך מבצע את כל סוגי עבודות השאיבה והאינסטלציה. אנו מבצעים בכל יום באזור מספר שאיבות בור ספיגה. ניתן לתאם את השירות לשעות שנוחות לכם. העבודה מתבצעת בצורה מהירה ונקייה. השירות ניתן במחירים נוחים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. אנחנו עובדים על פי התקנות המחמיאות של המשרד לאיכות הסביבה כך שאתם יכולים להיות בטוחים בטיב השירות.

למה כדאי לכם להתקשר דווקא אלינו?

שאיבת בור ספיגה שאינה מתבצעת כראוי עלולה לגרום לנזק סביבתי משמעותי. אגירת השפכים בתוך הבור גורמת לחלחול של הנוזלים את תוך הקרקע. הכימיקלים יחד עם הפסולת שבשפכים מזהמים את הקרקע ואת מי התהום. בכדי לצמצם את הנזק הסביבתי ולהבטיח שימוש ממושך בבור עליכם להקפיד לרוקן את הבור. 

ריקון של בורות ספיגה מתבצע היום בעזרת משאיות ביובית שמפנות את הנוזלים ואת הפסולת שבתוך הבור לאתרים מורשים. אנחנו מבצעים עבודות שאיבת בור ספיגה עם ביובית חדישה שמסוגלת לשאוב במהירות כמות גדולה של נוזל. אותה ביובית גם שוטפת את הבור עם מים נקיים בתום השאיבה.

שאיבת בורות ספיגה עם משאבות ידניות

בעבר כאשר לא היו בנמצא ביוביות, שאיבת בור ספיגה אכן דרשה שימוש במשאבות. כיום כאשר שירותי ביובית ניתנים במחירים אטרקטיביים – אין כל סיבה להמשיך להשתמש במשאבות ידניות. ביובית לבורות ספיגה מצליחה לשאוב כמות גדולה של נוזלים ומוצקים בתוך מספר דקות. כל עוד קיימת אפשרות גישה אל הבור עם ביובית אין סיבה להשתמש במשאבות. אם קבלתם הצעה לשאיבת בור ספיגה עם משאבה ידנית חייגו אלינו ותקבלו מחיר אטרקטיבי בעבור שאיבת בור ספיגה יעילה יותר עם ביובית.

באיזו תדירות צריך לבצע את השאיבות?

מחזיקי בורות ספיגה מחויבים בתחזוקה קפדנית. המשרד להגנת הסביבה מגביל את מספר בורות הספיגה ופועל לצמצום מספרם. במקומות בהם קיימת אפשרות להתחבר למערכת ביוב מרכזית לא יינתן אישור להקמת בור ספיגה. 

שאיבת בור ספיגה הכרחית לצמצום הנזק הסביבתי (הפחתת הזיהום של הקרקע) ולמניעת מצב בו הבור עולה על גדותיו. תדירות של שאיבת בור ספיגה נקבעת בהתאם לגודל של הבור ולכמות הנוזלים שמוזרמים. בורות ספיגה שאינם נשאבים באופן קבוע הופכים למפגע תברואתי. שאיבת בור ספיגה מתבצעת ברוב הבורות אחת לחודש.

טיפול ופינוי בורות ספיגה - רק עם רז ביובית!

שאיבת בור ספיגה מתחילה בבחינת התנאים בשטח וקבלת מידע אודות תכולת הבור. כעת כאשר כל הנתונים נמצאים בידנו נמקם נכון את רכב הביובית בסמוך לבור ונתחיל בעבודה. שאיבות בור ספיגה מתבצעות על ידי רכבי ביובית שמצוידים במשאבות יניקה חזקות. 

המשאבות שואבות את הנוזלים יחד עם הפסולת אל תוך מיכל אגירה גדול. המיכל בו נאגרת תכולת הבור נמצא על הביובית ומפונה בתום השאיבה אל אתר טיהור שפכים או אתר הטמנה. בנוסף לשאיבה נבצע גם שטיפה יסודית להסרת הלכלוך שמצטבר בבור.

חברת רז ביובית גאה להציע לכם שירות מקצועי, מסור, אמין ומהיר במחירים שווים לכל כיס. יש לנו צוות מנצח שיודע לפתור כל תקלה ולטפל נכון בכל סוגי בורות הספיגה. הציוד מתקדם והשירות ניתן 24 שעות ביממה. חייגו אלינו ותיהנו משירות שאיבת בור ספיגה ברמה אחת מעל כולם.

בהחלט, חלק מהשירות שלנו הוא לבצע שאיבת בורות ספיגה במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר, היכנסו למאמר וקראו קודם האם אתם צריכים בכלל.

עלות ניקוי בורות ספיגה נקבעת על פי הפרמטרים השונים שפירטנו במאמר, היכנסו וקראו בעצמכם.

לרשותינו ביובית לשאיבת בור ספיגה שיודעת לשאוב את כל תכולת הבור ולהעבירו לאתרים פסולת מורשים

ברור! אין זאת שאלה בכלל!  אנו מחזיקים באישורים הנדרשים לפינוי שפכים לאתרים מורשים וחוקיים בלבד!

בדיוק בשביל זה כתבנו עבורכם את המאמר אנו ממליצים לכם להיכנס ולבדוק בדיוק מתי תצטרכו להזמין את השירות המבוקש.

בהחלט כן! אנו זמינים עבור כל לקוח באשר הוא ושמחים לתת שירות מקצועי ואדיב במחירים הוגנים

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (25 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן