רז ביובית

פתיחת סתימות קשות

✔️ שירותי פתיחת סתימות קשות!

✅ פתיחת סתימות בעזרת ביובית

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להזמנת פתיחת סתימות קשות:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

פתיחת סתימות קשות – מענה מהיר ומקצועי עם ביובית במחירים טובים

צנרת הביוב היא אחד הסממנים העיקריים של אורח החיים המודרני. בזכות הצנרת שמרחיקה את השפכים מאזורי המגורים אנחנו נהנים מאיכות חיים ומרחיקים מאזורי המחייה ריחות רעים, גורמי תחלואה ולכלוך.

אם אתם מבחינים בזרימה איטית או ניקוז איטי – כדאי לפנות אל חברת אינסטלציה ולתאם גם פתיחת סתימות קשות  וגם שטיפת צנרת. ריח רע שעולה מהצנרת מעיד גם כן על זרימה לא תקינה. פתיחת סתימות קשות היא מקצוע לכל דבר ויש לפנות אל חברת אינסטלציה מובילה שיש לה משאית ביובית. חברת רז ביובית היא הכתובת לטיפול יעיל, מהיר ונכון בכל סתימה.

איך נוצרת סתימה בצנרת?

כל גורם שמגביל את זרימת השפכים בצנרת דורש טיפול. חסימה קלה בצנרת שאינה מטופלת עתידה להתפתח לסתימה שמביאה להצפה. כמעט בכל רגע נתון מוזרמים שפכים אל תוך הצנרת של הבניין. השפכים כוללים נוזלים יחד עם שמנים, חומרים אורגניים ולכלוך כמו נייר טואלט ומגבונים. כל עוד מקפידים להזרים אל הצנרת רק חומרים אורגניים לא ייווצרו סתימות.

הבעייתיות מתחילה כאשר לכלוך שאינו מתמוסס במים נדבק אל דופן הצינור, מצטבר ומעט את זרימת המים. כך למשל, פתיחת סתימות קשות נדרשת בעקבות הצטברות של מגבונים, מוצרי היגיינה, חיתולים חד פעמיים, שורשים ואבנים.

פתיחת סתימות קשות בגלל מגבונים

השלכת מגבונים אל האסלה גורמת לסתימה בצנרת. אם אחד הדיירים בבניין ישליך באופן קבוע מגבונים אל האסלה אתם תמצאו את עצמכם עם ביוב שמציף את החצר אחת למספר חודשים. כל עוד השכן הסורר לא ישנה את הרגליו או יעבור דירה הבעיה לא תיפתר. המגבונים מצטברים בצנרת באופן הדרגתי עד לשלב בו נוצרת סתימה מלאה שאינה מאפשרת עוד כל זרימה.

עד שלא נפתח את הסתימה הקשה עם ביובית מי הביוב יציפו את החצר. פתיחת סתימה בצנרת הבניין שנגרמה ממגבונים דורשת ביובית. ישנם לא מעט מקרים בהם נדרשת ביובית לטובת פתיחת סתימות קשות חודש אחר חודש רק בגלל מגבונים.

איך מטפלים בסתימה שנגרמה מהשלכת מוצרי היגיינה?

שחרור סתימה מתחיל באבחון של הגורם לסתימה ומיקומה. בעזרת ציוד צילום קווי ביוב וצוות מומחה נצליח לאתר במהרה את הסתימה ונדע לומר לכם מה בדיוק גורם לה. במידה ומדובר בסתימה שממוקמת בצנרת הביתית שלכם – האחריות לטפל בה חלה עליכם. אם הסתימה נמצאת בחלק של הצנרת ששייך לכל דיירי הבניין – האחריות לתיקון היא של ועד הבית.

פתיחת סתימות קשות בצנרת הביתית מתבצעת בעזרת חוטר וציוד רובוטי. במקרים מורכבים נשתמש במשאבות לפתיחת סתימות ביתיות. אם מדובר בסתימה בצנרת של הבניין נמליץ על פתיחת סתימות קשות עם ביובית. במקרים דחופים הזמינו שירותי ביובית 24/7 בהגעה תוך 20 דקות.

פתיחת סתימות קשות שנגרמו משורשים

שחרור סתימות ביוב שנוצרו בעקבות חדירת שורשים אל הצנרת דורש עצמה של ביובית. ציוד פתיחת סתימות רגיל אינו מתאים למשימה. המטרה היא הסרת מלאה של כל השורשים מהצנרת תוך מניעת חזרתם. בעבור חברת רז ביובית פתיחת סתימות קשות היא דבר שבשגרה.

החברה מחזיקה באופן קבוע ביובית ועובדת בכמה שיטות לחיתוך והשמדת השורשים. בהתאם לצורך נעשה שימוש בחומרים שמשמידים את השורשים, במצלמות וברובוטים שחותכים את השורשים מבלי לפגוע בצנרת. פתיחת סתימות קשות משיגה תוצאות טובות יותר עם ציוד חדיש ובעיקר בעבודה נכונה עם ביובית.

איך מטפלים בסתימה שנוצרה מבטון ואבנים?

פתיחת סתימות קשות שנגרמו מהצטברות של בטון ואבנים בצנרת נפוצה בעיקר באתרי בנייה ולאחר ביצוע עבודת שיפוץ נרחבת. שירותי ביובית נדרשים לטובת שטיפת הצנרת בלחץ מים אדיר. העוצמה של משאבת הביובית כה רבה עד כי היא מסוגלת לשטוף מהצנרת גם אבנים ובטון.

פתיחת סתימות קשות עם ביובית מבטיחה לכם צנרת נקייה שחוזרת להיות כמעט כמו חדשה. בהתאם לצורך הצוות ימליץ על צילום קווי ביוב לטובת איתור סתימות נוספות, נזילות או נזקים בצנרת.

איך נגרמות סתימות שורשים?

ברוב המקרים בהם ישנה בעיה של סתימות חוזרות הגורם לכך הוא חדירת שורשים אל הצנרת. פתיחת סתימות קשות עם אמצעים מתקדים היא הדרך היחידה בה אפשר לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

פתיחת סתימות שורשים בביוב דורשת טיפול שונה מזה של פתיחת סתימה באסלה או פתיחת סתימה בכיור הבית. קבלן ביוב מקצועי יודע היטב כיצד נגרמת סתימת שורשים ומה עליו לעשות בכדי למנוע את חזרתה. פתיחת סתימות קשות של שורשים תכלול גם שטיפת צנרת עם ביובית וגם חיתוך שורשים מדויק.

החומר האורגני שנמצא בשפכי הביוב וזורם בצנרת מהווה גורם משיכה בעבור הצמחים. אותם חומרים אורגניים שאנחנו משליכים לביוב נחשבים למצע עתיר דשן בעבור הצמחים ואין בכוונתם לוותר עליו. אם שורשי הצמחייה שבחצר מזהים את הצנרת שלכם כמקור מזון אופציונלי – הם יעשו כל מאמץ להשגתו.

השורשים מתלפפים סביב הצנרת ומפעילים עליה לחץ עד לרגע בו נוצר סדק דק דרכו הם חודרים פנימה ויוצרים סתימה. אותו שורש דק שחדר אל הצנרת גדל במהרה בזכות החומר האורגני המזין שבשפכים וגורם לסתימה מורכבת לפתיחה.

איך מזהים חדירת שורשים אל הצנרת?

ברוב המקרים תצליחו לזהות שיש לכם בעיה רק כאשר ביוב עולה בחצר והצנרת חסומה במלואה. סתימות שורשים נוצרות בעומק הצנרת כך שבמקרים רבים לא ניתן יהיה לשים לב לסימנים מוקדמים.

ניתן בכל זאת למנוע את הצפת הביוב עם שטיפת קווי ביוב יזומה במקרים בהם ידוע על צמחייה שממוקמת בקרבת הצנרת וגורמת אחת למספר חודשים לסתימה חמורה. פתיחת סתימות קשות מתבצעת עם אותן ביוביות שמיועדות לשטיפת צנרת יזומה.

איך אפשר למנוע פתיחת סתימות קשות בגלל שורשים?

פתיחת סתימות קשות עם ביובית אינה כרוכה במאמץ רב מצדכם. למרות זאת, כדאי לנקוט בצעדי מנע ולא לאפשר עוד חדירת שורשים אל הצנרת. חשוב שתדעו שרוב הסתימות שנגרמות משורשים מתחילות בנזילה מזערית בצנרת.

כמה טיפות של מי שפכים שנספגות בקרקע מגלות לשורשי העצים מקור הזנה עשיר וגורמות להסתערות של שורשים על הצנרת שלכם. התהליך אורך מספר חודשים ואתם תבחינו בו רק בשלב מאוחר בו החסימה כבר מלאה וצריך ביובית לפתיחת סתימות קשות. אם תדעו איך למנוע סתימות ביוב תצליחו לחסוך לעצמכם אלפי שקלים בכל שנה.

מה צריך לעשות בשביל למנוע סתימות בצנרת?

הזמנת ביובית לטובת פתיחת סתימות קשות עתידה למנוע מצב של סתימות חוזרות. פתיחת סתימה בלחץ מים שוטפת מהצנרת את כל הלכלוך ומותירה אותה נקייה לחלוטין. פתיחת ביוב סתום עם ביובית פותרת בעיה של סתימת מגבונים, מוצרי היגיינה ואבנים.

אם תשנו את ההרגלים שלכם ותימנעו מהשלכת חומרים לא אורגניים אל הצנרת – תיהנו מחודשים רבים של שימוש תקין ונטול בעיות צנרת. בכל פעם בה אתם מזמינים צוות מומחים לטובת פתיחת סתימות קשות תבקשו לדעת מה בדיוק גרם לסתימה ולקבל הנחיות למניעת חזרתה.

מדוע חשוב לדעת מה גרם לסתימה?

פתיחת סתימה בביוב עם ביובית פותרת את הבעיה אך כל עוד לא נדע מה בדיוק גרם לסתימה, לא נוכל למנוע את חזרתה. החדרת ציוד צילום אל מערכת ביוב מאפשרת צפייה במתרחש בה לאיתור מדויק של הגורם לסתימה. כך למשל, נצליח לזהות האם קיימת אצלכם בעיה של מגבונים שמושלכים אל האסלה או חדירת שורשים.

שירותי ביוב מתקדמים שכוללים ציוד צילום מגלים לכם מה גרם לבעיה ומאפשרים לכם לבצע את השינויים הדרושים באורח החיים ובסביבת המגורים. אל תהפכו פתיחת סתימות קשות להרגל, תעשו מה שצריך בשביל למנוע את הסתימה הבאה.

פתיחת סתימות קשות במערכת ביוב גדולה ובמערכת קטנה

סתימות ביוב עלולות לגרום נזק חמור גם למערכות ביוב גדולות וגם למערכות ביוב קטנות. ההבדל בין פתיחת סתימות קשות במערכות יבוא לידי ביטוי במשך הזמן הדרוש עד להיווצרות של חסימה מלאה בצנרת. במקרים של צנרת קטנה עם צינורות דקים הנזק (ביוב עולה) מופיע הרבה יותר מהר מאשר במערכות ביוב גדולות עם צינורות עבים.

חשוב להדגיש שגם במערכות ביוב עם צינורות עבים מתפתחות סתימות עם דגש על סתימות מורכבות. פתיחת סתימות קשות בעזרת ביובית מתאימה גם למערכות ביוב קטנות וגם למערכות גדולות.

פתיחת סתימות קשות בעזרת ביובית – מה עושים?

פתיחת סתימות מורכבות מתבצעת בעזרת ביובית. אם ביוב עולה אצלכם בחצר הזמינו שירותי ביובית 24 שעות וסלקו את המפגע התברואתי מהחצר שלכם מיד. מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני עם ביובית אינו יקר כך שאין לכם כל סיבה להתלבט.

עם ביובית פתיחת סתימה אתם מקבלים במחיר אחד גם טיפול בסתימה וגם שטיפה יסודית של הצנרת. אם אנכם בטוחים מה גרם לסתימה כדאי להוסיף גם צילום קווי ביוב. פתיחת סתימות קשות ללא אבחון של הגורם לבעיה מהווה פתרון זמני בלבד.

מה הביובית תעשה אצלכם בחצר?

ביובית פתיחת סתימות ביוב מגיעה עם 2 מכלים : מכל מים לשטיפה ומכל בו נאגרים הנוזלים שהיא שואבת. משאבה רבת עצמה מסוגלת לשאוב מים וגם להזרים אותם בלחץ אדיר. פתיחת סתימות קשות מתבצעת לרוב בעזרת לחץ המים. הצוות מחבר את הביובית אל פתח הביוב ומזרים מים בלחץ גבוה.

זרם המים משחרר סתימות ביוב מכל הסוגים ובו זמנית גם שוטף את הצנרת. פתיחת סתימות בלחץ מים מתאימה לבתים פרטיים, בנייני מגורים, בתי עסק ומוסדות. בהתאם לצורך אפשר לתאם פתיחת סתימות קשות עם ביובית נמוכה.

מה עושים עם הביוב שמציף את החצר?

שירות פתיחת סתימה בביוב מחיר כולל מספק גם טיפול בצנרת וגם שאיבה של המים. אותה ביובית שפותחת את הסתימה ושוטפת את הצנרת מסוגלת גם לשאוב את מי הביוב ולפנות אותם אל אתרי טיפול בשפכים. כל נוכחות של מי שפכים מחוץ לצנרת מהווה מפגע תברואתי מסוכן ויש לטפל בו מיד. כדאי להשלים כל עבודת פתיחת סתימות קשות עם שטיפה של המתחם לטובת ניקוי יסודי.

מחירון פתיחת סתימות קשות

עלות פתיחת סתימות נקבעת על פי המורכבות של העבודה, הציוד הדרוש והמועד בו תתבצע העבודה. הזמנת פתיחת סתימות קשות מעכשיו לעכשיו (מענה חירום למקרים דחופים) כרוכה בתשלום נוסף.

הגעה של הצוות אליכם עם משאית ביובית באמצע הלילה תהיה גם כן יקרה יותר מהזמנת שירות פתיחת סתימות קשות לשעות הצהריים בשבוע הבא. מחירים אטרקטיביים במיוחד ניתנים ללקוחות קבועים.

מיד כאשר תתקשרו לברר כמה עולה פתיחת סתימה או להזמין פתיחת סתימה במרזב עם דגש על פתיחת סתימות קשות, תבחינו בהבדל בין השירות של חברת רז ביובית לבין חברות אינסטלציה אחרות.

המוניטין של החברה מתבסס על שנים רבות של מסירות, הגעה מהירה, מחירים אטרקטיביים, שירות אדיב ועבודה עם הציוד הטכנולוגי החדיש ביותר. יש לחברה אישור שפכים, ציוד צילום קווי ביוב, רובוטים, צוות מומחה פתיחת סתימות קשות ואת כל הידע הדרוש בשביל לפתור כל תקלת ביוב. צרו קשר ותגלו אנשי מקצוע מהטובים בארץ.

כמובן! אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות קשות במיוחד בין אם זה בבית או בעסק שלכם. נשמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה, לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר שלנו.

עלות העבודה נקבעת ע"פ כמה גורמים. לדוג', עלות הזמנת שירות פתיחת סתימות בשעות הלילה תהיה גבוהה יותר מאשר בשעות היום. לפרטים נוספים היכנסו לאתר ובדקו אם אתם זקוקים לכך ומה המחיר.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (22 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן