רז ביובית

פתיחת סתימות בלחץ מים

✔️ פתיחת סתימות בלחץ מים אחת ולתמיד!

✅ מומחים בכל סוגי הסתימות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לפתיחת סתימות בלחץ מים:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

פתיחת סתימות בלחץ מים – הפתרון הנכון לסתימות ביוב חוזרות

סתימה היא מצב בו גורם כלשהו משבש את הזרימה התקינה בצנרת. הגורמים לסתימות עשויים להיות מגוונים כאשר ללא טיפול סתימה קלה עלולה להתפתח לחסימה מלאה של הזרימה בצינור. פתיחת סתימות בלחץ מים מהווה פתרון מהיר ויעיל לכל סוגי הסתימות.

ביובית שמזרימה מים בזרם עצמתי אל תוך הצנרת או אל תוך המרזב משחררת בתוך דקות סתימות קלות ומורכבות. היתרון הגדול של פתיחת סתימה בלחץ מים עם ביובית הוא הניקוי של הצנרת. שטיפת תשתיות עם ביוביות מבטיחה צנרת נקייה כמעט כמו חדשה. לחץ מים הוא האמצעי הטוב ביותר לפתיחת סתימות מכל הסוגים – חייגו עכשיו להזמנות וקבלת פרטים נוספים.

מדוע חשוב לפתוח סתימות ביוב במהרה?

סתימה בביוב שאינה מטופלת כראוי במהרה עלולה להתפתח לחסימה מלאה של הצינור. כאשר קיים לכלוך בדפנות הצינור לכלוך נוסף נאגר סביבו במהרה עד להיווצרות של סתימה מלאה. ביוב סתום מהווה מפגע תברואתי שמפיץ ריח רע ומונע סילוק מהיר של השפכים המזוהמים מסביבת המגורים שלכם.

אם תטפלו בבעיה היום מחר אתם עלולים כבר להתעורר אל חצר מוצפת בביוב. פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביובית חוסכת לכם מראות לא נעימים, צחנה והפצת חיידקי ביוב מסוכנים בסביבת המגורים שלכם.

איך הכי כדאי לפתוח סתימות ביוב?

פתיחת סתימות בלחץ מים היא הפתרון המועדף והנכון ביותר בעבור רוב הסתימות. שירותי ביובית מצליחים לפתור במהרה את הבעיה תוך מגע מינימלי עם הצנרת. לחץ מים אדיר שוטף את הצנרת ומשחרר את הסתימה. ניתן לטפל כך גם בסתימות שורשים עקשניות במיוחד.

פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה נחשבת לשיטה הטובה ביותר, היעילה ביותר והמשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. שטיפת קווי ביוב עם ביובית מעניקה לכם צנרת נקייה לחלוטין כך שהצנרת לא תיסתם שוב בקרוב. 

ביוב עולה אצלי בחצר – מה עושים?

כל נוכחות של מי ביוב מחוץ לצנרת מהווה מפגע תברואתי. בכל פעם בה ביוב עולה למעלה הדבר מלווה בריח נורא ומראות לא נעימים. אחרי שתחוו פעם אחת התפרצות של ביוב תרצו לעשות כל מה שאפשר בשביל למנוע את חזרתה.

שירותי ביוב מקצועיים עם דגש על עבודה עם ביובית הם המפתח לצנרת נקייה ותקינה לתקופה ארוכה נטולת תקלות. אם ביוב עולה אצלכם בחצר – המשיכו לקרוא ואנחנו נסביר מה בדיוק צריך לעשות ומתי כדאי להזמין פתיחת סתימות בלחץ מים.

השלב הראשון: זיהוי של הגורם לבעיה

אם ביוב מציף את החצר סביר להניח שזרימת תקינה אינה מתאפשרת אצלכם בצנרת. גורם כלשהו חוסם את מעבר המים וגורם להם להתפרץ החוצה ולהציף את החצר. הצעד הראשון ואולי גם החשוב ביותר הוא אבחון מדויק של הגורם לבעיה.

פתיחת סתימות ביוב שמתבצעת ללא זיהוי של הגורם לסתימה מהווה פתרון זמני בלבד. לא נוכל לפתור את הבעיה עם פתיחת סתימות בלחץ מים מבלי לדעת מה גרם לה ולנקוט בצעדים הדרושים למניעה.

איך אפשר לדעת מה גורם לסתימה?

ציוד צילום קווי ביוב מאפשר לנו לדעת מה בדיוק קורה אצלכם בצנרת. הצוות המקצועי מחדיר את הסיב האופטי אל הצנרת ומקבל תמונת מצב מדויקת. נתחיל לעבוד רק לאחר שנדע היכן בדיוק ממוקמת הסתימה ומה גרם לה.

שירותי ביוב חכמים שמתבססים על ציוד צילום קווי ביוב מעניקים לכם תמורה טובה יותר בעד כספכם. כך למשל, סתימות שורשים דורשות טיפול שונה מזה של סתימת ביוב שנגרמה מהצטברות מגבונים או צנרת שבורה. פתיחת סתימה בלחץ מים אינה מתבצעת באותו האופן בכל סוגי הסתימות.

איך כדאי לפתוח את הסתימה?

בעבר פתיחת סתימות צנרת ביוב כללה חפירות, נזק למבנה ובעיקר, עלויות גבוהות ועבודה ממושכת.  כיום כאשר קיימת אופציה של פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביוביות כל הסתימות נפתחות בקלות.

ביובית לשחרור סתימות מזרימה מים בלחץ אדיר אל תוך הצנרת ושוטפת את כל הלכלוך. בהתאם לצורך מתבצעת גם שאיבת מים מהחצר. עבודה עם משאית ביובית חוסכת לכם את הצורך לחפור בחצר ולפרק חלקים בצנרת. הבעיה נפתרת במלואה תוך שימוש נכון בטכנולוגיה חדישה.

פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביובית

פתיחת סתימה בלחץ מים דורשת קבלן ביוב מנוסה שיש לו ביובית. כדאי להזמין קבלן ביוב מורשה שיש לו אישור שפכים. שירותי ביובית 24 שעות מבטיחים לכם מענה מהיר למקרים דחופים בכל שעה.

פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה מתבססת על היכולת של הביובית להזרים מים בזרם אדיר. משאית ביובית כוללת משאבה רבה עצמה ושני מכלים. המשאבה מסוגלת גם לשאוב מים וגם להזרים מים ובהתאם המשאית נושאת מכל עם מים לשטיפה ומכל נוסף לאגירת פסולת נוזלית שנשאבת.

לטובת פתיחת סתימות ביוב מורכבות ממקמים את הביובית בקרבת מקום, מחברים את הצינור של המשאבה אל פתח הביוב ושולחים פנימה זרם מים אדיר. ביובית לפתיחת סתימות מסוגלת לפרק במהרה סתימות קלות שנוצרות ממגבונים וגם סתימות מורכבות שנגרמות משורשים או חומרי בנייה. הפסולת שחסמה את הצנרת מתפרקת לחלקיקים קטנים וזורמת בקלות במורד הצנרת. יש להשלים כל פתיחת סתימות בלחץ מים עם שטיפה.

פתיחת סתימות בלחץ מים – מי מכוון את עצמת הזרם?

חברת אינסטלציה שמתמחה בפתיחת סתימות קשות יודעת לכוון נכון את עצמת הזרם בעבור כל משימה. אינסטלטור ביוב יידע איזו עצמת מים דרושה בעבור פתיחת סתימה במרזב ואיזו עצמה מומלצת לטובת שטיפת בור ספיגה.

הפעלה של ביובית בעצמה נכון חיונית לניקוי יעיל של הצנרת ללא גרימת נזק. פתיחת סתימות בלחץ מים היא מקצוע לכל דבר. אם יש אצלכם צנרת ישנה חשב לשים לב לעצמת השטיפה על מנת שלא לגרום להתפוצצות של הצינורות.

שטיפה יסודית של הצנרת

גם בימים בהם הצנרת פועלת באופן תקין מצטבר לכלוך בדופן הצינור ובעיקולים. פתיחת סתימות בלחץ מים מבטיחה ניקוי יסודי וכללי של הצנרת כולה. אתם תוכלו להיות רגועים בידיעה שהצנרת שלכם מוכנה לקליטת מי גשמים ואינה צפויה להיסתם שוב בקרוב.

אם לא נבצע שטיפת צנרת עם ביובית ונסתפק רק בפתיחת הסתימה עם חוטר נגלה מהר מאוד שהסתימה חזרה במיקום פנימי ומורכב יותר לגישה.

פתיחת סתימות בלחץ מים בבורות ביוב

גם בישראל המודרנית קיימים היום אזורים בהם השפכים נאגרים בתות בורות ביוב. שירותי ביובית נדרשים באותם אזורים באופן קבוע. הביובית מגיעה לשאוב את תכולת הבור אחת לשבוע או שבועיים.

בתום השאיבה מתבצעת שטיפה של הבור לטובת פתיחת סתימות בלחץ מים וניקוי. באותו אופן מתבצעות גם שאיבות של בורות שומן ובורות ספיגה. שטיפת מפריד שומנים מתאפשרת רק עם לחץ מים עצמתי של ביובית.

איזה ציוד נדרש לטובת פתיחת סתימות בלחץ מים?

ניקוי קווי ביוב יסודי דורש ביובית מתאימה, ציוד צילום קווי ביוב וצוות מקצועי שיודע לנהל נכון את העבודה. משאית ביובית היא הכלי הרלוונטי ביותר בעבור פתיחת סתימות מורכבות לגישה, סתימות חוזרות וסתימות קשות לפתיחה.

כך למשל, חדירת שורשים לביות מטופלת בצורה הטובה ביותר בעזרת ביוביות. על פי התנאים בשטח נגיע עם ביובית נמוכה שמתאימה לחניונים ולאזורים בעייתיים לגישה. הצלחה של פתיחת סתימות בלחץ מים תתבסס על ביובית חדישה וצוות מנוסה.

מה עושים כאשר אין אפשרות גישה לביובית?

פתיחת סתימות קשות ללא ביובית מתבצעת עם משאבות ניידות ורובוטים חדישים. צוות מומחים שמטפל בכל שבוע במאות תקלות צנרת יידע למצוא בעבורכם את הפתרון לכל בעיה. ביובית לחניונים היא ביובית נמוכה וקטנה שמצליחה להגיע אל מקומות שהביובית הרגילה אינה מסוגלת להגיע אליהם. עם חשיבה יצירתית וניסיון אפשר למצוא את הדרך לבצע פתיחת סתימות בלחץ מים גם באזורים מורכבים לגישה.

פתיחת סתימה בלחץ מים עם אנשי המקצוע הנכונים

לא כל אינסטלטור שיודע לפתיח סתימות בכיור יידע איך לבצע פתיחת סתימות בלחץ מים. כאשר ביוב עולה אצלכם בחצר אתם זקוקים לצוות מקצועי ומיומן שמסוגל להגיע לשטח בתוך 20 דקות. אין מקום לחובבנים! התוצאות של העבודה מושפעות מהידע והניסיון של הצוות שמפעיל את הביובית.

הקפידו להזמין צוות מומחים ואל תסמכו על חובבנים. פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה עם ביובית דורשת דיוק וכיוון נכון של עצמת הזרם. שימו לב, הפעלה לא נכונה של משאית ביובית עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

מי יודע להפעיל נכון את הציוד?

עשו לכם כלל להזמין תמיד חברות אינסטלציה שמחזיקות בציוד חדיש, עובדות באופן יומיומי עם ביובית ומציגות בגאווה המלצות, רישיונות ואישורים. בעבור חברת רז ביובית המתתמחה בפתיחת סתימות בלחץ מים הן דבר שבשגרה. הצוות מתפעל בכל יום ביוביות במספר מוקדים כך שהוא מכיר היטב את המערכות ואת היכולות של משאבת המים החזקה. פתיחת סתימה בלחץ מים ניתנת ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

מה קורה לאחר פתיחת הסתימה?

פתיחת סתימות בלחץ מים עם ביובית כוללת מספר שלבים: אבחון וזיהוי הגורם לסתימה, מיקום של הביובית, פתיחת הסתימה, שטיפת הצנרת, שאיבת מים. שטיפה יסודית של הצנרת מבטיחה שהבעיה לא תחזור בשנית במהרה.

ניקיון פנימי של הצנרת מומלץ למניעת הצפות ביוב. פתיחת סתימות בלחץ מים עוצמתי מפרקת לחלקים קטנים את הגורם לסתימה ומונעת כך סתימה חוזרת. גם כאשר מדובר בסתימת שורשים או אבנים הלחץ האדיר של המים מצליח לרסק את החומר ולשטוף אותו.

איך פותחים בקלות את כל סוגי הסתימות?

הסוד המקצועי לטיפול נכון בסתימות מורכבות הוא דיזה לפתיחת סתימות שמשדרגת את עבודת הביובית. בעבור אלו שמזמינים לראשונה ביובית לפתיחת סתימה בלחץ מים ואינם יודעים מהי דיזה לחיתוך שורשים נספק הסבר קצר.

הדיזה היא מכשיר קטן שמיועד לנתב את כיוון זרימת המים. דיזה של ביובית נועדה להעצים את זרימת המים או לווסת את קצב הזרימה. צוות מומחה יידע להתאים נכון בין הדיזה לבין צינור הלחץ והתנאים בשטח. ייתכן מצב בו פתיחת סתימות בלחץ מים שלא הצליחה  במלואה עם דיזה מסוימת תשתחרר בקלות בעזרת דיזה אחרת.

אלו דיזות נדרשות לעבודות אינסטלציה?

  1. דיזת לפתיחת סתימות בלחץ מים (הכי נפוצה)
  2. דיזה למטרת שטיפת קווי ביוב
  3. דיזת ניסור בטון בקו הביוב
  4. דיזה לחיתוך שורשים בביוב
 

דיזת לפתיחת סתימות בלחץ מים מצליחה לשחרר כמעט את כל סתימות הביוב. דיזה לשטיפה מצליחה לנקות מהצנרת חול ואבנים בקלות. דיזה לחיתוך שורשים כוללת אביזרים חדים לטובת הסרת השורשים מהצנרת (תלישה וחיתוך).

הפעלה של דיזת חיתוך שורשים דורשת ניסיון רב היות וקיים סיכון לגרימת נזק לצנרת. דיזה לניסור בטון נחוצה לרוב רק לאחר עבודות בנייה או שיפוצים (ניקוי שאריות של חומרי בנייה מהצנרת). פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה מחייבת שימוש בדיזה הנכונה.

פתיחת סתימות בלחץ מים – מבצעים עם רז ביובית

בהעדר הכשרה התחום האינסטלציה לא כדאי לנסות לטפל בבעיות ביוב בעצמכם. חייגו ונגיע במהרה לטפל בכל תקלה. שירותי ביובית 24/7 מבטיחים מענה מהיר בכל שעה. בעבור הצוות שלנו פתיחת סתימה בלחץ מים נחשבת לעבודה שגרתית ופשוטה. כל העבודות מתבצעות בעזרת ציוד חדיש ובליווי של רכב ביובית.

הצוות מורכב מאנשי מקצוע בעלי וותק, ניסיון וידע עשיר. היכולות הגבוהות של הצוות באות לידי ביטוי בתוצאות בשטח ובשמירה על סביבת עבודה נקייה ובטיחותית. עם רז ביובית אתם נהנים ממחירים נוחים ואחריות מלאה לכל עבודה. צרו קשר להזמנת כל שירותי הביובית במקום אחד.

בוודאי, אנו מספקים עבור לקוחותינו שירותי פתיחת סתימות, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר היכנסו למאמר וקבלו מידע נוסף בנושא.

מחיר פתיחת סתימה משתנה ותלוי בכמה גורמים, כמובן שככל שהסתימה מורכבת יותר כך מחיר פתיחת הסתימה יהיה גבוה יותר בהתאם, לצפיה במחיר היכנסו פנימה.

בהחלט! לרשותינו כלים מתקדמים לפתיחת סתימות וביובית שמסוגלת לפתוח כל סתימה קשה בעזרת לחץ מים גבוה שיחזיר את זרימת המים לתקינותה

ישנם סיבות רבות לסתימות בצנרת הביוב, הסיבה העיקרית היא השלכת פסולת לא מותאמת כגון מגבונים, תחבושות, שאריות שיער ועוד.

כמובן! במידה ואיתרנו חורים או סדקים בצנרת הביוב אנו נבצע תיקון צנרת ללא הרס באמצעות השיטה המתקדמת בשוק. (פאצ')

היכנסו לאתר שלנו ותוכלו לקבל מידע עדכני ומדויק עבור שירותי פתיחת סתימות בביוב ועוד שירותים נוספים שאנו מבצעים.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (22 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן