רז ביובית

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב הן חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית, ובחלקן צרה צרורה שמחייבת קריאה לאיש מקצוע עם דגש על חברת אינסטלציה רצינית שמגיעה עם ציוד צילום צנרת ומספקת שירותי ביובית. מערכת ביוב תקינה מטפלת בכל יום בכמויות גדולות של שפכים.

✔️ פתיחת סתימות ביוב אחת ולתמיד!

✅ מומחים בכל סוגי הסתימות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לפתיחת סתימות ביוב:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

פתיחת סתימת ביוב – כל סוגי הסתימות במחיר הכי טוב

כמעט בכל רגע נתון זורמים מי שפכים במערכת ומפונים אל הצנרת העירונית הראשית. שחרור סתימות ביוב נדרש מעת לעת בצנרת הביתית שלכם, בצנרת המשותפת של הבניין ובצנרת העירונית. אנו נסביר כאן מה אתם יכולים לעשות בשביל לצמצם את נזקי הצנרת ומה כדאי לעשות כשמופיעה סתימה.

פתיחת סתימות ביוב היא המקצוע שלנו כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המענה המקצועי ביותר (פתיחת סתימת ביוב במחירים הכי טובים!).

איזורי שירות עיקריים לפתיחת סתימות ביוב:

פתיחת סתימות ביוב
פתיחת סתימות ביוב

אין ברירה אלא להזמין אינסטלטור לפתיחת סתימות ביוב

התעסקות עם ביוב היא אחת מפעולות התחזוקה השנואות ביותר בבית. רובנו נדחה שוב ושוב את הטיפול בסתימה שבכיור עד לרגע בו מי ביוב יציפו את הכיור. פתיחת סתימות ביוב פשוטות אפשרית באופן עצמאי בעוד שחרור סתימה בעומק הצנרת או פתיחת סתימות בצנרת של הבניין יידרשו חברת אינסטלציה מקצועית.

פתיחת סתימות ביוב מחייבת אינסטלטור כאשר ניסיונות לפתוח את הסתימה בשיטות ביתיות נכשלו או שמדובר בסתימה חוזרת. במידה והבעיה מלווה גם בנזק לצנרת ובמקרים בהם הסתימה היא בצנרת הראשית של הבניין או מקורה בחדירת שורשים אל הצנרת – נבצע גם כן פתיחת סתימת ביוב עם אינסטלטור.

אלו סתימות ביוב מוגדרות כמורכבות?

פתיחת סתימות ביוב שדורשת ציוד מקצועי עם דגש על ביובית פתיחת סתימות מוגדרת כמורכבת. כאשר אינסטלטור אינו מסוגל לתת מענה מלא לבעיה ללא שטיפת הצנרת עם ביובית – הבעיה בצנרת שלכם מורכבת.

על מנת לתת מענה נכון וזול לאותן בעיות צנרת מורכבת אתם זקוקים לחברת אינסטלציה מובילה בתחומה שמספקת בעצמה שירותי ביובית 24 שעות. המחיר שתשלמו בעבור שירותי ביובית יהיה זול יותר כאשר השירות ניתן לכם ישירות מהחברה ללא תיווך של אינסטלטור.

חברת רז ביובית ידועה כחברת ביובית מובילה שמפעילה באופן יומיומי ציוד צילום צנרת מתקדם, רובוטים זעירים, צוותי עובדים מהטובים בתחום ורכב ביובית.

פתיחת ביוב סתום
פתיחת ביוב סתום

איך הביובית פותחת סתימות?

נזמין ביובית לטובת פתיחת סתימות ביוב כאשר הגישה אל הצנרת מוגבלת וכאשר מדובר בלכלוך שאי אפשר להזיז בעזרת רובוט או צינור מתברג. פתיחת סתימת ביוב עם ביובית מתבצעת תוך שליחת מים בלחץ אדיר אל הצנרת.

צינור המים של הביובית מחובר אל הצנרת ומופעל במלוא עצמתו. זרם המים האדיר שוטף מתוך הצנרת את הלכלוך שגורם לסתימה ומותיר אותה נקייה. משאית ביובית כוללת מכל מים לשטיפה ומכל נוסף אליו שואבים מים (הצפות, בורות שמן, מי גשמים ועוד).

פתיחת סתימות בלחץ מים מתבצעת בעיקר כאשר מדובר בסתימות בצנרת ראשית של בניין ובמקרים בהם מדובר בסתימות שורשים.

מה הגורמים לסתימות בביוב?

על מנת לטפל נכון בצנרת הביוב ולחסוך את הצורך להזמין אינסטלטור מספר פעמים בשנה, עלינו להכיר את הגורמים הפופולריים לסתימות ביוב ולבחור נכון בחברה שמעניקה אחריות על כל פתיחת סתימת ביוב. הגורמים לסתימות ביוב שכולנו צריכים להכיר הם:

  • חומרים שומניים (פתיחת סתימת ביוב + שטיפה בלחץ מים)
  • חדירת שורשים לצנרת (פתיחת סתימת ביוב עם ביובית)
  • הצטברות לכלוך שמקורו במוצרי היגיינה (דגש על מגבונים)
  • אבנים שחודרות את צנרת הביוב
  • הבדלי טמפרטורה (אין חובה לביובית)
פתיחת סתימה בביוב
פתיחת סתימה בביוב

פתיחת סתימות ביוב שנגרמו מחומרים שומניים

אחד הגורמים העיקריים להזמנת שירותי ביוב הוא חסימת מעבר מי הניקוז על ידי חומרים שומניים. השומנים מצטברים בדפנות הצנרת עד לשלב בו נוצרת חסימה מלאה. חשוב לזכור ששומנים אינם נשטפים בקלות במים ואינם מתערבבים עם מים. בכדי למנוע את הבעיה עליכם להקפיד שלא לשפוך אל הצנרת שמן או נוזלים שומניים.

פתיחת סתימות ביוב שנובעות משומנים נפוצות בעיקר בבתים שחולקים את הצנרת שלהם עם מסעדות. בקשו מהמסעדה להקים בור שמן ומדי פעם לבצע שאיבת בור שומן ותחסכו לעצמכם פתיחת סתימת ביוב חודשית.

איך מטפלים נכון בסתימות שורשים?

מי השפכים שבצנרת מהווים גורם משיכה בעבור שורשי העצים. השורשים מתפתלים סביב הצנרת ומפעילים עליה לחץ עד לרגע בו נוצר סדק קטן דרכו הם חודרים פנימה. אותו שורש זעיר שחדר אל הצנרת ניזון ממי השפכים, גדל במהרה ויוצר חסימה. פתיחת סתימת שורשים בביוב נחשבת לפעולה שדורשת איש מקצוע (סתימה מורכבת).

לטובת פתיחת סתימת ביוב שורשים נזעיק למקום מומחה ביובית לשטיפת הצנרת בלחץ מים. בכדי למנוע את חזרת הבעיה כדאי לבצע טיפול מונע, לחתוך את השורשים שסביב הצנרת ובמידת האפשר גם לצמצם נוכחות של צמחייה בקרבת הצנרת.

סתימת שורשים בביוב
סתימת שורשים בביוב

איך מסלקים אבנים ובטון מתוך הצנרת?

כל פתיחת סתימת ביוב נתחיל בצילום קו ביוב שהסתימה מתרכזת שם. הצילום חיוני לאבחון נכון ומדויק של הגורמים לבעיה. מצלמה זעירה מותקנת על סיב אופטי אותו מחדירים אל הצנרת על גבי רובוט. האינסטלטור מכוון את הרובוט אל האזור הבעייתי ומגלה כך את האבנים שגורמות לסתימה.

זיהוי מדויק של הגורם לבעיה הכרחי לבחירה בפתרון הטוב ביותר. פתיחת סתימות ביוב שנובעות מאבנים ושאריות בטון בצנרת תדרוש ברוב המקרים מעורבות של ביובית. התופעה נפוצה בעיקר בבניינים בהם מתבצעות עבודות שיפוצים.

פתיחת סתימות ביוב שנוצרות ממגבונים

אותם מגבונים לחים פשוטים בהם כולנו משתמשים באופן יומיומי לניקוי וניגוב (מוצר חובה בבתים עם ילדים) אחראים לנזקי צנרת חמורים. מגבונים שאינם עשויים מחומרים אורגניים אינם מתפרקים בצנרת, נדבקים לדפנות ובאופן הדרגתי גורמים לסתימות.

ביוב עולה בחצר בלא מעט חצרות בניינים בגלל שכנים לא אחראים שמשליכים מגבונים לאסלה. סתימה באסלה נגרמת ברוב המקרים מהשלכת מגבונים ושאר מוצרי היגיינה. עשו לעצמכם כלל שלא להשליך אל האסלה מגבונים או מוצרי היגיינה ותצליחו לחסוך לעצמכם פתיחת סתימות ביוב.

מגבונים סתימה בביוב
מגבונים סתימה בביוב

פתיחת סתימות ביוב שנוצרות ממגבונים

אותם מגבונים לחים פשוטים בהם כולנו משתמשים באופן יומיומי לניקוי וניגוב (מוצר חובה בבתים עם ילדים) אחראים לנזקי צנרת חמורים. מגבונים שאינם עשויים מחומרים אורגניים אינם מתפרקים בצנרת, נדבקים לדפנות ובאופן הדרגתי גורמים לסתימות.

ביוב עולה בחצר בלא מעט חצרות בניינים בגלל שכנים לא אחראים שמשליכים מגבונים לאסלה. סתימה באסלה נגרמת ברוב המקרים מהשלכת מגבונים ושאר מוצרי היגיינה. עשו לעצמכם כלל שלא להשליך אל האסלה מגבונים או מוצרי היגיינה ותצליחו לחסוך לעצמכם פתיחת סתימת ביוב בחצר.

סתימת ביוב ונזקי צנרת עקב הבדלי טמפרטורות

תופעה בה נדרשת פתיחת סתימת ביוב בגלל הבדלי טמפרטורה בין החורף לקיץ נפוצה בעיקר באזורים בהם קיימים פערים משמעותיים. אם אתם מתגוררים באזור בו הטמפרטורה גבוהה בעונת הקיץ ונמוכה מאוד בחודשי החורף – סביר להניח שאתם מודעים להשפעה של הבדלי הטמפרטורה על הצנרת.

ישנם מקרים רבים בהם הצנרת מתעקמת או מתפוצצת בגלל אותם הבדלי טמפרטורה. הפתרון לבעיה הוא אבחון נכון של מצב הצנרת, החלפת הקטעים הפגועים, פתיחת סתימות ביוב בהתאם לצורך וסיום העבודה עם אחריות מלאה.

מה עושים עם סתימה מורכבת שלא משתחררת?

טיפול בבעיות אינסטלציה מורכבות דורש מעורבות של חברה מובילה בתחום. הצוות המובחר של רז ביובית מבסס את עבודתו על 20 שנות ניסיון, ציוד חדיש, צילום צנרת, שירות ביובית צמוד ומחויבות למקצוע ללקוח.

פתיחת סתימת ביוב מורכבת היא עסק למקצוענים. עם הצוות שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר. ניתן להציע בעבור פתיחת סתימת ביוב לא פשוטה שני פתרונות: פתיחת סתימה בביוב עם ביובית  או פתיחת ביוב סתום בטכניקה של שאיבת ביוב. שתי הטכניקות מתבצעות רק על ידי חברות אינסטלציה מובילות שמחזיקות בציוד מתאים.

איך פותחים סתימה בביוב בלחץ מים?

הזרמת מים בלחץ אדיר מתאפשרת באמצעות משאית ביובית. החברה עושה שימוש קבוע בשירותי ביובית כך שטיפול בסתימות מורכבות הופך פשוט, מהיר ויעיל. המים שוטפים מתוך הצנרת את כל הלכלוך ומחזירים אותה למצב של זרימה תקינה.

פתיחת סתימת ביוב בטכניקת שטיפת קווי ביוב עם ביובית נפוצה בבתים משותפים. אם יש אצלכם תקלות ביוב חוזרות (ביוב עולה בחצר באופן קבוע) כדאי להזמין ביובית לטובת פתיחת קווי הביוב באופן יזום אחת לשנה.

פתיחת סתימה בלחץ מים
פתיחת סתימה בלחץ מים

מה עושים כאשר לחץ המים לא מצליח לפתור את הבעיה?

פתיחת סתימת ביוב בטכניקה שאיבה נדרשת כאשר כמוך הלכלוך בצנרת גדולה ואינה ניתנת לשחרור באמצעות שטיפה. אלו הן סתימות עקשניות שזרם המים האדיר של הביובית אינו מצליח לשטוף. בכדי לפתור את הבעיה הביובית הופכת למכשיר שאיבה ומפעילה כוח יניקה חזק אל עבר הצנרת. יצירת ואקום מאפשרת שאיבה מלאה של כל הלכלוך עד לפתיחה הצנרת במלואה.

פתיחת סתימת ביוב בשאיבה אינה מתבצעת על ידי כל חברות האינסטלציה. אם יש אצלכם בעיה של סתימות חוזרות ואתם נאלצים להזמין פתיחת סתימת ביוב אחת לחודשיים – ייתכן ושאיבה חזקה היא הפתרון שאתם מחפשים.

איך נדע שהבעיה אכן נפתרה?

פתיחת סתימות ביוב מוגדרת כמוצלחת כאשר זרימת המים בצנרת חוזרת למצב תקין, אך כיצד נדע שאכן כל הלכלוך שגרם לסתימה נשטף החוצה? כיצד נמנע חסימה חוזרת של הצנרת? בכדי להיות בטוחים שהצנרת שלכם טופלה נכון ועברה ניקוי יסודי – תבחרו תמיד בחברות אינסטלציה מובילות שמציגות המלצות ורישיונות.

אנחנו מקפידים תמיד להתנהל בשקיפות מוחלטת מול כל לקוח, ללוות את התיקון בהסברים מפורטים וללוות כל פתיחת סתימת ביוב בצילום של המתרחש בצנרת. דרכנו תקבלו על כל פתיחת סתימת ביוב אחריות מלאה.

כמה כדאי לכם לשלם בעבור פתיחת סתימות ביוב?

הרבה לקוחות שואלים מיד בתחילת השיחה כמה עולה פתיחת סתימה ואנחנו מסבירים שתמחור פתיחת סתימות ביוב נקבע בהתאם למורכבות העבודה. חומר משחרר סתימות ביוב אפשר לקנות בכמה עשרות שקלים כך שבמידה ומדובר בסתימה קלה תוכלו לפתור את הבעיה בזול.

מחיר של פתיחת סתימות ביוב בצנרת הביתית אינו נחשב ליקר. המחירים שלנו ידועים כהוגנים ונגישים לכל כיס. פתיחת סתימה בכיור במטבח או בחדר הרחצה היא לא עסק יקר – אל תדחו למחר את הטיפול בבעיה!

מחירון פתיחת סתימות ביוב מחיר (לפני מע"מ)
פתיחת סתימה בביוב 450-1,200 ₪
פתיחת סתימת ביוב עם ביובית 590-1,750 ₪
פתיחת סתימת שורשים בביוב 590-1,800 ₪
פתיחת סתימת בטון בביוב 650-1850 ₪

מתי פתיחת סתימות ביוב הופכת לעסק יקר?

פתיחת סתימה בלחץ מים דורשת שימוש בציוד יקר כך שהמחיר יהיה גבוה יותר בהתאם. דרכנו תקבלו מחירים טובים בעבור שירותי ביובית (פתיחת סתימות ביוב מורכבות בתוך דקות). תמיד כדאי להזמין ביובית ישירות מהחברה ולא דרך אנשי מקצוע מתווכים. אם שמתם לב שאינסטלטורים קובעים לאותה פתיחת סתימה בביוב מחיר שונה – הדבר נובע מהעובדה שחלקם נאלצים לשכור את הציוד לטיפול בצנרת שלכם.

חברת רז ביובית מחזיקה בכל הציוד הטכנולוגי החדיש ביותר וגם ברכב ביובית. יש לחברה את היכולת להציע ללקוחות שלה את המחירים הכי טובים. הצעת מחיר הוגנת היא כזו שמשקפת את מורכבות הבעיה וכוללת מתן אחריות מלאה לתיקון.

שאיבת ביוב סתום

פתיחת ביוב סתום מבצעים רק עם המקצוענים בתחום הביוב!

פתיחת סתימת ביוב קלה שמתבצעת אחת לשנה מעידה על טיפול נכון בצנרת. אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשרים לאינסטלטור בתדירות גבוהה יותר – הגיע הזמן לשנות את ההרגלים או לבצע בדיקה מקצועית של הצנרת.

אם מדובר בצנרת של בניין משותף חשוב להנחות את כל הדיירים להימנע מהשלכת מוצרי היגיינה לאסלה ושפיכת שמן אל פתח הניקוז בכיור. השלב הבא יהיה הזמנת צילום צנרת לאבחון מדויק של הגורמים לבעיה כדאי ללוות כל פתיחת סתימת ביוב בצילום).

הטיפול הטוב ביותר בצנרת שלכם יתבצע על ידי חברת ביובית ואינסטלציה מקצועית ומנוסה. אנו מזמינים אתכם לייצור עמנו קשר ולגלות שירות ברמה אחת מעל כולם, מקצועיות ללא תחרות, ציוד חדיש, שירותי ביובית 24 שעות וצוות עובדים מסור ומיומן. רק אצלנו כל פתיחת סתימות ביוב מתבצעת עם אחריות. 

בוודאי, אנו מספקים עבור לקוחותינו שירותי פתיחת סתימות, במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר היכנסו למאמר וקבלו מידע נוסף בנושא.

מחיר פתיחת סתימה משתנה ותלוי בכמה גורמים, כמובן שככל שהסתימה מורכבת יותר כך מחיר פתיחת הסתימה יהיה גבוה יותר בהתאם, לצפיה במחיר היכנסו פנימה.

בהחלט! לרשותינו כלים מתקדמים לפתיחת סתימות וביובית שמסוגלת לפתוח כל סתימה קשה בעזרת לחץ מים גבוה שיחזיר את זרימת המים לתקינותה

ישנם סיבות רבות לסתימות בצנרת הביוב, הסיבה העיקרית היא השלכת פסולת לא מותאמת כגון מגבונים, תחבושות, שאריות שיער ועוד.

כמובן! במידה ואיתרנו חורים או סדקים בצנרת הביוב אנו נבצע תיקון צנרת ללא הרס באמצעות השיטה המתקדמת בשוק. (פאצ')

היכנסו לאתר שלנו ותוכלו לקבל מידע עדכני ומדויק עבור שירותי פתיחת סתימות בביוב ועוד שירותים נוספים שאנו מבצעים.

מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן