רז ביובית

פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה

פתיחת סתימה בביוב זה רק עם 'רז ביובית'. סתימה בביוב יכולה להיות משהו שמשנה את כל סדר החיים, הרי אם יש משהו שכולנו תלויים בו במידה רבה, היא ללא ספק, מערכת הביוב שלנו. בדיוק בגלל זה, חשוב לנו, כאן בחברת 'רז ביובית', להגיע עד אליכם הביתה, לבצע פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה בכלים מתקדמים ובסיוע של אינסטלטורים מומחים. אם אתם מחפשים שירותי ביובית מתקדמים ומענה מקצועי, יש לכם אותנו. פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה, עם רז ביובית.

✔️ פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה אחת ולתמיד!

✅ מומחים בכל סוגי הסתימות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לפתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

הגורמים שמובילים לתהליך פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה

לפני שאנחנו מדברים על האופן בו אנחנו עורכים פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה, חשוב לנו לדבר בקצרה על מערכת ביוב ולהסביר מה הגורמים שבכלל מובילים להיווצרות סתימה, לכתחילה. פתיחת סתימות ביוב פשוט, זה משהו שכולם מכירים וודאי, מניסיון החיים.

כאשר שיער נכנס למערכת הביוב של המקלחת, אם שאריות של אוכל מצטברות בסיפון מתחת לכיור המטבח, כל שצריך לעשות הוא לפתוח את הצנרת, להוציא בכלים ידניים את העצמים שמונעים מהמים המלוכלכים להמשיך ולזרום. אם מדובר על מקרה פשוט, בדרך כלל אין בעיה מיוחדת שדורשת התערבות, אבל מה קורה כאשר הסתימה ממוקמת בתוך צינור של בניין או בתוך בור הניקוז למשל?

במקרה כזה, פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה הופכת לתהליך הרבה יותר מורכב. פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה, לעיתים מובילות לתיקון מורכב יותר במערכת, על ידי קבלן ביוב מנוסה, לפעמים, עלינו להביא משאית ביובית כדי להשלים את התהליך ועוד.

אבל בגדול, ככלל, פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה, היא תמיד תוצר של מקרה בו המים לא יכולים להמשיך ולזרום במערכת הביוב, כך שאנחנו, אנשי המקצוע, מי שמכירים את עולם האינסטלציה היטב, צריכים להתערב ולפתור את הבעיה.

פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה
פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה

מה היתרונות של ביובית פתיחת סתימות?

כמו שאתם כבר מבינים, פתיחת סתימות קשות זו אומנות של ממש. מדובר על תהליך מורכב, בו אנחנו רוצים להצליח בשני דברים. מצד אחד, המטרה לשמה התכנסנו היא כדי לערוך פתיחת סתימות קשות. מהצד השני, אנחנו לא רוצים לפגוע במערכת הביוב עצמה. אנחנו לא רוצים לפתוח את צנרת הביוב לחינם או לחפור עמוק אל תוך בור הביוב. איך נגיע לתוצאות הטובות ביותר בתוך תהליך של פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה? בקלות, בעזרת ביובית בפתח תקווה.

ביובית, היא השם הקצר של משאית ביובית. משאית מיוחדת, המגיעה עם מיכל גדול, צינור ארוך ומשאבה. המשאבה, מפעילה לחץ אוויר ומאפשר לנו לבצע פתיחת סתימות בביוב בפתח תקווה, במהירות, בזכות השאיבה של המים המלוכלכים והעצמים שמפריעים לזרימה התקינה, אל תוך המיכל שעל גבי המשאית. ביובית לפתיחת סתימות עוזרת לנו בנקודות עליהן אנחנו לא יכולים להגיע בכלים ידניים והיא מאפשרת לנו לבצע מהלכים שאנחנו לא יכולים לבצע בכלים פשוטים.

למשל, שאיבת בור ביוב של בניין או שאיבת בור מרתף, אלו פעולות אותן אנחנו יכולים לערוך גם באמצעות שימוש בביובית. אגב, אנחנו יכולים גם להוציא מים מהצינור של הביובית, אם צריך לעשות פתיחת סתימות בלחץ מים ולנקות את הצינורות היטב, כדי שימשיכו לשרת את הדיירים בלי בעיה.

איפה אנחנו מבצעים פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה?

חשוב לנו להגיע לכל שכונה בפתח תקווה, פתיחת סתימה בפתח תקווה היא שירות חשוב ונצרך, כזה שחייבים אותו מיד ועכשיו. לא סתם אנחנו מחזיקים בשירות של ביובית חירום, כלומר, שירותי ביובית 24 שעות ביממה, למקרים בהם התקלה מופיעה בלי אזהרה מוקדמת. אם בסוף השבוע או באמצע הלילה. בין היתר, אנחנו מגיעים לשכונות הבאות בפתח תקווה:

  •  אם המושבות
  •  הדר גנים-עמישב
  •  כפר אברהם
  •  כפר גנים
  •  מחנה יהודה
  •  נווה גן
  •  נווה עוז
  •  עין גנים
  •  קריית מטלון
  •  רמת ורבר
 

אנחנו מפרטים את שמות השכונות בכדי שלא תהססו להזמין את השירות, בכל שעה (24/6), מתי שאתם צריכים.

ביובית פתיחת סתימות בפתח תקווה
ביובית פתיחת סתימות בפתח תקווה

מה מייחד פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה של שורשים בביוב?

שאלה שחוזרת על עצמה, היא על פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה שנגרמה בעקבות שורשים בביוב. אם אתם לא מכירים את התופעה הזו, אנחנו רק נסביר בקצרה, פתיחת סתימות בביוב בפתח תקווה היא לפעמים של שאריות שומן או פסולת שנכנסו אל תוך המערכת.

לפעמים, לשורשים של עץ, יש נטיה לחדור אל תוך המערכת, פשוט, מתוך ניסיון של השורשים למצוא מקור מים. אז באמת, פתיחת סתימות בביוב בפתח תקווה, מותאמת בדרך כלל, לפתרון הדרוש. למשל, שאיבת בורות שומן היא פעולה אחת ולעומת זאת, פתיחת סתימות בלחץ מים, כדי להוריד את האפשרות של השורשים לחזור ולגדול מחדש, זו פעולה נפרדת.

מבחינתנו, בתור אנשי מקצוע, מה שאנחנו צריכים מכם זה את כל המידע הרלוונטי, זה שיעזור לנו לתת לכם את המענה המלא בסופו של דבר. הגידו לנו מראש, מה היו הסימנים שיכלו לבשר על התפתחות התקלה, האם יש משהו שאנחנו צריכים לדעת לפני שאנחנו מגיעים אליכם.

דוגמה נוספת, היא מקרה בו הסתימה היא בבור הביוב בחניון, מה שדורש מאיתנו להביא ביובית נמוכה לחניונים. אל תדאגו, לכל דבר יש פתרון, אנחנו רק צריכים לקבל מכם את התמונה המלאה, כדי שנוכל להתארגן ולתת לכם את המענה הטוב ביותר מצידנו.

אנחנו כאן גם בשביל שאיבת הצפות כמו גם שאיבת מים

אנחנו לא מבצעים רק פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה, אלא, ביובית פתיחת סתימות, יכולה לעזור לנו גם לשאוב מים. במקרה של ביוב עולה, בעקבות הסתימה או אם הייתה סופה, אשר הביאה עימה ממטרים עזים, מה שקורה במישור החוף לא פעם. המים יכולים להסב נזק רב לרכוש. המשאבה המיוחדת של הביובית שלנו בפתח תקווה, יכולה לסייע לנו ולכם בשאיבת הצפות, שעה שאנחנו שואבים את המים המזיקים, בקלות ובמהירות.

כמה עולה פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה?

מחיר פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה הוא לא רק מחיר פתיחת סתימות בפתח תקווה. אנחנו יודעים, המשפט נשמע מוזר ואפילו, אולי, כמעט ולא הגיוני. אבל תנו לנו להסביר בכמה מילים. פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה, היא רק התיקון המיידי, היא רק שחרור של הסתימה המקומית.

אבל, האם בדקנו מה הוביל לכך שנוצרה תקלה? האם פתרנו את הבעיה מהשורש? אינסטלטורים מומחים חייבים להסתכל על התמונה המלאה כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר. כך שהמחיר משתנה, בהתאם לסוג התיקון האמור. בגדול, מחיר פתיחת סתימות בביוב בפתח תקווה, נע בין 590-2,500 שקלים. הכל תלוי בכם ובצרכים שלכם.

מחירון פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווהמחיר (לפני מע"מ)
פתיחת סתימה בביוב בפתח תקווה450-1200 ₪
פתיחת סתימת שורשים בפתח תקווה750-1650 ₪
פתיחת סתימת ביוב בחצר בפתח תקווה590-1200 ₪
פתיחת סתימת בטון בביוב בפתח תקווה870-1450 ₪

בחרו במקצוענים בפתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה

חשוב לבחור בחברת 'רז ביובית' עבור פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה, פשוט משום שאם אתם רוצים שהבעיה תתוקן, אם אתם לא רוצים להזמין בעל מקצוע שנית, אם אתם לא רוצים ליצור נזק נוסף, אתם חייבים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לצידכם. ניסיון של עשרים שנה, ציוד מתקדם וצוות מעולה של עובדים מסורים, הוא מה שאי אפשר לסרב לו. אנחנו מחכים לכם כאן.

ישנם סיבות רבות לסתימות בצנרת הביוב, הסיבה העיקרית היא השלכת פסולת לא מותאמת כגון מגבונים, תחבושות, שאריות שיער ועוד.

היכנסו לאתר שלנו ותוכלו לקבל מידע עדכני ומדויק עבור שירותי פתיחת סתימות בביוב ועוד שירותים נוספים שאנו מבצעים.

מה היה לנו במאמר?

שירותים נוספים שלנו

מחפשים שירותי ביובית? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

שירותים נוספים

איזורי שירות נוספים

איזורי שירות נוספים

Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן