רז ביובית

פתיחת ביוב סתום

כולנו מכירים את הרגע הזה, המים לא יורדים באסלה, אתם רואים ששוב יש תקלה במערכות האינסטלציה של הבית, אתם יוצאים מדעתכם והגיע הזמן להיעזר באיש מקצוע שייתן את המענה המקצועי עבור התקלה. זה הרגע בו חשוב לבצע פתיחת ביוב סתום.

את הסתימה יש לפתוח בזמן

אנחנו יודעים, כל מה שאתם רוצים כעת זה לקבור את הראש בחול ולא לחשוב על זה, אבל דעו לכם כי התעלמות בסופו של יום רק תביא להחמרה של המצב ולשורה של תקלות אותן יהיה הרבה יותר קשה לתקן בדיעבד כאשר מדובר על פתיחת סתימות ביוב. פתיחת ביוב סתום – בעזרת אינסטלטור ביובית הוא אחד הפתרונות האפקטיביים ביותר עבור תיקון תקלה מהסוג הזה. למידע בנושא ולקבלת סיוע, זה הזמן שלכם להמשיך ולקרוא את המאמר.

כל מה שאתם צריכים במקום אחד, רז ביובית

אם גיליתם תקלה במערכת האינסטלציה, רז ביובית ישמח ללוות אתכם ולמצוא פיתרון לתקלה. כל מה שאתם צריכים נמצא במקום אחד, מחירים טובים, שירות אדיב, ניסיון של חמש עשרה שנים וכמובן ציוד מתקדם. כל הדברים הללו יחד הופכים את רז ביובית לאיש המקצוע שלכם שעה שיש בעיה. אם אתם צריכים עזרה, צרו קשר עוד היום.

פתיחת ביוב סתום – אינסטלטור ביובית עונה

נתחיל עם כמה מילים על מערכת האינסטלציה. מדובר על מערכת של צינורות השלובים אלו באלו. התפקיד של הצינורות הללו הוא להוביל את המים המלוכלכים שנותרו כתוצאה משימוש במערכת האינסטלציה לצרכים שונים בבית, במורד הזרם.

צינור אחד מתחבר לעוד אחד וזה לצינור שלישי ולאט, לאט, המערכת הופכת להיות מערכת שמאגדת בתוכה את מי הביוב שיוצאים מבתים רבים ומרחובות סמוכים אל עבר אגני ניקוז מסודרים ומאורגנים. משום שהמערכת בנויה משורה של צינורות השלובים אלו באלו, כל סתימה באחד הצינורות, בסופו של דבר מובילה לתקלות שונות.

קודם כל הסתימה פשוט מונעת ממים לרדת בצורה נוחה בתוך המערכת, כך שקשה להוריד את המים באסלה או פשוט לשטוף כלים. בהמשך סתימה במערכת יכולה להוביל לעליה ולהצפה של מי ביוב כלפי מעלה, אל עבר פני הרחוב. בסוף, אם מדובר באמת על מקרה לא מטופל, הצינור יתפוצץ ויהיה צריך פשוט להחליף את הצנרת כולה מחדש. בדרך כלל אנחנו כמובן לא מגיעים למקרים מהסוג הזה, בדרך כלל כל מה שצריך זה שירותי ביובית איכותיים שיאפשרו לנו לתקן את התקלה בצורה טובה, נכונה ומקצועית.

 

פתיחת ביוב סתום בעזרת אינסטלטור ביובית
פתיחת ביוב סתום בעזרת אינסטלטור ביובית

איך מתבצעת פתיחת ביוב סתום בעזרת אינסטלטור ביובית?

קודם כל אנחנו צריכים את הביובית. מדובר על כלי רכב שעליו מיכל גדול ממנו יוצא צינור שתפקידו הוא לשאוב את מי הביוב ולהזרים מים חדשים אל תוך המערכת כדי לנקות אותה. אינסטלטור ביובית הוא גם מי שיכול לשאוב מים שהפכו להצפה לאחר שהסתימה פשוט הביאה את הביוב לעלות על גדותיו. ישנם מקרים בהם נעזרים במערכת הזו בתקופות בהן יש הצפות לאורך מישור החוף.

מה המחיר של פתיחת ביוב סתום?

המחיר של פתיחת ביוב סתום בעזרת אינסטלטור ביובית נע בין 500-1500 ש"ח, תלוי בכמה פרמטרים. אם מדובר על ניקוי פשוט של הצנרת בדרך כלל המחיר יהיה נמוך יותר. אבל אם מדובר על הצפה, על סתימה שנגרמה כתוצאה משורשים שחדרו אל תוך המערכת וכן הלאה, אנחנו מדברים על תיקון הרבה יותר דרמטי שעולה לא מעט בהתאם.

חשוב אם כן לא רק לבחור מי שיעזור לכם על ידי שירות במחירים טובים, אלא גם לבחור את מי שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי להבטיח שהסתימה לא תשוב.

שכן הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות עבודה לא טובה של אינסטלטור ביובית שבסופו של דבר מובילה את הלקוחות לחפש שירות מעולה שוב ושוב, מה שגם מוציא מהכיס שלהם לא מעט כסף על סתם, על עבודה לא טובה של משהו אחר.

רז ביובית – אינסטלטור ביובית מומחה לשירותי ביוב

אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים שירותים של אינסלטור ביובית, רז ביובית הוא איש המקצוע שלא רק יתן לכם שירות מעולה אלא גם יבטיח כי השירות אותו תקבלו יהיה במחירים נוחים ומשתלמים. אז אם אתם מחפשים מי שיש לו חמש עשרה שנות ניסיון ומכשירים איכותיים, אתם במקום הנכון.

5/5 - (6 votes)
מה היה לנו עד עכשיו?
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן