רז ביובית

ביובית בפתח תקווה

כשהמצב מדרדר ואתם לא יודעים כבר מה לעשות עם התקלות במערכת הביוב, יש לכם כתובת. חברת 'רז ביובית', עובדת בתחום כבר למעלה מ-15 שנה. זה הניסיון שהופך אותו למקצוענים בתחומנו וכמובן, צוות אינסטלטורים לביו. אנו דואגים להביא לכם את החידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, כדי שהטיפול במערכת הביוב שלכם תהיה מוצלחת, איכותית וכזו שתשמור עליכם בידיים טובות, כל הזמן. שירותי ביובית בפתח תקווה מסביב לשעון זה אנחנו, חברת 'רז ביובית'.

✔️ ביובית בפתח תקווה 24 שעות!

✅ מומחים בכל סוגי הסתימות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות בזמן.

✅ להצעת מחיר לביובית בפתח תקווה:

התקשרו עכשיו: 050-6833701 ☎️

קצת על מערכת הביוב ועל היתרון של ביובית בפתח תקווה

בעולם החדש, המתקדם והמהיר, אנחנו בכלל לא מבינים שהחיים שלנו הם סוג של 'נס'. כלומר, אנחנו לא צריכים עוד לעבוד קשה כדי להתקיים. אנחנו הולכים לשירותים כדבר שבשגרה ולא משקיעים מאמץ בניסיון לשאוב את המים מהבאר. אבל, זכרו, לא תמיד זה היה כך. לאורך הרבה שנים, בני האדם נאלצו לעבוד קשה מאוד, בניסיון להתקיים.

בין היתר, מערכת הביוב היא זו שהפחיתה את המגפות וגרמו למותם של רבים בכל רחבי העולם. מערכת הביוב, היא מערכת פשוטה וחכמה. צינור מתחבר לצינור אחר והוא בתורו, לצינור נוסף. עד שהמים שנאספו מהכיור בשירותים או במטבח, יצטרפו למים המלוכלכים של כל הדירה, משם לביוב של הבניין, למערכת הניקוז של הרחוב וכן הלאה. תקלה אחת בתוך השרשרת הזו, יכולה להשפיע על התקינות של המערכת כולה.

לעיתים, אנחנו יכולים לבצע פעולות תיקון פשוטות כדי לפתור את הבעיה. אבל, קיימים מקרים בהם כלים ידניים לא רלוונטיים ואנחנו צריכים מענה יותר מורכב. אינסטלטור ביוב, צריך לבחור, האם להשתמש בכלי נוסף, שירותי ביובית בפתח תקווה, כן או לא. לכלי המקצועי כדוגמת ביובית, יש הרבה מאוד יתרונות. עליהם נדבר בהרחבה כעת.

ביובית בפתח תקווה
ביובית בפתח תקווה

מה מייחד ביובית בפתח תקווה ועל איזו טכניקה היא מבוססת?

נתחיל בתיאור טכני של ביובית בפתח תקווה, אל תדאגו, גם אם אתם לא מבינים דבר על עולם האינסטלציה, אתם וודאי תבינו את ההסבר הפשוט הזה. בסך הכל, אנחנו מדברים על משאית, עליה מיכל ובסופו צינור ארוך ומשאבה. כך אפשר לשאוב את הפסולת שהצטברה בקווי הביוב בלי להגיע אליהם באופן ידני, למשל, לשבור את הקיר או לחפור בור עמוק באדמה.

ביובית בפתח תקווה, מאפשרת לנו לבצע גם פתיחת סתימות ביוב וגם שטיפת קווי ביוב בעזרת מים. פתיחת ביוב סתום בעזרת ביובית בפתח תקווה, נועדה לנקז סתימה גדולה יחסית, למשל כזו שפוגעת בצנרת של בניין או כאשר הפסולת תוקעת את בור הניקוז של השכונה. לא רק פתיחת סתימות קשות או ניקוי של שורשים בביוב, שירותי ביובית בפתח תקווה נותנים לנו מענה לסיטואציות נוספות.

שירותי ביובית בכל רחבי שכונות העיר פתח תקווה

אנו מספקים מענה של שירותי ביוב בכל רחבי העיר ובכל השכונות. כמעט בכל יום ביובית מטעמנו נמצאת בעיר ומספקת מענה ללקוחותינו במגוון בעיות ביוב. חלק מהשכונות הנפוצות שהיינו בהם:

  • אם המושבות
  • הדר גנים-עמישב
  • כפר אברהם
  • כפר גנים
  • נווה גן (פתח תקווה)
  • נווה עוז
  • עין גנים
  • קריית מטלון
  • רמת ורבר

שירותי ביובית בפתח תקווה עבור שאיבת הצפות – כך זה עובד

הצפות הן תופעה לא נעימה בכלל. להגיע הביתה בסוף יום עבודה, אחרי חופשה וכל אירוע אחר, אז לגלות הצפה בבית, זו חוויה מאוד לא נעימה. הצפה יכולה להיות של מים נקיים, אם יורדים ממטרים עזים ההופכים בסוף להצפה. יכול להיות גם מקרה של ביוב עולה, אז צריך לערוך שאיבת ביוב.

למה הביוב עולה לכתחילה? משום שאם יש סתימה בצינור של הביוב, המים המלוכלכים, פשוט חייבים לצאת במקום אחר. אם לא יהיה עוד מקום בצינור, אם המים לא ימשיכו הלאה, התוצאה תהיה הצפה. שאיבת הצפות זו פעולה אותה אפשר לעשות רק בעזרת שירותי ביובית בפתח תקווה.

למה? כי אין לנו כלי ידני אחר שמאפשר לנו לנקז כמות גדולה של מים, במהירות ובקלות, בלי בעיה. שאיבת מים יעילה, היא רק ההתחלה. כמובן, צריך לערוך עוד תיקונים ובדיקות נוספים, כדי להבטיח שאירוע בסדר הגודל הזה לא יחזור על עצמו. אבל, זה לא אומר שלא מדובר על שלב חשוב ומשמעותי, בדרך לתיקון. מה גם שמים המציפים את הדירה או את החניון של הבניין, יכולים לעשות הרבה מאוד נזק.

ביובית פתיחת סתימות בפתח תקווה
ביובית פתיחת סתימות בפתח תקווה

ביובית פתיחת סתימות היא הכלי, אינסטלטור ביובית הוא המבצע

שירותי ביובית בפתח תקווה באמת יכולים לתת מענה מצוין לשורה ארוכה של סיטואציות. אבל, אל תשכחו, בסוף הכי חשוב, זה לבחור באיש הנכון לביצוע התיקון.

למה הצעד הזה חשוב כל כך?

משום שאותו קבלן ביוב, לא מסתכל רק על התקלה הנקודתית ונותן לה מענה. התפקיד של אינסטלטורים מומחים הוא לא רק לבצע שטיפת צינור ביוב או לערוך ניקוי שורשים בביוב.

המטרה בסופו של דבר

המטרה היא לתקן את הבעיה עכשיו ולוודא שהיא לא תחזור על עצמה גם בעתיד. אינסטלטור מקצועי, קבלן ביוב מומחה שמספק שירותי ביוב בפתח תקווה, יכול להבין דבר מתוך דבר, לראות את התמונה המלאה, לנסות לברר מה היו הסימנים שקדמו לתקלה, מי שיכולים לרמוז לנו על תקלות נוספות שאנחנו לא רואים עכשיו אמנם, אבל אנחנו צריכים לתקן אותם כדי למנוע בעיות בהמשך.

בחירת אינסטלטור ביובית מקצועי לבעיות ביוב

משאית שאיבת ביוב, איכותית ככל שתהיה, פשוט לא יכולה לתת את המענה הרחב יותר, את הבחינה היסודית של המקרה שלכם. אנחנו מצטערים לספר, על מקרים רבים, בהם פגשנו לקוחות שהזמינו אנשי מקצוע לא טובים דיים, מה שבסופו של דבר, יצר הרבה יותר נזק מתועלת.

לנו חשוב להגיד לכם, לא להתפשר על אנשי מקצוע ולבחור את הטובים ביותר כשמדובר על ביובית בפתח תקווה. מערכת הביוב, גם אם אנחנו לא חושבים עליה ביום, יום, משמשת אותנו כל הזמן. חשוב לבחור במי שיכולים לתת לכם את המענה המקיף ביותר.

ביובית בפתח תקווה המתאימה לכל מצב

תקלות לא תמיד מעדכנות אותנו לפני כן, יכול להיות שהבעיה מתבררת רק באמצע הלילה או בסוף שבוע. לכן, אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו, ביובית חירום מסביב לשעון. שירותי ביובית 24 שעות ביממה, תבטיח שלא תמצאו את עצמכם חסרי אונים, בעוד אינכם יודעים מה לעשות.

אם התקלה ממוקמת בחניון למשל או במקום בו אי אפשר להכניס ביובית 'רגילה', אנחנו נביא לכם ביובית נמוכה, כדי שאפשר יהיה לפתור את התקלה בכל מקום. רק אל תשכחו לעדכן אותנו על מיקום התקלה.

כמה עולה שירותי ביובית בפתח תקווה?

ביובית בפתח תקווה נותנת מענה במחיר שמתחיל סביב 590 ₪ ויכול להגיע גם ל1,650 ₪ ויותר במקרים מסוימים. מחיר ביובית בפתח תקווה משתנה בהתאם למקרה. ככל שמדובר על אירוע מורכב יותר, כזה שדורש עוד אנשי צוות וכן הלאה, מחיר ביובית בפתח תקווה עולה בהתאמה.

אנחנו לא מכירים את המקרה הספציפי שלכם ולא יכולים להגיד לכתחילה כמה יעלה לכם השירות. לכן, אנו מציעים שתשאירו פרטים באתר או התקשר אלינו ונשמח לתת לכם מחיר בהתאמה אישית. לפניכם טבלת המחירים לשירותי ביוב בפתח תקווה

מחירון ביובית בפתח תקווהמחיר (לפני מע"מ)
שאיבת ביוב בפתח תקווה590-1300 ₪
הסרת שורשי ביוב בפתח תקווה750-1600 ₪
צילום קווי ביוב בפתח תקווה590-1300 ₪
פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה870-1650 ₪

חברת ביובית מקצועית 'רז ביובית' – ללא פשרות

התפקיד שלנו הוא לוודא שהתקלה לא חוזרת על עצמה. שירתי ביובית בפתח תקווה זו המומחיות שלנו ואנחנו מודים על הזכות שניתנה לנו, לשרת לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ.

אי אפשר להחליף ניסיון של 15 שנה ועם מקצועיות, אי אפשר להתווכח. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו בהקדם, לקבל את כל המידע הדרוש לכם ולהבין ביחד, איך אפשר לפתור את התקלה על הצד הטוב ביותר

במקרים של סתימות קשות בעומק הביוב ובמקרי הצפות תצטרכו שירותי ביובית שבעזרתה ניתן לפתוח סתימות עקשניות במיוחד, פירטנו איך עושים זאת במאמר, היכנסו עכשיו.

אנו מתמחים בכל סוגי הסתימות: סתימות שורשים, סתימות ביוב, שאיבת הצפות כתוצאה מסתימה ועוד. היכנסו עכשיו למאמר וקראו אודות סוגי הסתימות והגורמים לכך.

מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (29 votes)
Call Now Button050-6833701 דילוג לתוכן